Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Jeszcze nie sprzedają praw do nazwy i znaku handlowego. Ale kto wie, może jeszcze w tym roku?

Ryszard Matkowski został nowym wiceprezesem i pełniącym obowiązki prezesa, do czasu wyboru nowego prezesa.

 

Edytowane przez bergman31
Opublikowano (edytowane)

Ursus upadł bo ich ciągniki były ulepami. Czasem mi się wydaje ze piszą tu sami fanatycy „legendy” która nie wiem skąd się wzięła. Ursus nigdy nie był jakimś super ciągnikiem, jakościowo jak belarus czyli co roku jakiś mały remoncik i zawsze przestarzały jak na rok wydania....

Edytowane przez Ziel
Opublikowano
12 godzin temu, Ursusc385 napisał:

Korektor dawki paliwa pompa delphi. Na dniach zmienię sprężynę na bardziej miękką na ciągniku i dam znać jaki efekt, czy z dolnych obrotów lepiej się zbiera.

 

 

78138819_977588949275590_8287255984519249920_n.jpg

76907864_530869927779396_1082831654130548736_n.jpg

Chyba nie ten temat?

Nie wiem jak dziala w tej pompie, ale w osobówkach z mechaniczną pompą boscha jak podkręcałem turbodiesla, podnosiłem zwykłą dawkę paliwa, a w korektoże lądowała silniejsza sprężyna.

Opublikowano

Na farmer i topagrar masz artykuły. Nie chcę mi się teraz linku szukać. Ale temu Troilet czy coś takiego

Opublikowano

Przecież to jest Ursus w nowej skórze. Nawet oznaczenia podobne  Basak 5120 =Ursus 3120 , te same silniki itd .Podobnie inne modele. Pytanie do posiadaczy Lubelskich Ursusów ,  krajem ich   produkcji jest Polska czy Turcja , początek VIN - odpowiednio S...., czy N...( Turcja ).

Opublikowano

Ursusy są polskie z wyjątkiem tych ewidentnie żywcem wziętych od innych producentów.

Podobieństwa są normalne, bo i Ursus, i Basak swoje ciągniki robią w ten sam sposób, czyli kupują gotowe podzespoły. Ten 5120 jest oparty na skrzyni ZFa, a Ursusy ostatecznie zostały przy Carraro. A silnik Deutza jest standardem dla tańszych ciągników tej i niższej mocy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v