Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

ja w ciapku mam od 2004 opony kormoran zdarły sie może ze 40% a tak to sie z nimi nic nie dzieje

 

A w moim ciapku 5-letnie kormorany sa tak spekane bokami, jakby mial z 15 lat. Poprzednie po ok 10 latach jazdy prawie nie mialy pekniec ale sie bieznik konczyl i trzeba bylo zmienic. Na moje firma tnie koszty i wypuszcza coraz wiekszy badziew.

 

Dla porownania 4-letnie petlasy w MTZ nie maja zadnych pekniec.

Opublikowano

Dawniej guma to była guma. Aczkolwiek kologa ma w 60 Taurusy 2tysie jedna i zrobione na nich z 800-900 mtg ale nie tylko w polu bo ciągnik wielofunkcyjny ma paleciaka z tyłu to i do przewiezienia czegoś cięzszego też się używa rzecz biorąc po 3 latach dopiero się ztarł rozmiar opon na protektorze czyli może ubyło 1mm-1,3mm także bardzo polecam. Zaś jego ojciec ma kormorany ale kupione kilkanaście lat temu ale zrobione dopiero moze z 400mtg przez 8lat i też śladu zdzierania się nie ma. Moim zdaniem lepiej jest dać troche więcej i mieć gumę gumą a nie 2 lata jeździć spoko a potem wlec się bolidem bo bierznika nie ma.

Opublikowano

Szwagier ma teraz trzeci rok w zetorze 5340 taurusy. Opony fajne do pola cienkie kostki głęboko wbijają się w ziemię, bardzo chwali ich przyczepność. Za to znikają na asfalcie. Ciągnik jeździ dużo po drogach i odśnieża w zimie.. 

Opublikowano

Stomil Olsztyn został sprzedany w 1994 i od 2005 do teraz to Michelin Polska. Nie wiem jakim cudem mogą produkować opony pod swoją dawną nazwą?

Do dzisiaj opony pod swoją nazwą robi Stomil Poznań ale to nie to samo co Olsztyn i jak się nie mylę to dla rolnictwa robią tylko opony do polskiego rozrzutnika.

Taurus to Węgierski producent opon który podzielił los Olsztyna i jest w tej samej grupie. Możliwe że dla nich robili w Olsztynie ponieważ dzisiaj Olsztyńska fabryka to największy producent opon rolniczych w grupie Michelin.

Opublikowano (edytowane)

Taka opona może być takiego ciągnika c-360 bezdętkowa? Bo słyszałem że  w tych ciągnikach to nie za bardzo, koła nie za bardzo równo chodzą i ranty też nie są tak idealne równe Jest możliwy poślizg felgi na takiej oponie?

Edytowane przez Adi96
Opublikowano

 

 

Coś mi się zdaje że felga musi być też bez dętkowa.Od wewnątrz są nity od uchwytów gwiazdy,wątpię że one są szczelne.

 

no tak nity, tu może być problem

gdyby uchwyty były spawane i ranty jak nowe można by próbować

Opublikowano

Nity można uszczelnić klejem epoksydowym. Z rantami nie pójdzie tak łatwo. :)

Opublikowano (edytowane)

Tak na szybko przejrzałem alledrogo i muszę stwierdzić że te Taurusy z linku powyżej to bardzo ciekawa opona.

Kolego TheMariko12 - większość będzie Cię przekonywała do tego co sama wybrała albo podobnego ma. Ja mam w MF255 Cultory diagonalne i jak dla mnie ok tylko jest jedno małe ale - to ciągnik pomocnicy, nie zależy mi na uciągu a nawet węższa opona i nierozkładająca się na boki to plus przy pracy w międzyrzędziach. Jeśli u Ciebie ten ciągnik ma być do wszystkiego a najbardziej zależy Ci aby mniej się ślizgał w orce to szukaj tylko i wyłącznie opon radialnych. Na pewno będziesz zadowolony. 

 

Edytowane przez akmaly

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v