Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ursus C-360 to moj główny koń pociągowy, decyzja padła na Taursy, dobre opony za przyzwoitą cenę, na dodatek radialne, także nie ma nad czym się zastanawiać,

Tak z ciekawości dowiadywałem się na temat innych opon  i chyba tylko o Cultorach coś  wspomniano za cene 1050 zł

Opublikowano (edytowane)

czemu akurat zwolennikiem driftu   :)     poprostu wole jak opona ma wiecej niz 8 płucien  i zeby boki opon były grube i sztywne  a nie cienkie i wiodkie 

 

 

a czemu ma byc roznica w spalaniu 

 

ja nie patrze ile pali na mth bo to mi do zycia  nie potrzebne a litr dwa czy pięc róznicy nie robi

Edytowane przez Borekk17
Opublikowano

no po kiego pytasz czy opony dobre jak dla ciebie to i tak wszystko jedno.. One i tak Ci się nie zużyją tylko wcześniej rozlecą.. obojętnie co bys nie kupił.... szukaj najtańszych i tyle

Opublikowano

Dobra opona to opona radialna która ma właśnie miękkie boki ale to nie ilość płócien o tym decyduje. Ta opona ma jeden podstawowy problem - ma szerokie klocki które nie rozkładają się na płask tylko idą stożkiem co skutkuje słabą przyczepność do podłoża, a jak wiadomo C360 i tak nie ma dobrej przyczepności.

Ale jeśli to dla Ciebie nie jest żaden argument to kup co Ci się podoba:)

Opublikowano

Nie wiadomo ile pożyją bo nikt jeszcze nie montował i dopiero weszły na rynek wiec nic nie można powiedzieć ale z tego co widze to chyba radialne ale ładnie wyglądają szeroka masywna opona,na przednie nikt raczej nie narzeka dobra jakość gumy jest miękka 

Opublikowano

ciekawy jestem czy boki opony będą grube i masywne. bo jak pojadę na wysypisku żebym znowu boku nie rozpruł jeden mitas się otarł o pręt i wystrzeliła. a druga podczas przejazdu przez bruzde z agregatem

Opublikowano

koledzy, ja mam w C 360 opony PETLAS od roku 2009, nadal wyglądają dobrze, bieżnik nie zjechany, zero spękań, tanie były pamiętam, jedne z najtańszych, także praktycznie 7 lat i oby kolejne tyle

Opublikowano

Już kupiłem nową dętkę od nich, dziury nie ma a powietrze schodzi.

 

o dętkach nawet nie będę wspominał, przy 6.00x18 nawet nie było co kleić  <_<

kiedyś było nalane ze 2mm gumy, teraz cienkie jak bibuła to jak ma trzymać

Opublikowano

Dla mnie nic nie musisz pokazywać prawie że najgorszy  chłam na rynku  są trochę lepsze niż chińskie,oglądałem te opony dokładnie i są twarde BKT trochę lepiej ale też nie za bardzo z jakością, kupiłem cultora 1,5 roku  i najlepsza jakość w stosunku ceny pytanie jak z wytrzymałością.Jak już dzisiaj kupić to Taurusy  i wyłącznie lub dorwać gdzie Stomile w dobrym stanie mało używane 

Opublikowano

Nie przesadzaj że Petlas to taki chłam. W rodzinie ciągnik na takich oponach od ok 10 lat i nic się negatywnego z nimi nie dzieje.

Skąd masz informacje że stosują sztuczny kauczuk? Lub inaczej - skąd wiesz że BTK do nie stosuje?

Cultora mam w małym ferdku - są miękkie, zużywają się raczej normalnie ale dla wielu użytkowników mogą mieć poważną wadę ( dla mnie jest to zaleta ) - są bardzo wąskie. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v