mon21051

Kombajny Deutz-Fahr M770 M750 M600

Polecane posty

mon21051    0

a jak tam z częsciami do niego są drogie? i jak z dostępnością ich jest. Oraz jak z wydajnoscią tego kombajnu??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
TurekR    6

Teraz w dobie internetu można kupić prawie wszystko, wydajność 1 hektara około 1.50 godz..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mon21051    0

a masz jakis swój zrudło gdzie kupujesz części do niego jakaś strona internetow. Bo ja narazie szukam gdzie moge dostać do niego częsci. Miłaeś z nim jakieś poważniejsze kłopoty??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
TurekR    6

Miałem jedynie kłopot z targańcem od wialni, ponieważ był już spawany i mi pękał.

Dobrym sklepie rolniczym takie rzeczy jak pasy, nożyki, filtry, łańcuchy i inne drobiazgi kupisz na pewno a i do silników komplety naprawcze też są. Sprawdz tu > Gąska; Części kombajnów i ciągników Claas, Massey Ferguson - Perkins, John Deere, Deutz Fahr; Pasy kombajnowe - klinowe, pasy jezdne - Roulunds, Gates Łańcuchy rolnicze Części do silników

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mon21051    0

Bo mam mały problem z sitem jak kombajn kupiłem to było połamane sito w środku nie wiesz gdzie moge dostać do niego sita albo gdzie robia na wymiar???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
TurekR    6

Które sito górne żaluzjowe czy dolne wymienne.

A jaki model kombajnu posiadasz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mon21051    0

wilekie dzięki a nie wiesz może jak trzeba zmienić łożyska na wytrzasaczu bo mam zepsute i musze wymienić???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
TurekR    6

Tego jeszcze nie robiłem ale jak widzę to łożyska są obsadzane tzw. koszykach

tak że niepowino być problemu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GoRAL1    63

wilekie dzięki a nie wiesz może jak trzeba zmienić łożyska na wytrzasaczu bo mam zepsute i musze wymienić???

Łożyska są z zaciskanym pierścieniem ,takich raczej nie kupisz,polskie zamienniki są trochę inne ,na wale ustala je się dwoma śrubami w bocznym kołnierzu łożyska

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
powsinoga    0

Łożyska są z zaciskanym pierścieniem ,takich raczej nie kupisz,polskie zamienniki są trochę inne ,na wale ustala je się dwoma śrubami w bocznym kołnierzu łożyska

 

pasują od kombajnu ziemniaczanego anna pare lat temu to przerabiałem mam M1000

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mon21051    0

mam jeszcze jedno pytanie bo te kombajny sa chłodzone powietrzem jak to sie sprawdza w żniwa w wysokich temperaturach nie przegrzewa sie silnik??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
daniel18    4

Ja mam M 1002 i już cztery sezony przekosiłem i nigdy z chłodeniem nie było problemów. Najważniejsze aby zawsze rano przed wyjazadem w pole dobrze wyczyścić sprężarką filtr powietrza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mon21051    0

własnie się obawiałem jak to bedzie z tym chłodzeniem. A teraz wiem że jak zadabasz tak masz. A ty tym swoim fahr jaki areał kosisz i maiłeś jakieś poważnie awarie??? i jak tam z wydajnoscia ile ci tak on spali??? dzieki za info/.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
daniel18    4

Użytkuje go na areale ok 20 ha. Kilka awarii się przydażyło m in pękła obudowa wentylatora chłodzącego silnik i to zdażyło się w sam środek żniw, i łożysko podajnika zboża.Zawsze gdy przed sezonem robię przegląd znajdzie się coś do poprawek,wkońcu mój fahr ma już ponad 30 lat. Myślę że na ha spali ok 8 l.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomek112    0

8 litrów to chyba coś mało. 18 chyba to prędzej. ja szukam informacji jak ustawić siłę wiatru w fahr m750 proszę o porady ze zdjęciami

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomek112    0

wracam do sprawy łożysk na wytrzasaczu, te łozyska sa dostępne w polsce

 

wymienialismy je w naszym kombajnie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mon21051    0

te nawet z serii 700 maja nawet silnik 4 cylindrowy na pewno mało palic bedzie.

 

a powiedz mi pewnie duzo czasu ci zajeło wyminiania tych łożysk. Bo ja mam jedno wysypane i musze je zrobic i widze że to łoszyska to treba wszystkie pokolej sciagać chyba trzeba zaczynac od lewej strony i tak po kolej własnie nie wiem jak sie za to zabać. i gdzie kupowałeś te łozyska.????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mon21051    0

jak myślicie ile mozna brac za koszenie takimi kombajnami jak w opisie na godzine ???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomek112    0

z wymiana łozysk wiąze sie bardzo duzo pracy, 2 dni we 2 osoby, trzeba wyjmowac wytrzasacze a i trzeba zdemontowac całty wał, chyba ze chcesz wymieniac te z tyłu kombajnu to wtedy nie jest tak zle a tu masz link do łozysk http://www.zbi-mar.pl/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez 1Paqvs
      Witam,prośba o pomoc pacjent Kombajn zbożowy Deutz-Fahr 1320m 6 cylindrów.
      Podczas pracy kombajnu grzeje się ostatni cylinder licząc od strony wiatraka. Chłodzony oczywiście powietrzem wszystko suche i czyste brak wycieków. Niestety nie wiem co robić. Temperatura osiąga 120 stopni Celsjusza. Reszta cylindrów ok temperatura. Czy ktoś spotkał się z takim problemem ? Może zmienić szajbke wentylatora na mniejszą.? Jeśli tak to na jaką?
      Czy jest to normalne zjawisko ? Oczywiście wszystko regularnie nawet w ciągu dnia czyszczone z kurzu. Filtr dmuchany rów iez na bieżąco. Mam dylemat czy grzebać w cylindrze, czy może wymiana wentylatora wystarczy.
    • Przez 1Paqvs
      Witam,prośba o pomoc pacjent Kombajn zbożowy Deutz-Fahr 1320m 6 cylindrów.
      Podczas pracy kombajnu grzeje się ostatni cylinder licząc od strony wiatraka. Chłodzony oczywiście powietrzem wszystko suche i czyste brak wycieków. Niestety nie wiem co robić. Temperatura osiąga 120 stopni Celsjusza. Reszta cylindrów ok temperatura. Czy ktoś spotkał się z takim problemem ? Może zmienić szajbke wentylatora na mniejszą.? Jeśli tak to na jaką?
      Czy jest to normalne zjawisko ? Oczywiście wszystko regularnie nawet w ciągu dnia czyszczone z kurzu. Filtr dmuchany rów iez na bieżąco. Mam dylemat czy grzebać w cylindrze, czy może wymiana wentylatora wystarczy.
    • Przez MałyRolas
      Witam. Mam problem z brakiem zasilania na zegary. Nie działa żadna kontrolka. Zauważyłem że ze stacyjki wypięty jest jeden przewód, jak podam na niego zasilanie to prąd dochodzi do wskaźnika temperatury i paliwa a kontrolki nadal nie świecą. Żarówki w zegarze ok bo go wyjąłem i sprawdziłem kontrolki podając prąd na każdy pin z osobna. Podobno część kontrolek działa po załączeniu zespołu żniwnego (ale tak tylko słyszałem) jednak takie kontrolki jak ładowanie i ciśnienie oleju powinno się palić po przekręceniu zapłonu. Może ktoś ma pomysł gdzie szukać problemu?
    • Przez zbych1500
      Witam 
      Mam problem z silnikiem w kombajnie Deutz Fahr 4065 hts .( Silnik BF 6L 913 CT)
      Mianowicie chodzi o pracę silnika  który objawia się tym iż w trakcie koszenia gdy kombajn podjeżdża pod wzniesienie to obroty silnika zmniejszają się samoczynnie co za tym idzie również obroty młocarni na zegarze ,i jest to również słyszalne z kabiny a przy zjeździe z wzniesienia silnik dostaje strasznej mocy aż wszystko się trzęsie ,zaznaczę że silnik pracuje tak przy koszeniu jak j również podczas przejazdu z pola na pole .
      Proszę o pomoc w fachowym  rozwiązaniu problemu moi drodzy .
      Z góry dziękuje 
    • Przez kuba93711
      Witam. Zakupiłem kombajn Deutz Fahr 35.70 i doprowadzam go do ładu. Czy ktoś się orientuję jak rozwiązany jest czujnik obrotów silnika? Obroty młocarni już ogarnąłem i pokazuje na głównym zegarze. Jest żółty przycisk z narysowanym zegarem i jak go wcisnę to wskazówka opada, a jak drugi raz wcisnę to spowrotem pokazuje obroty młocarni. Mam ciągnik MF 3635 i tam podobno obroty silnika czyta alternator, a tu nie wiem, jest niby sporo kabli idących do alternatora ale czy tu szukać przyczyny? Liczę na waszą pomoc Panowie. 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj