Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Aku są 2 po 6 v. A kupno nowego rozrusznika i elektrowłącznika rozwiąże sprawę?

Parę dni temu ładował się ok 9 godzin i parę razy nawet tak średnio odpalal a wczoraj to tak jak pisałem na początku.

Zimą grzał się 2 godz. i aku ładowane miał a nie chciał załapać, ładnie kręcił ale czegoś mu jednak zabrakło...

Opublikowano

Pokręc rozrusznikiem i sprawdź wszystkie połaczenia przewodów ,styków czy gdzies sie nie grzeją. moze po prostu gdzieś słabo łaczy albo masz za cienkie przewody

  • Like 1
Opublikowano

Jak ciepły to też tak robi?Zaraz po zgaszeni nie odpali, dopiero po chwili 5 minutach, jak trochę przystygnię.

Przede wszystkim

masa,

kable,

rozrusznik, tulejki, może wirnik, ale nie elektromagnez, bo on nic nie ma z takim objawem wspólnego,

akumulatory,

zapłon w silniku.

w takiej kolejności zprawdzaj.

Opublikowano (edytowane)

Podam ci rozwiązanie problemu radykalne. Wyrzucasz swój stary rozrusznik, kupujesz Magnetona z reduktorem (koło 5 stów niestety), ale masz spojkój z odpalaniem na lata. Nawet na słabszych aq wyraźnie chętniej kręci niż dotychczasowy r11b.

A odpalanie w zimie zdecydowanie łatwiejsze.

 

Jedyne co bym spróbował, ze starymm, zanim postawiłbym a nim krzyzyk, to szczotki, być moze się skończyły (wymontowujesz z traktora, odkręcasz z tyłu ten dekielek na dwie śrubki klucz 10 i wyciągasz po kolei szczotki. JAk część będzie ładna wyślizgana, a 1 lub 2 wyraźnie którsze czarne, to tu jest problem. wymieniasz i sprawa załatwiona)

 

edit

jeszcze możesz sprawdzić, czy któraś klema na akumulatorach, albo miejsce gdzie minus z aq przychodzi do karoserii (pod wejściem za schodką)nie są gorące przy próbie odpalania, co by śiwiadczyło o dużej oporności połączenia. Jeśłi wszystko będzi eizmne, to z kablami wsio ok i zostaje do wyeliminowania sam rozrusznik

Edytowane przez nunu85
Opublikowano

Witam Panowie. Może mi ktoś pomoże z takim problemem. URSUS c 385 rozruszniki sie palą akumulatory naładowane a jest taka kompresja że nie może przeżucić wału zaraz odbija w drugą strone co może być? rozrząd ustawiony dorze nowe kułka rozrządu nowy wałek rozrządu. Co może być? Pozdrawiam.

Opublikowano (edytowane)

Już wszystko się wyjaśniło ;)

Oczyściliśmy klemy wszystkie i nic nie pomogło a okazało się że tulejki się rozleciały.

Założyliśmy nowy szybkoobrotowy rozrusznik i pali na dotyk ;)

Kiedyś ładował się parę godzin i podgrzewał się płyn grzałką i nic, a teraz nie potrzeba nic i pali jak w zegarku ;]

Dziękuję Koledzy za pomoc ;)

Edytowane przez Jonek132
Opublikowano

tak na popych tylko lekko przeżuci i chodzi. Wtryski terz ustawione jak ma byc i nie mamy zielonego pojecia. Robi mi ją majster co mówi że 50 lat sie w tych silnikach grzebie i jak żyje czegoś takiego jeszcze nie miał.

Opublikowano

Wiesz? majster sie właśnie też nad tym zastanawiał i przestawiał pompe i cudował z tymi trybikami i mówił żeby jeszcze wałek ten co pompe napędza wymienić bo może sie przekręcił. Wszystkie osiemdziesiątki tak leciutko krecą a ta odkąd ją kupilem tak cieżko ma zapalać a teraz wogule nie może nawet z rozruchem przeżucić :(

Opublikowano (edytowane)

Skoro odkąd ją kupiłeś ma ciężko zapalać, to może po prostu rozrusznik swoje przeżył i już ma dość ;)

 

A Twój mechanik, przed zabawami z kołami pompy itp. , sprawdził chociaż kiedy następuje początek wtrysku?

Edytowane przez Stefano1
Opublikowano

Zapowietrza się.Gdzieś powietrze łapie i paliwo schodzi.Albo regeneracja tak zrobiona że tłoczki nie trzymają.

 

 

sorry za odkopanie starego tematu, ale jako, z esie z Tobą mocno nie zgadzam, to piszę.

 

JAkim cudem 80-tka może sie zapowietrzyć, skoro ma zbiornik paliwa wyżej niż pompa wtryskowa.

Nie ma najmniejszej szansy. Prędzej silnik się paliwem z dziurawego wężyka obleje, niż cokolwiek sie zapowietrzy.

 

Jwdyna możliwość zapowietrzenia to niedrożność gdzieś w układzie (zapchane filtry, ewentualnie grubsze parochy gdzieś przed filtrami.

Opublikowano

Człowieku....Jak byś miał trochę wiedzy to byś nie pisał tak.Jak Ci sekcje nie trzymają to będzie paliwo schodzić do pompy i nic nie pomoże to czy zbiornik jest na górze czy na dole...

Opublikowano

Nalad nie odpowiedziałeś na pytanie: gdzie to paliwo ma się z pompy cofnąć, skoro pompa jest niżej niż zbiornik. Prosze wyjaśnij mi to, bo jestem niezmiernie ciekaw Twojej teorii.

 

ps

Miałem kiedys czas i zgode majstra, który regeneruje takie pompy i przez cała naprawę patrzyłem mu na ręce a ten mi opowiadał co robi, więc jakiśtam pogląd na sprawę mam.

Opublikowano

Jak masz sekcje tłoczące w pompie,to jak one są nie szczelne to paliwo po dłuższym czasie nie odpalania ciagnika zejdzie do pompy do środka gdzie jest olej do smarowania.I będzie ciężko palił bo nie będzie dostawał paliwa na wtryski. Jak kupiłem swojego 904 to tak było i miałem paliwo w oleju.Bo pompę mam z centralnym smarowaniem olejem z silnika.

 

Pompa sekcyjna nie działa na takiej samej zasadzie jak taka do wody.

Opublikowano

Owszem, może zejdzie, ale w ciągu jednego czy dwóch obrotów wału pompka zasilająca uzupełni brak i nie będzie po tym zejściu śladu. Traktor zamiast po 1-2 obrotach odpali po 3-4, ale z pewnością nie będzie to skutkowało koniecznoscią kręcenia przez kilkanaście sekund

Opublikowano

@nunu85 Wystarczy że zaworek zwrotny będzie walnięty i ci się c 385 zapowietrzy po dniu stania i musisz pokręcić aby unormować paliwo a druga sprawa jak padnie zaworek zwrotny to nadmiarem paliwo wypycha a nie w sekcję paliwową idzie .A trzecia sprawa jak tak już chcesz być taki wszech wiedzący to tylko wywal jeden zaworek z pompki zasilającej i pal i w pole.No przecież jest zbiornik wyżej to paliwo do sekcji musi dojść to niby po co ta pompka,chyba tak dla jaj założyli pompkę żeby sobie była. :blink: Paranoja. :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez 3sparrow
      po wyłamaniu rozrusznika drży ciągnik, czy możliwe zwichrowanie koła zamachowego?
    • Przez Snuff
      Witam mam problem przy złożeniu tłoków z korbowodem w zetorze 8011 ponieważ zrobiłem sobie trochę liche zdjęcie mianowicie pytanie jest 
      Czy tłok grubsza częścią od denka ma być skierowany do zamka na korbowodzie ? 
      Pytanie drugie czy przy wkładaniu tłoków do silnika korbowody mają być skierowane zamkami do walka rozrządu czy w drugą stronę ?

    • Przez Snuff
      Witam mam problem przy złożeniu tłoków z korbowodem w zetorze 8011 ponieważ zrobiłem sobie trochę liche zdjęcie mianowicie pytanie jest 
      Czy tłok grubsza częścią od denka ma być skierowany do zamka na korbowodzie ? 
      Pytanie drugie czy przy wkładaniu tłoków do silnika korbowody mają być skierowane zamkami do walka rozrządu czy w drugą stronę ?
    • Przez rafal88
      Jest problem tego typu ze.....z pompy paliwowej zostaly wyciagniete sekcje. Da sie we wlasnym zakresie wlozyc je z powrotem tak aby dobrze ustawic je na listwie ktora dawkuje sie paliwo?? Jesli ktos juz to robil to moze bedzie tak mily i podzieli sie wiedza
    • Przez tata1
      Witam
       
      Mam robić remoncik w 914, głowicę oddam do zakładu do regeneracji, ale co mam zamontować na cylindry?
      Zestawy naprawcze są od 140zł na Allegro (na tłok) do 500zł w sklepie. Jakie wybrać. Ciągnik pracuje u mnie ok, 100mth w roku, więc mało.
      Co polecacie?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v