trq

jak zwiększyć moc w Zetorze Proxima 6441

Polecane posty

ramzes13    0

ponieważ mechanik musi wysłać pompe do kalisza gdzie znajduje się główna siedziba zetora tam orginalnie ustawią na 8441 lub 7441 i z powrotem do ciebie. może być szybciej jak mieszkasz nie daleko :)


zetor 6441

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomcio1    2

mam kumpli ktorzy sa mechanikami w kaliszu musze nimi pogadac o tej operacji

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wyrebski1    104

I jak kolego ramzes13 jesteś już po tej operacji-jest efekt i jaki koszt wyszedł tego wszystkiego?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kolego ramzes13 to za przestawienie pompy 1000 plus robocizna to ładną kasę wyssali z ciebie;)

pytanie o ile podnieśli Ci moc?

Na pewno z części dla 64xx 74xx 84xx które mogły by mieć wpływ na moc identyczne są:

wałek rozrządu, głowica, turbina, tłoki z tulejami a nawet pompa mimo innych oznaczeń na obudowie(różnica w ustawieniu dawki i poczatku tloczenia.

ciśnienie doładowania jest identyczne dla 64xx jak i 84xx

 

różnice:

84xx ma intercooler typu woda/powietrze a 74xx i 64xx niemają

poczatek tłoczenia 12' a nie jak dla 64xx 11' przed gmp

inne koło zamachowe(poprostu otwór do blokowania silnika jest cofnięty o 1')

nie wszystkie 64xx miały wymiennik ciepła olej/woda a 74xx i 84xx miały wszystkie

 

sposób na 7441:

wymiana końcówek wtrysków + przestawienie pompy

 

na 8441:

wtryski+ przestawienie pompy+ przestawienie zapłonu( i wypadało by jakiś intercooler zorganizować nie koniecznie taki od 84xx bo kosztuje grubo ponad 1300.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ramzes13    0

z tego co rozmawiałem z mechanikami z serwisu to tylko to co napisałem a 8441 nie ma intercoolera dopiero weszły do całej gamy proximy od 2008roku poliftowych by spełnić normy spalania euro4, starsze to tylko forterry miały. to jest tak jak z wysprzęglikiem do forterry i proximy niby według katalogu co innego a to samo tylko cena się różni sam to teraz przerabiałem. wracając do intercoolera można dołożyć do 6441 i też zwiękrzy się tym moc.


zetor 6441

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pupek
      Czy do demontażu zwolnicy trzeba demontować całe sterowanie hamulcami, czy wystarczy tylko zlizować hamulce?
    • Przez slavo666
      Witam
      Mam problem z nabiciem ciśnienia powietrza  w zetorze 8540. Czasami dobije po jakimś dłuższym czasie i jest ok. Stawiam na zawór zwrotny w sprężarce. Czy czyszczenie i smarowanie ma sens czy odrazu wymieniać na nowy?
    • Przez ZielakKujawy
      Witam forumowiczów. Jestem nowym na Waszym forum . I nie wiem specjalnie jak zacząć . Może od początku ,witam wszystkich jeśli będę w stanie chętnie pomogę w różnych sprawach ale póki co sam potrzebuje pomocy . Problem pojawił się kiedy kupiłem forterre 150 HD . Od samego początku problem jest z elektroniką . Wyrzuca błędy 520500 praktycznie bez przerwy . Wystarczy choćby mały wstrząs i po wyskoczeniu wyżej wymienionego błędu ciągnik odcina obroty do 1.5 tys po ponownym uruchomieniu problem zazwyczaj znika , częściej zaś trzeba rozłączyc kostkę od pompy wtryskowej i po ponownym podłączeniu wszystko jest ok . Niecały rok temu podczas prac polowych ciągnik stanął na polu przy przebiegu 500 mth stanęła pompa wtryskowa , również pokazując ten sam błąd . Regeneracja kosztowała sporo . Ale do niedawna było ok . A dokładnie do przedwczoraj kiedy po myciu ciągnik znowu stanął . Kręci na sucho  jednak nie puszcza ani jednego dymka z komina . Serwis zbytnio nie chce się angażować z tego co zaobserwowałem , więc pozostaje mi szukać innego serwisu albo kogoś kto rozkoduje mi błędy żebym wiedział wgl o co chodzi . Na chwilę obecną wyświetlają mi się dwa : 633 oraz 520500 . Może ktoś coś podpowie ? Miał ktoś podobny problem ? Polecicie jakis dobry serwis bądź mechanika od zetorów na Kujawach ?? Z góry dziękuję , pozdrawiam 
    • Przez jeziosky
      Witam! Mam taki temat do dyskusji;  Oringi na tulejach w Zetorach. Wiadomo że dość często padają w Zetorach uszczelnienia tulei silnikowych.  Jak myślicie dlaczego tak jest? Z mojego doświadczenia, dość skromnego bo dotyczącego tylko dwóch Zetorów wydaję mi się  że oringi są dość luźno pasowane. Tuleje z nowymi uszczelniaczami wpadają w blok właściwie pod swoim ciężarem. Co ciekawe nowe oringi powinny mieć wymiar katalogowy 104x4,2  a mierząc je  mają max 4,0 mm.  Czy ma ktoś doświadczenie z zastosowaniem  innych  uszczelniaczy silikonowych ale grubszych np. 4,4?
    • Przez SPECO
      WITAM !
       
      Mozna powiedzieć że jesli chodzi o ciagniki to jestem "zielony" zakupiłem w ostatnich 5latach 2szt. pierwszy to zetor 5320 2002rok w tym roku zakupiłem model POKAZOWY od zetora z KALISZ-a jest to 2006 z przebigiem 5 Mth - a jeśli chodzi o jego obsługę to jestem ciemny ! Ale powoli sie uczę ! Będą mi słuzyć do odśnieżania zimą no i jakiś lekkich prac leśnych w innych porach - zwożenie dębiny itd. . .
       
       
      Zwracam się z prośbą o jakąś podpowiedz jakich oleji i płynów uzuwacie ?! Czy tylko te podane w książce serwisowej czy może jakiś inne ?? ?? ??
       
       
      Pozdrawiam Radek
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj