adikpl1

Co z tą Pol... Fabryką

Polecane posty

Graham    11

Ja mam takie pytanie? Czy sieczkarnie orkan są produkowane jeszcze czy nie. Jeśli nie to kto ma patent na produkcję tych sieczkarni próbowałem znaleźć gdzieś taki temat ale nie ma. Na internecie też tego niema kto jest teraz właścicielem fabryki i tych wszystkich patentów? 

 

Fajnie się prezentuje ten c - 380.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tom61    11

unia group na pewno kiedyś miała orkan w ofercie a teraz to by trzeba zapytać dilera 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A w c-360 wpisali 64km i silnik perkin? Zrezygnowali z solisa? Czy to pomylka? Jak by jeszcze dali jakiegos 4 perkinsa to by dobrze bylo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Graham    11

A co to za różnica i tak wszystko na Afrykę nie do nas więc nie wiem czym tu się zbytnio zachwycać. Owszem spodobały mi się te modele ursusa tego 200 km 220 km i 280 km ale to nie do nas. Żeby to było jeszcze na Europę to tak to bardo duży plus. Zastanawiam się czy te 5314, 5312,6012,6014.3512 nie mogły być produkowane do polski ja wiem że zaraz napiszecie że skrzynia że nie ma rewersu za mały udźwig ale taki do tura np mógłby się przydać tylko te normy spalin.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
uglibugli    75

No właśnie zastanawia mnie jedno ze przy modelach na Afrykę za symbolem jest literka "A" natomiast przy tych małych MF-ach literki nie ma wiec może ogarnęli tam jakieś silniki z normami i spróbują je wprowadzić na rynek ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Graham    11

Literka A jest skrótem od Afryka A- Afryka dlatego jest a. A w Mf tego nie ma bo to są stare ciągniki ursus dlatego nie ma a

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
1994kuba1994    63

kolejne ciągniki na Afrykę a na nasz rynek przybywa tylko jeden model na rok.. co z tego że zaprezentowali serie C jak nigdzie nie ma informacji kiedy bedzie w sprzedazy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Graham    11

Wkrótce.  :)


Myślę że na Hanover już będą wszystkie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kedziorek    83

Zwróćcie uwagę że w C-392 i C-3102 nie podają producenta skrzyni a w innych przypadkach się chwalą, że jest to Carraro, podejrzewam, że w tych 2 modelach producentem jest jakiś turek i dlatego tak o tym jest cicho.

Ciekawa jest propozycja ciągników ciężkich, 180, 200, 220 i 280 koni.

Tylko jak dla mnie to trochę za dużo tych modeli i za szybko. Fizycznie nie jest możliwe zaprojektowanie aż tylu, a z ich zasobami ludzkimi i doświadczeniem to max 1. Obawiam się, że są to jakieś ciągniki które będą kupowane gotowe i przylepiany na nie będzie tylko znaczek Ursusa tak jak z serią H, a znając ogromną miłość Ursusa do Turcji to będą to jakieś tureckie ciągniki. Może ktoś bardziej zorientowany mógłby je nawet zidentyfikować. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mattti    456

Jeśli ten C-3102 to Hattat w zmienionej stylistyce, to przynajmniej ładniejszy jest :D Wybiera się ktoś z was na pokaz do Frydrychowa? Ja mam 80 km, może się tam pojawię :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
XMK13    411

C-392 i C-3102 mają mieć skrzynie Hema, tylko nowszą od tej, co jest w serii H. Z tymi ciągniikami 200-280 KM nie widzę dużych problemów. Ursus ma kabinę, wstawi ją na gotowe podzespoły (Deutz, ZF), przypasuje maskę i już jest ciągnik. Szkoda jedynie, że to tylko na Afrykę :( Gdyby sprzedaż Ursusów w Polsce wyraźnie wzrastała, to pewnie znacznie szybciej pojawiałyby się nowe modele na UE. Jak ruszy nowy PROW to pewnie i Ursus wyskoczy z czymś nowym...

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Graham    11

Masz napisane jak wół na stronie Ursusa że to są mosty napędowe i skrzynie Carraro.

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
XMK13    411

No to może tak: jeszcze nie wiadomo jakie będą. Raz piszą tak, gdzie indziej nie piszą. Podobnie jest z silnikiem w C-360. Poczekamy, zobaczymy.

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Graham    11
Napisano (edytowany)

Ja jestem pewien że oni mają już przyszykowane te ciągniki tylko czekają na homologację. Może podali tylko na Afrykę bo chcieli zobaczyć jak ludzie zareagują na dane modele. Czy będą chcieli czy nie ja to mówię bym się zastanawiał nad wprowadzeniem ursusa na licencji Mf te co były 3512, 5312, 5314, 6012, 6014 na rynki europejskie. Bo to były porządne ciągniki a rolnicy szukają teraz takich ciągników 30km-60km i szukają ich na masę ale ich nie ma.

 

 

 

O silniku też wklejałem już to zdjęcie i jest napisane że typ silnika w 60 to Ursus.

Edytowano przez Graham

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
XMK13    411

Gdyby te licencyjne miały skrzynie 12/12 i normalną pompę hydrauliki to może i byłby sens do nich wracać. Massey w nowszej serii 300 montował skrzynię 12/12, a reszta napędu była jak w Ursusach.

Teraz mało kto kupiłby ciągnik pokroju 2812, bo byłby za drogi. Do tego można bez problemu kupić używany.

 

Na stronie Ursusa pisze, że C-360 ma silnik Perkinsa, ale w tabeli jest silnik Sonalika: http://www.ursus.com/Ciagniki-rolnicze/URSUS-SERIA-C#Ursus-C-360

Do tego w filmiku produktów na 2015 rok C-360 ma podany też silnik Perkins: https://www.facebook.com/URSUS.1893?fref=nf

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Salisbur    15

Ursus powinien jak najszybciej wprowadzić do swoich ciągników biegi zmieniane pod obciążeniem, chociaż dwustopniowy wzmacniacz momentu obrotowego. Każdy chyba wie że takie coś bardzo usprawnia pracę ciągnikiem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeśli ten C-3102 to Hattat w zmienionej stylistyce, to przynajmniej ładniejszy jest :D Wybiera się ktoś z was na pokaz do Frydrychowa? Ja mam 80 km, może się tam pojawię :)

Ja według google maps mam do tej miejscowości 60 km. Jeżeli da mi się urobić tatę to będę, ale dla mnie ważniejsze jest ogólnie Minikowo :P 

Jeżeli ktoś jest zainteresowany to mogę się wybrać obejrzeć ten ciągnik:

http://olx.pl/oferta/ciagnik-ursus-11054-moc-110-km-CID757-IDakJWr.html

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez kubatedi
      Witam
      Mam pewien problem mianowicie w przyczepie autosan d44b kazde koło podczas jazdy chodzi sobie lewo prawo zamiast toczyc sie prosto cczym to moze byc spodowdowane? Szpilki wszystkie sa dociagniete, oraz nie ma luzu na kołach.
      Proszę o porady
       


    • Przez Mikua
      Czesc Problem taki że nie mogę stawić początku wtrysku, na kole zamachowym posiadam 3 kreski, raz paliwo drgnie na pierwszej, raz na ostatniej A nie kiedy z 2-3 cm nad ostatnią kreską, silnik jest po kapitalnym remoncie, kola od rozrządu są nowe-ursusa, ustawienie-dwie kropki kola wału w jedna kola pośredniego, dwie kropki kola rozrządu w dwie kropkę kola pośredniego, i 0 kola pośredniego z 0 kola pompy wtryskowej, silnik zapala lecz nie równo pracuje, takie "szczekanie" ma ktoś pomyśl co może być nie tak? Pozdrawiam
    • Przez Veq9
      Witam
       
      czy mógłby mi ktoś proszę wytłumaczyć jaką funkcje pełni owa wajcha ( podejrzewam iż jest to zmiana prędkości wom z 540 na 1000 oraz odwrotnie), oraz jak ową wajchą manipulować by otrzymać owe prędkości tzn.  Należy ją wdusić, przekręcić czy jak, bo niezbyt wiem ???
      Z góry informuje iż jest to oryginalny element stosowany w Ursus 1634 wersja exportowa

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj