Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jaką masz pompę? Można podkręcić do 140bar, powyżej już jest ryzyko. Możesz podłożyć kilka podkładek pod zawór w rozdzielaczu pod siedzeniem, choć jeśli dużo pracujesz turem najlepiej jest podłączyć rozdzielacz tura prosto pod rurkę która wychodzi ze skrzyni, są nawet zdjęcia w galerii, filmy na youtubie jak to zrobić.

Opublikowano

Tylko z turem w oborze i czasem w jakimś pająku czy coś. Uprawy nie widzi. Opryskiwacz jak 360 mam zajętą. Ale 90% czasu to tur. Pompę mam hylmet aluminiową podobno wzmocnioną kupioną dwa lata temu razem z turem. Czyli ten zawór nisko ma wpływ na rozdzielacz ładowacza?

Opublikowano

Czyli wejście od pompy do rozdzielacza tura i powrót z tura do zasilania rozdzielacza ciągnika tak? Bo jedni piszą że tak działa, inni że nie działa. Jeszcze inni piszą o tulei ciśnieniowej

Opublikowano

U siebie nie mam żadnej tulei. Ze skrzyni wychodzi przewód od pompy do rozdzielacza tura (1-sekcyjny 40L Waryński), przez niego idzie olej na org. rozdzielacz ciągnika, ale nie na powrocie, tylko na dalszy przepływ (po przeciwnej stronie od zasilania). Powrót (chodzi mi o opuszczanie) jest poprowadzony do skrzyni zamiast czujnika od luzu na skrzyni biegów. Pompa jakaś zwykła siedzi. Dźwiga wszystko, kilkadziesiąt bel sianokiszonki rocznie.

Opublikowano

Sprawa wygląda tak, że podłożyłem trzy podkładki pod dolny rozdzielacz i ciśnienie wzrosło do max 150 bar. Balota nie podniosę, ale obornik szedł o niebo lepiej. Pomyślałem jeszcze, żeby założyć grubsze siłowniki, bo teraz mam 40 mm. To jak to powinno być fachowo podłączone? 

Opublikowano

Ktoś z was ma u siebie takie rozwiązanie z pompą o większej wydajności żeby to sprawnie chodziło? Chciałem wykorzystać zbiornik na powietrze jako zbiornik na olej do hydrauliki do tura.

Opublikowano

Witam, koledzy. Pacjent c330m 

Tur nie podnosil big baga 500 kg tylko na 10 cm max i to z pomocą, więc wymieniłem pompę na wzmocniona hylmet 32l oraz nowy filtr. Po wymianie wszystko to samo, a nawet jeszcze słabiej jak się da gazu i chce podnieśc to buczy i ciśnienie widać, że chce aż te przewody rozwalić co ida do tych wajch sterujących turem 

Opublikowano

Ogólnie 500kg   udźwigu c330 ma w dolnym zakresie ruchu tura tzn od ziemi dźwignie 500kg im wyżej tym słabiej  a że bb jest dosyć długi to na tej wysokości ma pewnie z 400kg udziwigu .Nie bardzo zrozumiałem jak to masz podłączone . U siebie mam w c 330 klasycznej tak podłączone . Bezpośrednio z pompy idzie na rozdzielacz tura powrót na rozdzielacz orginalny . Orginalny rozdzielacz na błotniku mam odłączony . Wcześniej podłączyłem w miejsce tego na błotniku rozdzielacz od tura i średnio to się sprawdzało. Teraz jest dużo lepiej te 500kg w całym zakresie jest a z ziemi podejrzewam że w granicach 700kg jest .Tur jednosekcyjny pompa standardowa

IMG_20220319_195155.jpg

Opublikowano (edytowane)

Gdyby , ten tur miał siłowniki większej średnicy, to wtedy tak ,

inaczej tylko podniesienie cisnienia może pomóc ale pytanie czy pompa wtedy nie powie pa pa 

Edytowane przez V12

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez masseyferguson255255
      Witam. Mam problem dziś podczas wyjazdu w czasie jazdy (10metrów) wyskoczył dźwignia sterowania reduktorem i wskoczył tak jakby luz, choć bieg był włączony, teraz w ogóle nie reaguje na biegi na każdym biegu jak na luzie i na biegach szosowych i na terenowych, proszę o pomoc co jest grane. z góry wielkie dzięki.
    • Przez agrof
      Witam.
      W c330 "zniknęło" ładowanie, ponadto:
      - bardzo niepokojące jest grzanie się regulatora (element który się bardzo mocno grzeje zaznaczony na fotce)
      - grzeje się również kabel, który idzie do stacyjki (osłona kabla aż się przy topiła).
      - kontrolka od ładowania gaśnie jak zwiększy się obroty

      Podstawowe pytanie:
      - jak sprawdzić prądnice czy jest sprawna,
      - gdzie najlepiej zmierzyć napięcie i jakie wartości powinny być (na akumulatorze brak ładowania, a na wyjściach z regulatora jakieś dziwne wartości pokazuje)
      - co może być powodem, że się grzeje regulator (chyba że tak ma być?)

      Bardzo proszę o pomoc.

      -
      (zdjęcie poglądowe z internetu)
    • Przez michał26
      Na którym z tych 3 zdjęć są prawidłowo opisane obroty silnika (wystarczy tylko napisać numer zdjęcia) dziękuję bardzo za odpowiedź 😀



    • Przez Jamalek
      Witam
      W najbliższym czasie chciałbym pomalować felgi w ursusie 4514 rok produkcji 2000. Wie ktoś jaki kolor RAL mają oryginalnie te felgi. Chciałbym pomalować w kolor oryginału. Temat był już poruszany na forum ale nie mogłem znaleźć jednoznacznej odpowiedzi.
       
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v