Polecane posty

Borekk17    890

postukaj ale jak ręką za półos dasz rade  przekrećić  to bym się zbytnio nie przejmował

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukaszg112    0

No właśnie bo w niektórych miejscach kręci się bez problemu a w niektórych blokuje że muszę założyć brechę na śruby od koła i go ruszyć bo szczęki trą/blokują się o bęben.

Edytowano przez Lukaszg112

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jedrus2020    207
witam. Mam taki problem zerwało mi nakrętkę od wału od koła. kupiłem używana i po roku znowu taka sama historia. teraz daje do tokarza do regeneracji. da radę to jakoś przerobić żeby się nie odkrecalo i nie rwało tych nakrętek?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

Trzeba dać wał nowego typu,nowego typu miał dwie nakrętki właśnie żeby takie się nie działo.Po drugie jak zakręciłeś nakrętkę na maska to odkręciłeś 1/4? Bo tak się robi na tym wale koła po zakręceniu się popuszcza 1/4 obrotu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jedrus2020    207
dałem na maxa ja mam tą wersję z dwoma nakrętkami. Miesiąc po założeniu nowej był luz to dokrecilismy i było dobrze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Borekk17    890

Jak Tokarz dobrze spasuje to będzie trzymać  ale co jakiś czas trzeba to kontrolować

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomasz78    1029

ja dokręcam na max i popuszczam do pierwszego wolnego wpustu ,aby szło zabezpieczyć .

jak dobrze skontrujesz nie odkręci sie ,a zrywa sie bo lipne nakrętki są i tyle ,tokarz jak zrobi rzetelnie to zapomnisz o problemie

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukaszg112    0

Na tym zdjęciu to stary czy nowy typ wału bo jest jedna nakrętka?(nr44),Druga ma być między 41 a 40  czy za 44?20180109_071852-1.thumb.jpg.a6386283cf4bdcbf25e338b5167dd749.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wiki868    2

Panowie mam takie pytanie... Chce wyciszyć ten charakterystyczny dla 60-tki hałas z tylnego mostu i zwolnic,  Chce zmienić wałek atakujący i koło talerzowe na skośne zęby z zetora by wyciszyć hałas z mostu. 

 

Jak wyciszyć hałas zwolnic ?    Czy to wogole ma sens ??  A może wystarczy wlać olej gęściejszy ? nie koniecznie jakiś najtańszy przekładniowy, tym bardziej ze nie wchodzi go tam dużo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

To rzęzenie to jak muzyka 9_9 tak ma być ^_^

A swoją drogą to nie zwolnice tak ujadają. Wyje to pierwsze co wymieniłeś.

Edytowano przez Gość

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

@wiki868  a coś się tak uparł na to jaszczenie ? masz kabinę starego typu i oddaje głośno w środku ??

bo jak to ot tak sobie wymyśliłeś to daj sobie spokój, szkoda grzebania i roboty.

Ten charakterystyczny odgłos jest kojarzony z polską wsią jak bocian, krowa w łaty i azor w zagrodzie.

Jak zacznie skrzypieć i trzeszczeć czy strzelać no to wtedy bym się martwił o most, a tak to . . . .

 

Myślałem że to dziewczyna :ph34r: musiałem edytować wszystko ^_^

Edytowano przez Gość

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Alamo    1514

Nie ma sensu..chyba że są na wykończeniu,ten problem mają przeważnie ciągniki produkowane po 80 roku,gdzie jakość materiałów była marna.Ja bym zrobił mieszankę tawotu z hipolem.Jeżeli chcesz wymienić tryby,proponuję od zetora 7341,przełożenie 14-56,w c360- 11-59.koszt 1500zl.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej78    588

Tak , zrób mieszankę oleju ze smarem a za kilka lat będziesz musiał wymienić łożyska i koła zębate w zwolnicy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Borekk17    890

Jest dwie opcje by wyciszyć most i zwolnice w 60 

1wystarczy sprzedać ten traktor i kupić coś innego   

2 zainwestować w porządne nauszniki

Te ciągniki mają to do siebie że są głośne  atak od zetora na pewno w jakimś stopniu to wyciszy ale  nie do końca

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

pierwsza opcja wygrywa :thumbup:

szkoda pchać $$ w tego parcha, 362 można trafić za 15tys. więc gdzie logika, tam mamy grzaną kabinę, niezależną hydraulikę, hydrauliczny uk i cichy most


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Jest jeszcze trzecia opcja....... wiadro trocin do skrzyni  i cisza w kabinie xD


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Weź , bo jeszcze kto naprawdę :P.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

He he 23 lata temu z kumplem kupiliśmy kanta na dobrą sprawę wykończyliśmy go w dwa miesiące. Silnik  zgubił ciśnienie, skrzynia wyła o moście nie mówiąc. 

Poszły w ruch trociny, kontrolka oleju pod ładowanie i fiacik ślicznie poszedł do szczęśliwego nabywcy też jakiegoś gówniarza jak ja wtedy. Dobrze ze prawa konsumenta w tamtych latach praktycznie nie istniały.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

No ja znam ludzi co tak robili, ale do przekładni kątowej pchali trot z pod piły, nie wióra, czyli coś pomyśleli przy tym ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JANCZAK1176    43
Dnia 8.01.2018 o 22:28, Tomasz78 napisał:

ja dokręcam na max i popuszczam do pierwszego wolnego wpustu ,aby szło zabezpieczyć .

jak dobrze skontrujesz nie odkręci sie ,a zrywa sie bo lipne nakrętki są i tyle ,tokarz jak zrobi rzetelnie to zapomnisz o problemie

 

Brak pasowania pod łożyska na osi  ?   możesz spawać nakrętki , toczyć  szerokie  zrywać będzie gwint  :ph34r:

Edytowano przez JANCZAK1176

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Bubul
      Witam szukam jakiegoś ciągnika który będzie głównym ciagnikiem na gospodarstwie, ma zastąpić wydłużona 60-tke jednak najbardziej interesują mnie gabaryty i zwrotnosc traktora. Nie musi posiadać napędu ale chciałbym podłączyć tura. Cenowo w granicach do 35tys.
      Nad zetorami myślałem ale chce rozważyć inne propozycje. Kolega namawia mnie na Renault 651 4s lecz nigdy nie miałem styczności z tym ciagnikiem nawet na obrazku... 
       
    • Przez farmer78lbl
      witam szukam tylny most z dokumentami na c 360 c355 4011 z wojewodztwa lubelskiego w rozsadnej cenie
       
    • Przez Jontek
      Pilnie kupię do TURa do c 4011, C360 łyżkę, wysięgnik, hydraulikę. Mocowanie mam własne. Do 100 km od 63 - 500.
      Cena jak najniższa.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj