Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Z Honkerem dogadywać się nie warto, bo ta firma stoi nad przepaścią od lat i żyje jeszcze dzięki dobrej woli syndyka.

To jest pewnie ten izraelski "Jeep Wrangler", którego to chcą robić na licencji.Zamiast tego, to mogli by raczej z Honkerem się dogadać, unowocześnić i produkować, skoro takie niby mają zaplecze konstrukcyjne.

 

Opublikowano (edytowane)

A ja kupiłem Zetora choć miałem już jechać po Ursusa i skaczę z radości że tak zrobiłem, szczerze to lata mi to co oni robią

Ursus I Zetor są budowane na podobnych częściach i dlatego są bardzo podobne jakościowo z tym że zetor jest droższy więc przepłaciłeś.

 

Zetor to dobra inwestycja - stłuczesz go kilka lat i sprzedasz za tyle ile dałeś ale innych zalet to ja w nim nie widzę. Byłem ostatnio na dożynkach i stał nowy major - chłopy ( po 50-tce) zawzięcie go oglądali i jeden podsumował ciągnik słowami " zetor to zetor, takim to pojeździ nie to co te chińskie ursusy czy farmtraki..." Ciemnota kupi wszystko 

Raz napisałem jednemu to on mi wyskoczył że on rozmawiał z prezesem Ursusa i że on nic nie wie o ciągnikach i nie wie w ogóle co reprezentuje.

 

W oparciu o Jeepa Wranglera powstają pojazdy opancerzone Ursus Strom-3.

Z tym Ursusem Strom to on chyba ma zastąpić niepopularnego Grand Tigera 

 

 

Ciekawostką jest to że Ursus ma nadal w ofercie model 5312 i 5314 tylko że na eksport bo na rynek krajowy to te ciągniki nie spełniają ograniczenia emisji spalin.Oto dowód http://ursus.com.pl/Ciagniki-rolnicze/URSUS-SERIA-EKSPORTOWA#Ursus-5312  http://ursus.com.pl/Ciagniki-rolnicze/URSUS-SERIA-EKSPORTOWA#Ursus-5314

 

 

Edytowane przez Kozok
Opublikowano

Ursus I Zetor są budowane na podobnych częściach i dlatego są bardzo podobne jakościowo z tym że zetor jest droższy więc przepłaciłeś.

 

Wątpię w to czy przepłaciłem. Chciałem 11054 a wyszła Forterra 130. Nie są to podobne ciągniki(przynajmniej dla mnie)

Opublikowano (edytowane)

chciałem coś 110km a nie ukrywam że podobał mi się i to bardzo 11054, pojechaliśmy do zetora bo była wyprzedaż, a jako że stały klient i mieli na placu 130 która dopiero co przyjechała na plac to udało się ją kupić nie wiele drożej jak model 110

Jak twój 11054 ? Robiłeś coś przy nim czy dalej ,,muł" ?

Edytowane przez STIG0013
Opublikowano

Nic nie robiłem. Nadal nie wie co zrobić z paliwem na niskich obrotach, ale jakoś w polu się nim robi. Szczerze, to mam mocno mieszane uczucia co do niego. Teoretycznie wszystko jest OK, ale jakoś tępo się go używa. Jest pełno drobnych niedociągnięć które wkurzają i pogarszają komfort pracy.

Ogólnie trzeba będzie coś pomyśleć o silniku, ale jeszcze nie teraz...

Opublikowano (edytowane)

Tego ciągnika w UE nie możesz kupić jako nowy bo nie spełnia norm.

Druga sprawa to w opisie jest błąd: silnik Perkins A4.236 a nie A4.248 ( podobne silniki na tym samym bloku ).

Druga sprawa to skrzynia 8+2 - dajcie spokój kto by teraz to kupił w Europie? 

Edytowane przez akmaly
Opublikowano

Premiera nowego elektrycznego samochodu dostawczego oraz otwarcie nowych hal produkcyjnych:

 

14311425_1447580411922455_57868856237114

 

Jak widać zmienili trochę design samochodu. Na zdjęciu niżej widać inny samochód elektryczny od Ursusa:

 

14352149_1447580925255737_60898920983140

 

Nowiutka partia Ursusów 3512:

 

14362453_1447581121922384_46713073279839

 

Oraz regionalny Ursus C-380:

 

14362710_1447580828589080_26767439837492

Opublikowano

Zdjęcie nr 45, to jest C-360? Co by nie było, to według mnie, zdecydowanie lepiej wygląda na wszystkich felgach skręcanych, z tym "słoneczkiem" niż na pełnych, jakie były wcześniej na przednich kołach.Spawane może mocniejsze, ale wyglądu nie dodają.Może te ursusy, to badziewia, a może nie, nieistotne, ale dizajn mają naprawdę super i raczej ciężko je pomylić z innymi nowymi ciągnikami.Najładniej wyglądają z profilu, patrząc nawet na to zdjęcie.Niczego tam nie jest za dużo i wszystko do siebie pasuje.Sprytna, krótka maska, kabina nie duża i nie mała, dach wysunięty do tyłu i wysunięte tylne błotniki z kołami.Wszystko razem do siebie jakoś tak pasuje.Porównując do zetora, to te bardziej mi się podobają, oczywiście taka wersja, jak na zdjęciu.Zetory natomiast, całkiem sporo na wyglądzie zyskały, po zmianie koloru felg na czerwony.Może trochę za dużo czerwonego, ale ładniej się komponują z korpusem i plastikami.Niemniej, najbardziej w zetorach nie podoba mi się dach, jakiś taki pospolity i nieciekawy.

Opublikowano

Idiota czy troll?

To cienie... :wacko:

 

 

Ja pier.... :blink:  Co za ludzie.Nie było się już do czego doje...ać.I ma być w tym kraju dobrze.

 

Ale was to boli, nie mówię, że na zdjęciach widać że plama pod każdym z tych (3512) tylko w fabryce w Lublinie, byłem niedawno i widziałem pod tymi ciągnikami i to pod każdym z nich i nie były tak ładnie ustawione jak tutaj. Ogólnie cała fabryka wygląda inaczej niż to na zdjęciach pokazują ale to zawsze tak.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v