Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
elektrotech

Światła awaryjne w ciagniku

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
elektrotech    3

Światła awaryjne w ciagniku,co o tym sądzicie???

Nieraz musze się zatrzymać itd bo cos się stało -zwykłe podswietlenie wizualnie nie wskazuje na problem.Mam opracowane rozwiązanie -elektroniczny układ świateł awaryjnych-jesli temat bedzie interesujący-dyskusja przedstawie rozwiazanie.

Tradycyjnie prawie zaden ze starych ciągników tego niema ,dodatkowo męczyć jeden przerywacz -bimetal wiele czasu nie wytrzyma

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtas    73

3512 rok 1992 miał już awaryjne , no ale niestety już nie działają

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej2110    531

u mnie działają:blink: ale ja tylko je wykorzystuje gdy obcinam rotacyjno rów przy drodze


Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym.
ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny :D

bullet_black.png

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

dziku    2

w moich ciągnikach działają od nowości:) oprócz c330 bo tam nie ma :blink: :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zetor5340    1

u nas także :blink: na razie chodzą i nie ma problemów.ale mało kiedy takie coś uzywamy.


"I jak mam ufać pięknym przemówieniom posłów, gdy 3/4 z nich to banda dyplomowanych osłów..."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robcio3dz    0

U mnie w C-330M dzialaja wszystko dziala tylko sa tam jakies kontrolki ale nie swieca bo nie dzialaja ale raczej jak cos jest nie tak z ciagnikiem.


URSUS POLUBISZ POLNĄ DROGIE!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Vektor    8
Możesz przedstawić jak zrobić światła awaryjne w starym ciągniku. No właśnie, jeden przerywacz to długo nie będzie chodził, a zwłaszcza jak podamy jeszcze awaryjne na przyczepy.

Mnie też to ciekawi jak zrobić te światełka awaryjne, przedstaw rozwiązanie.


:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Balzak    2

Uwazam ze to dobra sprawa i ja w swoich ciągnikach Mf 255 i Proxime 8441 mam juz awaryjne ale w Zetorze 8011 nie , i dlatego w najbliższej przyszłości mam zamiar kupić do wszystkich ciągników "Koguty" ostrzegawcze dlatego lepiej kupic te koguty niz robic awaryjne.

 

Pozdrawiam Balzak


<p>Doradca Żywieniowy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
brzozak2    236

jak stoisz z 2 przyczepami na poboczu co maja 3 metry wysokosci to zaden kogut nic nie da, a wole wlaczyc awaryjne i siedziec sobie spokojnie w kabinie niz sie cisnieniowac


Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
coolman111    54
jak stoisz z 2 przyczepami na poboczu co maja 3 metry wysokosci to zaden kogut nic nie da, a wole wlaczyc awaryjne i siedziec sobie spokojnie w kabinie niz sie cisnieniowac

 

No właśnie, chyba, że ten kogut będzie na jakimś dłuuugim wysięgniku hehe :blink:. Jak jak już miałem awarię na drodze to chociaż jeden kierunek miałem włączony (oczywiście ten co schodził w strone pobocza)- zawsze widać z daleka...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Balzak    2

ok jeśli z przyczepami to sie zgadzam panowie. ale nie powiecie ze kogut to głupi pomysł


<p>Doradca Żywieniowy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
coolman111    54

Pewnie, że dobry :blink:. Zwłaszcza jak jedziesz ciągnikiem i masz zaczepiony pług czy agregat :D. Ja mam np. problem z rozsiewaczem, bo zasłania mi światła z tyłu (niezależnie na jakiej wysokości jest ustawiony). Zrobiłem błąd, że nie kupiłem do niego instalacji świetlnej jak brałem u dealera nowy. Teraz właśnie myśle o kogucie do ciągnika, zawsze to jakaś alternatywa dla tych zasłoniętych świateł.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Balzak    2

przede wszystkim bezpieczeńtwo swoje i innych. i wydaje mi sie ze w ciągnikach powinny byc obowiązkowe takie sygnalizacje, bo coraz większe maszyny są które zasłaniają swiatłą


<p>Doradca Żywieniowy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yacenty    592
Pewnie, że dobry :blink:. Zwłaszcza jak jedziesz ciągnikiem i masz zaczepiony pług czy agregat :D. Ja mam np. problem z rozsiewaczem, bo zasłania mi światła z tyłu (niezależnie na jakiej wysokości jest ustawiony). Zrobiłem błąd, że nie kupiłem do niego instalacji świetlnej jak brałem u dealera nowy. Teraz właśnie myśle o kogucie do ciągnika, zawsze to jakaś alternatywa dla tych zasłoniętych świateł.

kupilem na aledrogo taki zestaw swiatel na magnesie, nie ma problemu czy to opryskiwacz, rozsiewacz, siewnik, prasa czy cokolwiek innego.

kogut kogutem przydatny bardzo, kultura na drodze od razu inna, szczegolnie wieczorkiem

 

a co do awaryjnych mam w zetorku i czesto ludzie dziwnie patrza jak stoje ciagnikiem gdzies z boku i stoje na awaryjnych

 

pozdrawiam

YacentY


Pozdrawiam YacentY
Drogi użytkowniku - zapamiętaj sobie, nie ponoszę odpowiedzialności za posty innych użytkowników serwisu - odpowiadam tylko za siebie!!!

Blog o uprawie roślin na Dolnym Śląsku - Nasze uprawy - AgroFoto.pl
My agri pictrues

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
elektrotech    3

a niebieskie LEDY-diody po bokach to dopiero bajera :blink:

 

ps

no właśnie jak to jest z tym tz KOGUTEM.... bo jak sie okazuje mogą tego typu sygnalizacji uzyćac odpowiednie słuzby :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Balzak    2

Mi sie wydaje ze kolor pomarańczowy jest ostrzegawczy i chyba kazdy go moze uzyc jesli moze byc zagrozeniem dla ruchu innych pojazdów. ale jak jest to w ustawach zapisane to nie wiem. moze ktoś wie to niech poda artykułu, to sie dowiemy prawdy


<p>Doradca Żywieniowy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
halun20    1

tak zwany kogut moze byc uwywany tylko wtedy jesli maszyna zawieszona na ciagniku lub przez niego ciagnieta wystaje poza jego obrys wiecej niz 20 cm.a co do tych przyczep to przyczepy moga miec i 4 metry a kogut nie jest ci potrzebny i jeszcze jedno kogut nie sygnalizuje wypadku lub awari w pojezdzie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
katator    115

masz rację halun20

kodeks drogowy wyraznie mowi kto i w jakich sytuacjach może używać żułtego sygnału błyskowego

Art. 54.

1. Pojazd wykonujący na drodze prace porządkowe, remontowe lub modernizacyjne powinien wysyłać żółte sygnały błyskowe.

2. Kierujący pojazdem, o którym mowa w ust. 1, może, pod warunkiem zachowania szczególnej ostrożności, nie stosować się do przepisów o obowiązku jazdy na jezdni lub przy jej prawej krawędzi oraz o zatrzymaniu i postoju, z tym że:

1) na jezdni jednokierunkowej oraz poza obszarem zabudowanym, podczas oczyszczania drogi ze śniegu, dopuszcza się również jazdę przy lewej krawędzi jezdni,

2) jazdę po chodniku dopuszcza się tylko przy zachowaniu bezpieczeństwa pieszych.

2a) Kierujący pojazdem, o którym mowa w ust. 1, może korzystać z autostrady lub drogi ekspresowej nawet wtedy, gdy pojazd ten nie jest pojazdem samochodowym lub jego konstrukcja uniemożliwia rozwinięcie prędkości co najmniej 40 km/h.

3. Pojazd, który ze względu na konstrukcję, ładunek lub nietypowe zachowanie na drodze może zagrażać bezpieczeństwu w ruchu drogowym, powinien wysyłać żółte sygnały błyskowe.

Zabrania się, z zastrzeżeniem art. 31 ust. 1 pkt 5, używania żółtych sygnałów błyskowych do innych celów niż określone w ust. 1 i 3.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Balzak    2

Dzięki katator tego trzeba było nam moze podaj linka do stronki o tym to dokładnie poczytam

 

 

Pozdrawiam Balzak


<p>Doradca Żywieniowy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcin974    25

heh ja w c-360 mam awaryjne (zadko uzuwane, prawie nigdy) oczywiscie sam robilem:) w pronarku sa tez awaryje no i ,,kokoszka" ale szczerze mowiac to super sprawa (poprostu ,,kultura na drodze")


Czujniki (nowe zamienniki) do kombajnu buraczanego stoll sprzedam
Kontakt 661995047

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawid12    10

Ja mam w c-360-3P z 89r. ale nigdy nieuzywane ;p


Kierownicę ujął w dłoń, przeżegnał się, beret na skroń
W stacyjce klucz i raz i dwa, spalin kłąb i silnik gra
Już na polu za łanem łan, wykonany za planem plan
A w duszy radość albo gniew, słoneczko mu gdzieś zza drzew.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Sadownikx2
      Witam.
      Dlaczego nowe silniki z euro 3 lub 4 to totalne?
      Słyszałem,że jest w nich za wczesny kąt wtrysku celem mniejszego zadymienia.
      A jakie są objawy za wczesnego kąta wtrysku?
      Ostatnio kolega bronował Ursusem C380 Perkins 4.4 litra,ciągał je na jedynce bo na dwójce brak mocy z powodu niemożności osiągnięcia obrotów 1500 czyli włączanie turbiny.
      Te same brony ciągała sześćdziesiątka na 4 z efektem zadymy na całą wieś.
      Nowe C380 robią z silnikiem 2,9litra przecież to ma tyle siły co MF 255.
      Ogólnie te nowe silniki dużo palą mało robią i mocy nie mają to co to za normy euro skoro spali dwa razy więcej niż starszy silnik.
      Ktoś coś wie  jak odmulić te nowe silniki?
    • Przez lajkzxc
      Witam. Panowie jak to jest z pneumatyką w ładowarkach? Aby użyć jej do hamulców w przyczepie.   Chodzi mi o to żeby można nią było w miarę bezpiecznie prrzeciągnąć przyczepę np z nawozem na pole.   
    • Przez lukasx21
      Witam
      Od jakiegoś czasu chodzi mi po głowie temat dodatkowej działalności poza rolniczej, usługi koparko ładowarką, na razie jest to tylko w fazie pomysłu ale mam pytanie do osób które mają jakieś doświadczenie w tym temacie, jak jest z taką działalnością czy dużo jest formalności związanych z rozpoczęciem takiej działalności?, ile trzeba wyłożyć $$ żeby kupić jakiś sensowny sprzęt bo ceny są dosyć zróżnicowane, powiedzmy te 25-30 tys kupi się już jakiś starszy ale sprawny sprzęt czy wyjechanego trupa którego ciągle będzie trzeba naprawiać? i czy wogóle sama koparka jest opłacalna czy trzeba mieć szerszy zakres usług żeby coś z tego było?
      pozdrawiam
    • Przez Wojtek026
      Czy stosujecie ceramizery do oleju silnikowego w ciągnikach, jeżeli tak to w jakich, osobiście zalałem ceratec liqui molly do 1,9tdi i widzę samę zalety, w c330 mam zalany oil additiv z MOS2 z liqiu molly i są łatwiejsze starty lżej kręci, czy zalać ceratec do agrofarma?
    • Przez AdrianFanDeutz
      Gdzie mozna kupic ile kosztuje obciaznik do ciagnika na przedni tuz waga jaka mnie interesuje to ok 800kg
×