Polecane posty

mariusz(ZDUN)    241

dlaczego ?? ja mam oryginalne i siedezą szersze a co jest ich wielką zaletą są płaskie i nie leza w ziemie bo to radialki


Mechanika Rolnicza.
Naprawy ciągników zachodnich , wszystkie podzespoły i układy, regeneracja uszkodzonych części, regeneracje pomp hydrauklicznych tłoczkowych. Części zamienne nowe i używane. 501832246 Mariusz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    783

oczywiscie ze mozna dobrac jakies samochodowki ale kolega chcial typowo rolnicze


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kas    155

Czy ktoś ma założone takie opony, no jak się sprawuje ciągnik na tych oponach?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

volvo    44
Napisano (edytowany)

16.9/28 mam mój drugi sąsiad w 4011.Dobre oponki na mokry teren,nie zapada się.Większy kontakt opony z podłożem więc większy uciąg.Są szersze i wyższe,mogą nie pasować do niektórych kabin,np. do mojej. 18.4/28 to już za szeroki rozmiar na felgi od C 360.Kto by je zresztą pchał...Optymalny rozmiar opon to 420/70/28-szerokość 16.9 przy wysokości 14.9.Tu full wypas- http://www.oponyagro.pl/view/0/0/14/2130/

Edytowano przez volvo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michaldeutz    9

Też mam takie opony w c-360 16.9/28 super sprawa większy uciąg trochę szybszy ciągnik jest na drodze ogólnie warto założyć takie oponki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomi382    99

W zimie na zwykych oponach lepszy bo na 16.9 tragedia :D latem najlepiej 16.9

pzdr

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sinon    0

ja nie polecam dębicy bo to straszna lipa mam z przodu 6.00/16 jakieś 2 lata a są po bokach popękane że już płótno miejscami widać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
volvo    44

A na jakim ciśnieniu jeździłeś?Masz tura?Ja mam takie od 5 lat i bardzo polecam,moje są 8-płócienne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
locke    292

Najlepiej to jak byś dorwał jakieś stomil nie używane.Ja mam już 10 lat stomilowskie z przodu i z tylu.Naprawdę dobre opony ale szkoda że ich już nie ma.Ale to może kormoran byś kupił dobre opony podobną są.


Siema :)
Sprzedam dwie felgi 18.3 R30 do kombajnu Bizon,Claas,Fortschritt i innych, ciągników Ursus,Zetor,Fortschritt i innych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dzieki za szybka odp. a co juz stomila nie ma? a jaki rozmiar szukac bo teraz sa 16 cali 6.00

Edytowano przez milanreal1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
POL1    28

Stomil Olsztyn jeszcze kupi :D i to nowe.Może nie nowej produkcji ale takie co leżały na magazynie lub u kogoś.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
CIAPEK1981    7

Witam, używa ktoś do URSUSA 360 (z oryginalnymi błotnikami) zamiast wąskich kół 9,5R36 koła o rozmiarze 9,5R42? Jak wygląda sprawa z prędkościami na poszczególnych biegach czy jest duża różnica?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    783

bo opona jest szersza wiec stawia wiekszy opor


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
volvo    44

Kolego co ty piszesz?Szersza opona więc mniejszy nacisk jednostkowy na podłoże.Na śniegu i lodzie powoduje to większe

buksowanie kół.Dlatego opony zimowe stosuje się węższe niż letnie

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomi382    99

Im szersze opony tym potrzeba więcej obciążników. Same szerokie opony uciągu nie zwiększają a wręcz uciąg sie zmniejsza bo ciągnik staje się lżejszy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
HondaMtx    121

no dokladnie czym szersze opony tym Ciągnik bardziej buksuje ;) szersze opony do c-360 to dobre rozwiązanie przy założonym przednim napędzie.


Ursus C-360 --> Zetor 8011 --> Massey Ferguson 3090 :)
Jeśli pomogłem, kliknij w strzałkę na zielonym tle :)
Zapraszam ~~> https://www.facebook.com/Fanpagemf

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rolnik1973    5781

Guzik prawda. W u3512 miałem koła 12.4/32, dwa lata temu zmieniłem na 14.9/28 i jest inna bajka nie grzęźnie, nie robi kolein i całkiem lepiej ciągnie i wcale kołami nie grzebie choć wcale nie ma obciążników.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
soltys48    4894

Jeżeli chodzi o szerokość opon w c-360 to znajomy ma założone 23,1/26 koła te pochodzą od kirowca

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez Mikua
      Czesc Problem taki że nie mogę stawić początku wtrysku, na kole zamachowym posiadam 3 kreski, raz paliwo drgnie na pierwszej, raz na ostatniej A nie kiedy z 2-3 cm nad ostatnią kreską, silnik jest po kapitalnym remoncie, kola od rozrządu są nowe-ursusa, ustawienie-dwie kropki kola wału w jedna kola pośredniego, dwie kropki kola rozrządu w dwie kropkę kola pośredniego, i 0 kola pośredniego z 0 kola pompy wtryskowej, silnik zapala lecz nie równo pracuje, takie "szczekanie" ma ktoś pomyśl co może być nie tak? Pozdrawiam
    • Przez Veq9
      Witam
       
      czy mógłby mi ktoś proszę wytłumaczyć jaką funkcje pełni owa wajcha ( podejrzewam iż jest to zmiana prędkości wom z 540 na 1000 oraz odwrotnie), oraz jak ową wajchą manipulować by otrzymać owe prędkości tzn.  Należy ją wdusić, przekręcić czy jak, bo niezbyt wiem ???
      Z góry informuje iż jest to oryginalny element stosowany w Ursus 1634 wersja exportowa

    • Przez pitur13
      Witam. Proszę o pomoc jak ustawić te wałki bo na zębatkach jest tyle znaków że mam mętlik 😕

    • Przez Marcin70707
      Witam. Chcę od restaurowac mojego Perkinsa w takim stanie jak wyszedł z fabryki w 1988😊. Dlatego potrzebuje kodów lakieru bloku i blach. Gdyby ktoś mógł mi je udostępnić byłbym bardzo wdzięczny😊. Szukam również szablonu to namalowania napisów na masce. Bardzo proszę o kontakt jeśliby ktoś miał bądź też proszę aby ktoś mi podał wymiary napisów i jak byłoby najlepiej je wykonać żeby wyglądało to estetycznie a nie "w miarę". Serdecznie pozdrawiam 😊😊😊

×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj