Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Jak nie będzie ciągników to kasy też nie będzie. To działa w obie strony.
Opublikowano
To było od razu wiadome że z deutzem nie wyjdzie. Nie będą robić sobie konkurencji. Każdy wie jakie byly problemy ursusa na niemieckim rynku. Ursus z silnikiem deutz i odpowiednia cena... samo mowi za siebie.
Opublikowano (edytowane)
6 godzin temu, JJacek97 napisał:

Czyli tak: Ursus rezygnuje z silników Deutz na rzecz Kohlera, czyli znowu jakiś facelifting?

Raczej z Perkinsa na rzecz Kohlera. Z tego co widziałem Kohler ma być m.in. w C380 (patrz baner):

 

Edytowane przez MF675ursus
Opublikowano

Z tego co dobrze pamiętam to wygląd zmienił się dlatego, że mieli montować silnik Deutza i chyba wtedy nie było w planach Kohlera, ale to tylko moje zdanie, jak jakieś głupoty napisałem to poprawcie mnie, ale ciężko nadążyć za tą marką :D

 

Opublikowano (edytowane)

obecnie w Arbosie ;) koledzy zauważcie, że budowa przekladni vigus zaprezentowana na tegorocznym stoisku nieco sie zmienila. Mianowicie inny jest odlew łączący skrzynie z silnikiem, jest sporo dłuższy i ma dodatkowe otwory mocujace.

ZDJECIA NA FB URSUSA

Dziwi mnie to, że tyle ludzi bylo na targach, na stoisku ursusa A nikt nie zrobił porządnych zdjęć ani nicnic sensownego sie nie dowiedzial...

Co roku bylem, raczylem w tym wątku na tymforum forum dzielic się informacjami i zdjeciami lecz teraz nie moglem. Liczylem na innych, widocznie sie przeliczylem...

Edytowane przez japycz17
  • Like 2
Opublikowano
2 godziny temu, japycz17 napisał:

obecnie w Arbosie ;) koledzy zauważcie, że budowa przekladni vigus zaprezentowana na tegorocznym stoisku nieco sie zmienila. Mianowicie inny jest odlew łączący skrzynie z silnikiem, jest sporo dłuższy i ma dodatkowe otwory mocujace.

ZDJECIA NA FB URSUSA

Dziwi mnie to, że tyle ludzi bylo na targach, na stoisku ursusa A nikt nie zrobił porządnych zdjęć ani nicnic sensownego sie nie dowiedzial...

Co roku bylem, raczylem w tym wątku na tymforum forum dzielic się informacjami i zdjeciami lecz teraz nie moglem. Liczylem na innych, widocznie sie przeliczylem...

Nie zrobił nikt bo być może tak ich to interesowało z resztą jak i mnie...

 

Ale tak przy okazji czyżby zrezygnowali z 360?

  • Like 1
Opublikowano
Dnia 17.03.2018 o 18:19, dawidursus323 napisał:

hmm, no widziałem napis made in italy, wiec to nie chiny ani india. Pojemnosc prawie dokladnie taka sama (roznica 2cm3) jak w perkinsie ad3 czyli ursus 3512,2812,3p mf itd. Tyle że kohler 75km a 3p 47km. Pewnie bedzie oszczedny. Ale zobaczymy jak to bedzie jezdzic to cos sie powie wiecej. Common rail, turbo ma. Byle tylko nie był muł. Ciekawe czy ma egr?

 

EGR to już standard, nie ma silnika bez tego badziewia. Zresztą przecież na zdjęciach widać chłodnice spalin nad kolektorem ssącym.

Opublikowano
15 godzin temu, farmtrac8244 napisał:

Nie zrobił nikt bo być może tak ich to interesowało z resztą jak i mnie...

 

Ale tak przy okazji czyżby zrezygnowali z 360?

Niby Cię to nie interesuje ale jednak pytasz...

Opublikowano (edytowane)
6 godzin temu, dawidursus323 napisał:

ten kohler jakie ma eko badziewia? Egr napewno, a dpf, scr? Turbo o stalej geometrii? Która norme emisji spełnia?

Trochę przegrzebując internety:

https://iservice.lombardini.it/jsp/Template2/Product.jsp?parent=999

 

Turbo z zaworem Weste-gate- o zmiennej geometrii ani słowa, więc pewnie nie ma. Spełnia Stage IIIB/ Tier 4 Final, bez DPF i SCR, ale z DOC:

http://www.kohlerengines.com/engines/onlinecatalog/productDetail.htm?productNumber=KDI2504TCR

 

I taka ciekawostka, montowany we Farmtac:

https://www.maszpol.com.pl/oferta/ft6075-dt-heritage-silnik-kohler/

Edytowane przez MF675ursus
Opublikowano
Dnia 20.03.2018 o 21:11, przemi1999107 napisał:

Jeśli nie kupuje się maszyn danego producenta to skąd oni mają mieć środki na inwestycje we własne rozwiązania technologiczne? Nie  dacie ludziom pracy w kraju, ani zarobić, to później skąd się dziwić, że jest tak duża emigracja. A Ursus nawet na własnym rodzimym rynku ma problemu, aby się rozwijać. 

Opublikowano
nie od dziś wiadomo że to co zach. jest lepsze niz to co Polskie. Dopóki ludzie będą tak myśleli żadna Polska marka się nie rozwinie. No ale co zrobić cudze chwalicie swego nie znacie.
Opublikowano
10 godzin temu, 30pawel napisał:

nie od dziś wiadomo że to co zach. jest lepsze niz to co Polskie. Dopóki ludzie będą tak myśleli żadna Polska marka się nie rozwinie. No ale co zrobić cudze chwalicie swego nie znacie.

i tak i nie bo nigdy nie wiemy na co trafimy, jeden egzemplarz będzie się psuł drugi nie, ale nasza mentalność jest jaka jest, no i opinie po necie krążące zniechęcają do kupna "naszych" ciągników, takie moje zdanie :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v