Polecane posty

bolo12121    1

Panowie co może być przyczyną stukania w zwolnicy np przy ruszaniu z miejsca do tyłu lub do przodu ale tylko pod obciążeniem np z załadowaną przyczepą słychać takie stuknięcie dodam jeszcze ze na łączeniu pochwy i zwolnicy od czasu do czasu kapnie olej ??????


kiedyś ursus c328
teraz c330 i c360
Deutyz Fahr M 88

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bolo12121    1

Tez myślę o łożysku albo jakiś tryb się wyrobił


kiedyś ursus c328
teraz c330 i c360
Deutyz Fahr M 88

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Thomas2135    5022

Najprawdopodobniej wysiadło Ci któreś z łożysk, albo koła zębate są bardzo zużyte(mają luz) i zęby uderzają o siebie, przy ruszaniu. A kapiący olej to skutek zużytego simmeringu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bili    2

aż wstyd sie przyznać ale kiedyś stukalo mi coś w zwolnicy (tak sądziłem) właśnie przy ruszaniu okazało sie że miałem lużne śruby mocujące gwiazde do felgi taka głupota ale z kabiny tak to brzmiało dopiero brat stojąc przy ciągniku dojrzał o co chodzi w samą pore bo nastepnego dnia chciałem rozbierać zwolnice

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    72

Jesli kapie olej to możliwe że łożysko siadło i wałek ma luz. A simering na nim zniszczył sie przez to olej cieknie.

Tak czy tak masz 2 najbardziej prawdopodobne teorje: łozysko i jakies koło. Wiec rozbieranie. :)

A jaki to dokładnie ciągnik? C-330 czy C-360??

Jesli sa jakieS dekle osłaniajace łozysko to najpier je otwórz i na oko sprawdz stan łozyska, może bedzie mało pracy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bolo12121    1

To co stuka to mam w C360 to tam masz jeden dekielek do półosi a drugi do całej piasty to na piaście dokręcone jest bo robiłem ja myślę ze albo padło ułożyskowanie całej półosi wychodzącej z mostu albo trybiki się wyrobiły


kiedyś ursus c328
teraz c330 i c360
Deutyz Fahr M 88

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Henek    0

Spróbuj poruszyc kołem na boki ,jak chodzi mogła odkręcic się nakrętka na wale koła i poluzowało łożyska.U mnie jak stukało to była ta nakrętka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mir36    0

masz prawdopodobie uszkodzona polos jest ona wyszczerbiona a jak sie luzuja sruby to zacinaja sie lozyska jak tak dalej bedziesz jezdził to rozwlisz cała zwolnice na polosi ida lozysko 6410 a w zwolnicy 32215 i 32211 jak dobrze pamietam koszt niewielki a troche roboty jest a przy okazji jak bedziesz miał rozebrane to sprawdz beben hamulcowy bo czasami i szczeki nie wracaja po zahamowaniu i stychac trzask jak je zablokuje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Davidastra    0

Ja też tak miałem niedawno

Stukanie na 5 biegu

przy obciążeniu jak się kopał

półoś i koło zwolnicy

jak wymienisz jedno to pasuje i drugie odrazu

koszt okolo 450 zł

Do tego możesz przetoczyć bęben hamulcowy

sprawdzić cylinderek

i kupić nowe szczęki


Ursus c 330 1982r.

Ursus c 360 3P 1987r.

Zetor 7211 1989r.

Bizon ZO56/6 1988r.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bolo12121    1

Rozebrałem to dzisiaj i okazało się ze padło łożysko na wałku wychodzącym z mostu tym co bęben jest na nim osadzony hamulce mam w niej nowe na oba koła także nie będę nic ruszał ale dzieki za rade , mam jeszcze jedno pytanko od jakiego Zetora można by zamontować pompę do podnośnika ???????


kiedyś ursus c328
teraz c330 i c360
Deutyz Fahr M 88

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jakub16    120

pasuje chyba o d zetora 7211 wuja zakladal od zetora ale nie jestem pewny na 100 procent czy od tego wlasnie


Już 5 lat na AF ;)
Pozdrawiam wszystkich

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Davidastra    0

nie jestem pewien na 100% ale wydaje mi się że pasuje od 5211

nie chciał bym ciebie wprowadzać w błąd


Ursus c 330 1982r.

Ursus c 360 3P 1987r.

Zetor 7211 1989r.

Bizon ZO56/6 1988r.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukasz105    0

Jestem w trakcie remontu zwolnicy :D . Chciałbym sie od was dowiedziec jak sie wymienia wałek w zwolnicy(nie półos). Za odp z góry dziekuje.Pozdro :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbigi123    4

Musisz zdjąc błotnik i całą zwolnice wraz z pochwą i dopiero na zewnątrz to rozbierasz. Rozbierasz beben chamulcowy i wybijasz wałek.


 Landini Powerfarm 95, MTZ 82+TUR, Zetor 7745, 3xC-360 i ich 61ha pola do popisu... 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ursuss    13

Mam pytanie w mojej 360 ale tylny most jest z 355 nie wiem czy jest jakaś różnica wczoraj zauważyłem luzy na tylnym kole wcześniej tego nie było . Myślę że to łożysko . Nigdy nie zaglądałem do zwolnicy czy dużo będzie roboty przy tym ? I czy to według was to łożysko ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rafal29    9

Jak masz luzy na kole to jest to łożysko.Odkręć dekielek przy zwolnicy i dociągnij nakrętke żeby nie było luzu.Roboty na 5 minut.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ursuss    13

ale czy luzy mogą się tak zrobić w jednej chwili wczoraj nic a dziś lata jak głupie ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
igorass    33

Mogła się akurat nakrętka poluzować, najczęściej dzieje się to przy lewym kole, albowiem niezidentyfikowane dotychczas siły które się nawet "fizjonomom" nie śniły, powodują podczas pracy ciągnika samoistne odkręcanie się nakrętki. A tak swoją drogą to codziennie sprawdzasz luzy na kołach?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piciaj    31

może masz przypadkowo ;) zwolnice od 4011 i tam jest tylko jedna nakrętka więc zdarza się czesciej niz w 355 odkrecanie sie :D skuteczne zabezpieczenie to delikatne zaspawanie :D


znalazłem to czego szukałem ..:)))

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ursuss    13

Dwa dni przed tym miałem kapcia i odkręcałem koło i było ok tak więc stało się to nagle. A ten dekielek do odkręcenia to ten okrągły chyba na śrubki 6 albo 8?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
saherb    35

Chodzi o zwojnicę - urządzenie elektryczne, czy o zwolnicę - przekładnię? Jeśli to jednak zwolnica, a nie zwojnica, to trzeba rozebrać i naprawić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz(ZDUN)    240

faktycznie ale jest tak napisane że jak dobrze nie spojrzysz to nie wiedomo o co chodzai i nie tylko ja nie wiedziałem o co


Mechanika Rolnicza.
Naprawy ciągników zachodnich , wszystkie podzespoły i układy, regeneracja uszkodzonych części, regeneracje pomp hydrauklicznych tłoczkowych. Części zamienne nowe i używane. 501832246 Mariusz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez Marcin70707
      Witam. Chcę od restaurowac mojego Perkinsa w takim stanie jak wyszedł z fabryki w 1988😊. Dlatego potrzebuje kodów lakieru bloku i blach. Gdyby ktoś mógł mi je udostępnić byłbym bardzo wdzięczny😊. Szukam również szablonu to namalowania napisów na masce. Bardzo proszę o kontakt jeśliby ktoś miał bądź też proszę aby ktoś mi podał wymiary napisów i jak byłoby najlepiej je wykonać żeby wyglądało to estetycznie a nie "w miarę". Serdecznie pozdrawiam 😊😊😊

    • Przez PaweLisowicz
      Sprzedam 2 pierścienie starego typu i 2 środki do c-330. Link do aukcji: https://www.olx.pl/oferta/obciazniki-c4011-c328-c330-c360-c355-CID757-IDzHBoV.html#4cedd9a6e8;promoted
    • Przez Bubul
      Witam szukam jakiegoś ciągnika który będzie głównym ciagnikiem na gospodarstwie, ma zastąpić wydłużona 60-tke jednak najbardziej interesują mnie gabaryty i zwrotnosc traktora. Nie musi posiadać napędu ale chciałbym podłączyć tura. Cenowo w granicach do 35tys.
      Nad zetorami myślałem ale chce rozważyć inne propozycje. Kolega namawia mnie na Renault 651 4s lecz nigdy nie miałem styczności z tym ciagnikiem nawet na obrazku... 
       
    • Przez wladek99
      Witam wszystkich, dawno tu nie zaglądałem więc przepraszam jeśli w złej kategorii itd. Mój problem polega na tym, że moja 40-tka ciężko pali. Aku naładowane kręci kręci nie da rady się przełamać rozładowując przy tym aku. Po ponownym lądowaniu wkoncu zapali i już będzie palić za każdym razem. Postoi noc i znów to samo. Jaki może być problem ? Pompa , wtryski ? Dodam że filtry zmienione. Może ktoś pomoże. Z góry dziękuję
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj