Skocz do zawartości
gregorius

przedni napęd nie ciągnie do tyłu

Polecane posty

gregorius    123

mam problem (mtz 952 most stożkowy) z napędem nie ciągnie mi do tyłu, gdy się zakopie to przednie koła nie ciągną do tyłu, do przodu wszystko jest ok, czym to moze byc spowodowane??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rogeryk    0

Na napędzie automatycznym nie ciągnie... musisz pociągnąć dźwignie do końca i trzymać w tej pozycji powinno ciągnąć. Spróbuj podciągnąć cięgiełka od dźwigni pod kabina powinno wtedy działać cały czas

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

gregorius    123

i wtedy powinien byc załączony do tyłu bo w sneigu jak cofałem pod górke tooo baaardzo cięzko:)

 

i mówisz ze powinny byc oki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcin902    5

u mojego wujka w belarusie 820 na przodzie storzkowym tez przód do tylu nie ciagnie bo jakies zabezpiecznie i nie bedzie ciagonol

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PrzemoO    8

@Rogeryk ma racje musisz dzwignie pociągnąć do góry. Nie wiem jak jest w przypadku jeśli masz załanczany na klawisz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    189

mi ciągnie do przodu i do tyłu na drugim stopniu przy turze niekiedy mam problem bo sprzęgło nie daje rady i rozłancza ale to zaleta tura

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pronar82a    30

Tak jak koledzy wyżej piszą, dźwignia do samej góry i ma ciągnąć do tyłu, bo jak jest na środku to tylko do przodu ciągnie pod obciążeniem, bo jeśli nie ma obciążenia to nie ciągnie wcale, dopiero po poślizgu tylnych kół przód załącza się automatycznie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kulik    2

Tak jak inni wyżej pisali ta dzwignia ma trzy położenia na sam dół napęd wyłączony,po środku załącza się automatycznie przy poślizgu kół tylnych 4-6%(ale tylko koła biorą do przodu a do tyłu nie),a na samą górę napęd załączony na stałe czyli bierze do tyłu i do przodu :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez krzys79
      Witam
       
      Mam problem i może ktoś z was wie jak go rozwiązać, mianowicie posypało mi się łożysko wału koła tylnego w ciągniku MTZ 82 i nie wiem jak się dobrać do skrzyni. Jak kupowałem łożysko w sklepie, sprzedawca powiedział mi, że muszę wymontować siedzenie, zbiorniki i siłownik podnośnika, ale chce się upewnić, bo może ktoś z was miał taki problem lub po prostu wie jak się tam dostać. Z góry dziękuję za każdą odpowiedź i radę na ten temat.
       
      Pozdrawiam
    • Przez bekba
      Witam, belarus 1025, 2010r, rozdzielacz wschodni po sprawdzeniu we firmie zajmującej sie regeneracją rozdzielaczy został uznany za sprawny(wymieniłem też profilaktycznie zawór przelewowy) , pompa założona nowa, filtr w zbiorniku na olej hydrauliczny nowy, filtr siatkowy na dole ciągnika wyczyszczony, wirnik oleju ze skrzyni tez wyczyszczony. Stan oleju pełny. Sytuacja wygląda tak że ciśnienie na zegarze podłączonym pod obojętnie które złącze przy dużym gazowaniu wzrasta do 80 bar i spada mimo że ciśnienie jest cały czas podawane. Podnośnik też bardzo słaby. Prosił bym o dokładne wskazówki jak podnieść ciśnienie w tym rozdzielaczu bo chyba nie mam takiej klapki na dwie śruby jak jest w starszych wersjach. Pozdrawiam  

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Peron
      Witam
       
      Czy ktoś z Was wymieniał fotel w swoim MTZ 82 na bardziej komfortowy? Nie chcę kombinować z samochodowymi, chciałbym kupić coś dedykowane do ciągników. Najlepszy to byłby oczywiście jakiś Grammer pneumatyczny, no ale jakiś dobry mechaniczny też może być. 
       
      Zastanawiam się nad czymś takim:
       
      http://allegro.pl/agro-mar-fotel-siedzenie-komfortowe-mtz-pronar-mf-i6574126281.html
       
       
      http://allegro.pl/agro-mar-siedzenie-fotel-mtz-ursus-mf-pronar-i6574129397.html
       
       
      Jeśli ktoś ma, to byłbym wdzięczny za opinie.
    • Przez dzony9203
      Mam problem. Od niedawna nie mogę załączyć przedniego napędu w belarusie 920. Przedni napęd na krzyżakach, załączany dźwignią.
      Dźwigienka jest w jednej pozycji, jakby zablokowana i nie można jej przestawić. 
      Co może być przyczyną?
      Pozdrawiam.
×