Skocz do zawartości

vcc

Members
  • Zawartość

    402
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

10 Good

O vcc

  • Ranga
    Zaawansowany
  • Urodziny 04.07.1983

Profile Information

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Bartodzieje / Zwoleń
  • Zainteresowania
    Grunt to prund, a prund to elektryka......
  1. Naprawa alternatora

    Na allegro były dostępne, jakieś zapasy mam w domu ew alternator z poloneza i przebijać diody
  2. Naprawa alternatora

    Zasilacz regulowany ew podmiana regulatora na nowy, nie pochwalił się kolega co to za alternator bo wychodziła partia alternatorów gdzie uszkadzało się uzwojenie na wirniku i wtedy kontrolka też nie zaświeci
  3. Naprawa alternatora

    Ładuje do 15 czy powyżej? podłącz kontrolkę pod śrubkę m5 i zmierz ładowanie i sprawdź czy śruba m6 jest mocno skręcona z mostkiem
  4. Naprawa alternatora

    Przypadkiem ta śrubka to nie jest wyjście na kontrolkę, mieliśmy te alternatory na sklepie ale jak szybko przyszły tak szybko poszły z półki bo awaryjne były, w APE  czarny masa, żółty na mostek i czerwony do stałego plusa oraz od żółtego mostek do tej śruby m5 co jest wyjście na kontrolkę.   Poza tym możesz zamontować APE na 2 przewody tak jak w typowym A115 od MF
  5. Półosie bym zostawił w całości, jak jest przekazywany napęd z skrzyni na mech różnicowy przód, może tam by dało założyć jakąś blokadę czy sprzęgło które przesuwa zapadkę i zapina napęd
  6. Podział na basy i soprany jak to kolega opisał na wyjściu radia to pierwszy słyszę, w sprzęcie wyższej klasy możesz tak poustawiać na wyjściu na wzmacniacz (2+2+ sub) co do sprzętu z tego tematu szału z radia i głośników nie będzie, radyjko może mam z 4x 10W w RMS a moc muzyczna czy PMPO to jak podawanie długości członka razem z kręgosłupem :D
  7. Jak się chwalisz że niezbyt dobrze to może pozwól innym się wykazać, jak chcesz sam to posprawdzać zasilanie kontrolki, samą żarówkę i instalację do alternatora, jeżeli wszystko będzie OK to do sprawdzenia alternator, przy braku świecenia kontrolki to do sprawdzenia szczotki i reg napięcia
  8. W którym miejscu pisze że ma podpięte kierunki i stop z jednego bezpiecznika :blink: , bo z tego co wyczytałem to po wciśnieciu stopu kierunki zanikają czyli  słaba masa i po wciśnięciu stopu napięcie zasilania stopu powraca przez obwód żarówek kierunkowskazu do ciągnika. Różnica napięć robi się mniejsza i przerywacz przestaje działać
  9. Co ma bezpiecznik do zanikania świateł? Jaki ciągnik i jaki przerywacz, ewidentnie gdzieś jest zanik masy ew przerywacz na większym obciążęniu nie wyrabia
  10. 1. Zakup kółka od alternatora z żuka 2. Tokarz 3. Sklep z częściami do ciągników - w swoim mam
  11. Jak nie wiesz jak posługiwać się najprostszym miernikiem to odpuść i to nie jest złość, ktoś kto ma pojęcie znajdzie ci problem w 15 min i na jakąś flaszkę weźmie a samemu możesz narobić więcej szkody niż korzyści
  12. Połączenie alternatora z akumulatorem, na porządne przewody czy kabelki od lampek choinkowych? ew wyjście z mostka prostowniczego
  13. Po amatrorskich naprawach bierze się 2x więcej
  14. Jakiś magik podpinał, zworka między wyjściem na kontrolkę a elektroniczny licznik mtg, poza tym alternator jobs więc szału nie ma
  15. Ostatnio mi klient oddał nowy alternator do sklepu bo wcześniej miał alternator z innym mocowaniem (jobs) więc dla niektórych dopasowanie mocowania to już wyzwanie
×