Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

ile dawałeś za szt twój teren jest bardziej górzysty czy niziny ? chodzi mi o uszanie pod góre albo po prostym czy się nie śliżgają albo jazda np z góry i pruba zachamowania aby np włączyć prase czy nie jedziesz normalnie jak byś nie nacisną chamulca ?

 

Opublikowano

Witam Mam problem. Założyłem tylną oponę po przekręceniu dętki na drugą stronę (zwężam ciągnik), napompowałem 1 bar ale opona nie wskoczyłą na swoje miejsce, jest dziura na pewnym odcinku z obu stron. Pojeździłem chwile i nic, no to nabiłem 1.7 bara, pojezdziłem i nic. Nawet nie da się normalnie jezdzić bo straszne jajo jest. Jaki najlepszy sposób?

Opublikowano

Przeczytaj jakie maksymalne ciśnienie możesz dać do tej opony i do takiego napompuj (Napis jest na boku. Co bieglejsi w myśleniu uważają, że to ciśnienie robocze). Ja po wymianie opon miałem podobnie - trochę pomogło jeżdżenie po dołkach, a ostatecznie opona wskoczyła po wjechaniu w pole z pługiem czy talerzówką. Być może posmarowanie rantów odpowiednią mazią pomogłoby.

Opublikowano

Smarowałem takim specjalnym środkiem, w wulkanizacji mi dali. W pole nie chce jechać bo mi ziemi tam najdzie. Więcej jak 1.7 chyba nie bede pompował bo opony chyba oryginalne z 72 roku GoodYear (resztki czerwonej farby na nich z felg Zetora) bardzo popękane. No cóż, chłop człowiek praktyczny, coś zawsze wymyśli

Opublikowano

Mam dylemat jakie opony wybrac na tyl do c360'
14.R28 czy diagonalne 16.9?
Teraz mam radialki ale maja juz swoje lata.
Na mokrym te szersze beda nie siadaly tak ale czy ciagnik nie bedzie slabszy bo szybszy??
Nie chce zmarnowax kasy a potem żałować.

Opublikowano (edytowane)

Najlepiej 420/70/28- szerokość 16.9 przy wysokości 14.9

Nie pożałujesz, to najlepszy rozmiar dla C360

 

I wydaj 4 000 zł za komplet opon do C360 na tył... Lepiej radialne 14.9 R28. Zaoszczędzisz na sprzęgle w przyszłości

Edytowane przez MF675ursus

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v