janio

alternator PZ1 z plusem na masę 6 diodowy

Polecane posty

janio    0

posiadam alternator typ PZ1 6 diodowy z + na masę.Jaki zastosować regulator napięcia i przekażnik do ładowania akumulatora w C330,czy lepiej przełożyć diody ? Tylko jak to zrobić?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
vcc    11

Regulator napięcia mechaniczny a przekaźnik z stykami normalnie zwartymi, popytaj od żuka lub przekaźnik od instalacji gazowej (do odcięcia wtrysku) :) co do podłączenia to chyba są schematy na forum


agrotysk.pl


Ryki - Słowackiego 23


============================


Zwoleń - Krakowska 7

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
janio    0

Regulator napięcia mechaniczny a przekaźnik z stykami normalnie zwartymi, popytaj od żuka lub przekaźnik od instalacji gazowej (do odcięcia wtrysku) ;) co do podłączenia to chyba są schematy na forum

 

Czy regulator napięcia może być od prądnicy,jeżeli nie to proszę o podanie jaki typ zastosować.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
vcc    11

Od prądnicy na pewno NIE,a z czego wyciągnąłeś ten alternator, nie było przy nim reg napięcia, prawdopodobnie podejdzie mechaniczny od żuka, zapodaj foto alternatora, szczególnie od tyłu ;)


agrotysk.pl


Ryki - Słowackiego 23


============================


Zwoleń - Krakowska 7

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
janio    0

Od prądnicy na pewno NIE,a z czego wyciągnąłeś ten alternator, nie było przy nim reg napięcia, prawdopodobnie podejdzie mechaniczny od żuka, zapodaj foto alternatora, szczególnie od tyłu ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
janio    0

Witam ponownie.

Połączyłem wyjścia z alternatora:

19 z"-"akumulatora

18 z regulatorem RC2/12b na 67,15 na regulatorze do stacyjki15

10 masa regulatora

i okazuje się,że robi zwarcie.Zmieniłem przewody na regulatorze i jest ok.

Podłączyłem przekażnik do lampki kontrolnej i okazuje się ,że prąd wzbudzenia wynosi tylko max5,5V.Ten prąd nie załączy przekażnika do wyłączenia lampi kontr.

styki przekażnika 85 na 18 alt,86i87 ze stacyjki15,30 na lamp.kontr.-2 strlamki na masę.

Gdzie tkwi błąd i jak uzyskać 7V do załączenia przekażnika?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
vcc    11

Że tak powiem, nic nie widzę :D


agrotysk.pl


Ryki - Słowackiego 23


============================


Zwoleń - Krakowska 7

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
janio    0

Na tej stronie jest zdjęcie tego alternatora

 

www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/639149939cef3499.html

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
janio    0

Witam ponownie.

Połączyłem wyjścia z alternatora:

19 z"-"akumulatora

18 z regulatorem RC2/12b na 67,15 na regulatorze do stacyjki15

10 masa regulatora

i okazuje się,że robi zwarcie.Zmieniłem przewody na regulatorze i jest ok.

Podłączyłem przekażnik do lampki kontrolnej i okazuje się ,że prąd wzbudzenia wynosi tylko max5,5V.Ten prąd nie załączy przekażnika do wyłączenia lampi kontr.

styki przekażnika 85 na 18 alt,86i87 ze stacyjki15,30 na lamp.kontr.-2 strlamki na masę.

Gdzie tkwi błąd i jak uzyskać 7V do załączenia przekażnika?

 

Tu dokonałem pewnej zmiany.Styki przekażnika 85

połączyłem ze środkiem mostka prostowniczego wewnątrz alternatora i uzyskałem napęcie powyżej 7 V podczs ładowania potrzebne do jego załączenia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pele19
      Witam!
      Mam taki mały problem w swoim malczyku a dokładnie padł mi alternator który juz nie nadaje sie do regeneracji.
      Był w ciągniku od nowości i już wszystko się powycierało, wymiana szczotek, regulatora nic juz nie pomaga więc pora kupic nowy!
      A teraz pytanie jaki ?
    • Przez Adamo90
      Potrzebuję schemat instalacji elektrycznej w ursusie 5714. W internecie nie mogę znaleźć. Może ktoś ma? Był bym wdzięczny. 
    • Przez Johnderre
      Witam, po zapaleniu ciągnika świeci się kontrolka ładowania, gaśnie dopiero po solidnym przegazowaniu i wtedy zapala się kontrolka stop. Podczas jazdy kontrolka STOP czasami gaśnie, chwilę później znów się zapala albo miga. Czy to jest normalne że kontrolka gaśnie dopiero po solidnym przygazowaniu? Gdy ładowanie się świeci stop się nie świeci, czy to problem Alternatorem?  Bardzo proszę o pomoc. Pozdrawiam
    • Przez c330ursus
      Coś przeczuwam że moja prądnica w C-330 padła, ale nie wiem jak to sprawdzić? Jak by padła to kupie nowy alternator
       
      Jak by ktoś wiedział jak sprawdzić czy prądnica działa to proszę o odpowiedź
    • Przez wicek
      Muszę kupić prostownik  ,a jest tego tyle że można zwariować .Przeznaczenie do samochodu i ciągnika  , samochód poj. około 60 ah , ciągnik do 200ah.
      Napiszcie jakie posiadacie i się sprawdzają.
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj