Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

No właśnie bo w niektórych miejscach kręci się bez problemu a w niektórych blokuje że muszę założyć brechę na śruby od koła i go ruszyć bo szczęki trą/blokują się o bęben.

Edytowane przez Lukaszg112
Opublikowano
witam. Mam taki problem zerwało mi nakrętkę od wału od koła. kupiłem używana i po roku znowu taka sama historia. teraz daje do tokarza do regeneracji. da radę to jakoś przerobić żeby się nie odkrecalo i nie rwało tych nakrętek?
Opublikowano

Trzeba dać wał nowego typu,nowego typu miał dwie nakrętki właśnie żeby takie się nie działo.Po drugie jak zakręciłeś nakrętkę na maska to odkręciłeś 1/4? Bo tak się robi na tym wale koła po zakręceniu się popuszcza 1/4 obrotu

Opublikowano

ja dokręcam na max i popuszczam do pierwszego wolnego wpustu ,aby szło zabezpieczyć .

jak dobrze skontrujesz nie odkręci sie ,a zrywa sie bo lipne nakrętki są i tyle ,tokarz jak zrobi rzetelnie to zapomnisz o problemie

 

Opublikowano

Panowie mam takie pytanie... Chce wyciszyć ten charakterystyczny dla 60-tki hałas z tylnego mostu i zwolnic,  Chce zmienić wałek atakujący i koło talerzowe na skośne zęby z zetora by wyciszyć hałas z mostu. 

 

Jak wyciszyć hałas zwolnic ?    Czy to wogole ma sens ??  A może wystarczy wlać olej gęściejszy ? nie koniecznie jakiś najtańszy przekładniowy, tym bardziej ze nie wchodzi go tam dużo.

Opublikowano (edytowane)

To rzęzenie to jak muzyka 9_9 tak ma być ^_^

A swoją drogą to nie zwolnice tak ujadają. Wyje to pierwsze co wymieniłeś.

Edytowane przez Gość
Opublikowano (edytowane)

@wiki868  a coś się tak uparł na to jaszczenie ? masz kabinę starego typu i oddaje głośno w środku ??

bo jak to ot tak sobie wymyśliłeś to daj sobie spokój, szkoda grzebania i roboty.

Ten charakterystyczny odgłos jest kojarzony z polską wsią jak bocian, krowa w łaty i azor w zagrodzie.

Jak zacznie skrzypieć i trzeszczeć czy strzelać no to wtedy bym się martwił o most, a tak to . . . .

 

Myślałem że to dziewczyna :ph34r: musiałem edytować wszystko ^_^

Edytowane przez Gość
Opublikowano

Nie ma sensu..chyba że są na wykończeniu,ten problem mają przeważnie ciągniki produkowane po 80 roku,gdzie jakość materiałów była marna.Ja bym zrobił mieszankę tawotu z hipolem.Jeżeli chcesz wymienić tryby,proponuję od zetora 7341,przełożenie 14-56,w c360- 11-59.koszt 1500zl.

Opublikowano

Jest dwie opcje by wyciszyć most i zwolnice w 60 

1wystarczy sprzedać ten traktor i kupić coś innego   

2 zainwestować w porządne nauszniki

Te ciągniki mają to do siebie że są głośne  atak od zetora na pewno w jakimś stopniu to wyciszy ale  nie do końca

 

Opublikowano

He he 23 lata temu z kumplem kupiliśmy kanta na dobrą sprawę wykończyliśmy go w dwa miesiące. Silnik  zgubił ciśnienie, skrzynia wyła o moście nie mówiąc. 

Poszły w ruch trociny, kontrolka oleju pod ładowanie i fiacik ślicznie poszedł do szczęśliwego nabywcy też jakiegoś gówniarza jak ja wtedy. Dobrze ze prawa konsumenta w tamtych latach praktycznie nie istniały.

Opublikowano

No ja znam ludzi co tak robili, ale do przekładni kątowej pchali trot z pod piły, nie wióra, czyli coś pomyśleli przy tym ;)

Opublikowano (edytowane)
Dnia 8.01.2018 o 22:28, Tomasz78 napisał:

ja dokręcam na max i popuszczam do pierwszego wolnego wpustu ,aby szło zabezpieczyć .

jak dobrze skontrujesz nie odkręci sie ,a zrywa sie bo lipne nakrętki są i tyle ,tokarz jak zrobi rzetelnie to zapomnisz o problemie

 

Brak pasowania pod łożyska na osi  ?   możesz spawać nakrętki , toczyć  szerokie  zrywać będzie gwint  :ph34r:

Edytowane przez JANCZAK1176

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v