Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Odkręcasz koło,błotnik,odpinasz łańcuch trzymający belkę podnośnika,odkręcasz śruby dookoła pochwy,wkręcane w obudowę mostu,bierzesz długą rurkę,lub coś podobnego,2 osoby,wkładasz rurkę pod zwolnicę i wyciągacie.Oczywiście trzeba też wcześniej rozkręcić nakrętki ściągające taśmę o ręcznego.Trzecia osoba musi ją trzymać za "piastę" koła,żeby wam to nie upadło,bo ciężkie qrestwo.Żadna filozofia.Przez całe życie nawyciągałem się tego do bólu (dosłownie) U mnie też swego czasu powyrywało śruby.Orginalnie są tam M16,zrobiliśmy na 18,ale to tez wydarło,co dziwne,tylko z jednej strony się to robiło.W końcu kupiłem utwardzane śruby M18 z drobnym gwintem i przewierciłem dolne otwory na przelot,tak samo te górne powiększyłem i dałem wszędzie te śruby.Teraz nie puści nawet 1mm,choćbym go desantował z samolotu ;) Dodam,że u mnie już nawet wykruszyło się kawałek pochwy od góry,jak to wszystko popuściło,a po tym patencie jest święty spokój.Wszystkim,którzy mają takie problemy radzę takie samo rozwiązanie.

Może potem zrobię zdjęcie,jak to się prezentuje na ciągniku

 

kolego faktycznie jest w zwolnicy miejsce aby przewiercić te otwory na wylot i od środka wystawała główka śruby??Czy konieczne do tego jest rozbrajanie całej zwolnicy i wyciaganie bebechów, czy może wystarczy odkręcic dolny dekiel.pozdr

Opublikowano (edytowane)

Jest tam dużo miejsca,bo mam tak zrobione.W przeciwnym razie bym Cię nie namawiał na to."Bebechów' wyciągać się nie musi,ale dobrze jest to zrobić,bo po prostu oprócz tego,ze będzie to lżejsze,to dodatkowo trzeba potem dokręcić śruby i musi być dostęp do tych dwóch,które są na dole.tam nie ma dużo roboty z tym,wyciągasz wał koła,bo na nim siedzi duży tryb i już masz dostęp do środka.Półośki można nie ruszać.

No i nie cytuj poprzedniego posta,bo zaraz upomni Cię Anioł Stróż :)

Obiecane fotki.

obraz017fak.jpg

obraz019fo.jpg

Jak widać,wszystkie śruby są wymienione.Te dwie,które są wkręcane w korpus zwolnicy u samej góry,gdzie odlew ma zrobione takie garby,żeby było miejsce na ściankę dla gwintu,również zostały wymienione.Ściąłem oba te garby szlifierka na równo,uprzednio oczywiście wywiercając nowe otwory i wsadziłem tam śruby łebkami w stronę zwolnicy.łebki zostały ścięte na równo i śruby wbite na sztywno,następne całość została porządnie obspawana i nadlana,żeby tego nie wydarło.Powstało dzięki temu coś w rodzaju szpilek i nakrętki nakręcane są od strony mostu.

Edytowane przez Marioboss
Opublikowano (edytowane)

Witam. Chcę sobie zrobić pewny wynalazek ze zwolnicą od ursusa c360 i zanim ją kupie chciałbym się dowiedzieć jakie jest przełożenie w zwolnicy od c360?? Nie mogę nigdzie tego znaleźć w internecie a książek żadnych nie mam od ciągnika. Z góry dzięki za odpowiedź.

 

Połączony

Edytowane przez MAT912
Gość Profil usunięty
Opublikowano

Niech zgadnę - łuparka do drewna?

Opublikowano

deer20

widziałem ten temat wcześniej ale dopiero teraz zauważyłem że jest tam podane przełożenie... Dzięki wielkie za szybką odpowiedź.

 

makary

Nie, nie jest to łuparka do drewna:)

Opublikowano

Witam.Mam problem wykręcają się szpilki na zwolnicy lewej strony T-25 co może być za przyczyna jesienią rozbierałem rozwiercałem gwinty poszedł w orkę i robota poszła na marne obrobiło gwinty teraz zamierzam tulejować otwory,proszę o radę kogoś doświadczonego.

Opublikowano

witam,jak w c 360 wyjąść półóś,tą długą,która wchodzi z zwolnicy do mostu??Czy musze wyjąść najpierw piaste i ten duży tryb??bo próbóje wybić ale słychać taki odgłos tego dużego trybu i boje sie,żeby coś nie pękło.Prosze o szybkie odpowiedzi!

Opublikowano (edytowane)

Ciągle odkręcają i urywają się śruby trzymające zwolnice. To dlatego że miałem założone większe opony,od zetora? Teraz mam założone normalne opony i problem nie znika. Nowe śruby nie pomagają.

 

Połączone

Edytowane przez razor275
Opublikowano

@ Daniels może raczył byś napisać z jakimi śrubami masz problem ? jeśli oczekujesz jakiejś pomocy. Rozmiar opon raczej nie ma nic wspólnego z twoim problemem. @ Sebsad nie znam lepszego wyjścia niż całkowity remont.

Opublikowano

miałem też taki problem,ciągle mi sie odkrecała po kazdej wiekszej robocie musiałem dokręcać,nie pomagały żadne blaszki ,podkładki.z śrub m16 poprzerabiałem na m18,oprucz tego na gwint dałem klej do gwintów,niepamietam ,juz dokładnie ,ale chyba 2 śruby są na wylot z nakrętkami,ale wiem że 1 oprócz nich udało mi się też rozwiercić na wylot,wszystko skręcane na klej,podkładki spręż też,a gdzie sie dało zakontrowane chyba 2szt.

jeżdze juz tak 2 lata i nic sie nie rozkreca,a wcześniej ciągle sie rozkręcała

Opublikowano

Załóż nowe śruby i 8,8 i będzie dobrze.Ja w swojej na zwolnicach na druta pospawałem i po jakimś czasie popuściły ale odkręcić się nie mogły bo jak.Założyłem śruby 8,8 i pięć lat spokój.

Co do zwolnic rozbierz i sprawdź stan zębatek.Może masz zęby na pół ośce wyrobione.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v