Gość JohnDeere6030

Zetory dawniej, a dziś

Polecane posty

adikpl1    257

Na Af były zdjęcia z Kalisza gdzie na placu stało kilka w kolorze niebieskim dla smerfów :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtas    75

mój syn wymyślił sobie dzisiaj żeby przemalować proximę na fendta, czyli na zielono

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mister    54

Orginalny lakier się podoba najbardziej bo to tzw. ''regóła'' i każdemu najbardziej się podobają orginalne kolorki, natomiast jak konstruktor wprowadzi kolorystyczną nowość to już mętalność się zmienia...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomaszek21    32

moim zdaniem zetor powinien byc tylko czerwony zawsze bo w tym kolorze wygląda najlepiej


interesuje się rolnictwem i wszystkim tym co jest w jakikolwiek sposób z rolnictwem związane.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gago    0

Widziałem też pomarańczowe w Sitnie był 2 lata temu taki :) a te zielone Forterry i Proxy idą do drogowców i im daja kolory na zamówienie żeby się odrózniały od inych tak słyszałem :) Ale w obecnych kolorach Zetor najładniej wygląda super są te siwe felgi kurzu tak też nie znać na nich :D


Zetor Team
Posiadacze i sympatycy Zetorów zapisujcie się do klubu: www.agrofoto.pl/forum/topic/50791-klub-posiadaczy-zetorow

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
proxy8441    248

też mi sie one podobaja i wogule Zetorowi lepiej znimi niż z tymi kremowymi :D


My siejemy, a Bóg daje plony

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Macius    60

Powiedzcie mi czemu nie produkują już dużych Zetorów Tzn tych ponad 130km ;/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość JohnDeere6030   
Gość JohnDeere6030

Pewnie tak :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
danielhaker    6918

Ja mam model z 2008 roku kiedy jeszcze miały felgi o kolorze kości słoniowej i słyszałem gdzieś że forterra najlepiej wygląda calutka zabłocona. Raz byłem u znajomego żeby się wypytać o tego zetora bo dopiero przymierzaliśmy się do kupna i właśnie ta jego miała z prawej strony tyle błota, że ledwo było widać spod niego schodki. Chodziła w turze i codziennie ładowała pasze do paszowozu. Stąd to błoto.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość JohnDeere6030   
Gość JohnDeere6030

I kolejny dowód na to że nowe Zetory są do niczego :) Otóż niedaleko mojego miejsca zamieszkania, koleś kupił Proximę 8441 koleś narzeka, mówi że się ciągle psuje :) A co konkretnie się w niej psuje to nie wiem, ale mówi że wszystko po kolei :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mister    54

Nie ma to jak konkretna wypowiedź... jak się dowiesz czegoś więcej to napisz bo to że się psuje wszystko po kolei to nic nie wnosi do tematu i to nie jest żadne uzasadnienie :) ? A od kiedy ją ma i ile mth ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
oFsik    138

Pewnie w jeden dzień spaliła mu się żarówka a w drugi bezpiecznik. A jak zetor taki zły to niech go sprzeda i kupi sobie fendt-a za 250k :)




 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość JohnDeere6030   
Gość JohnDeere6030
Pewnie w jeden dzień spaliła mu się żarówka a w drugi bezpiecznik. A jak zetor taki zły to niech go sprzeda i kupi sobie fendt-a za 250k :)

 

To napewno nie takie awarie kolego :)

 

Nie ma to jak konkretna wypowiedź... jak się dowiesz czegoś więcej to napisz bo to że się psuje wszystko po kolei to nic nie wnosi do tematu i to nie jest żadne uzasadnienie :) ? A od kiedy ją ma i ile mth ??

 

Kupił go nie dawno :) więc godzin mu nie na stukał :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mister    54

Pewnie twój znajomy miał pecha :) Ale gdybyś mógł dowiedzieć się jakie były te awarie to się z nami podziel. Pewnie ma ją z 2008r

@oFsik ma racje poleć mu Fendta albo JD będzie lepszy i ,,tańszy''

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość JohnDeere6030   
Gość JohnDeere6030

Lepszy napewno będzie :) Ale czy tańszy to nie sądzę :) :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mister    54

Nie zawsze droższe znaczy lepsze :) Ale pewnie tak jest jak mówisz. No ale nie porównujmy Fendta do zetora bo to trochę inne półki... Co do tego że nowe zetory są do niczego powstrzymałbym się z tą krytyką gdyż jak sam piszesz nie wiesz co dokładnie więc skąd możesz wiedzieć że to wina producenta a nie operatora ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gago    0

HA ha śmieszne że nowe Zetory są do niczego ale głupota :D Może twój znajomy tak dba o ten ciągnik i tego się psuje bo ja mam Zetora i znajomi moi mają zetora i to nie jeden i nie psuja się im wogóle jak narazie.


Zetor Team
Posiadacze i sympatycy Zetorów zapisujcie się do klubu: www.agrofoto.pl/forum/topic/50791-klub-posiadaczy-zetorow

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
milanreal1    319

Oj tam koledzy. Każda marka ciągników co jakiś czas wyjdzie taki wadliwy model. Nie uwierzę w to że jest marka ciągników która każdy model zrobi idealny. Np jak JD zrobi 1 wadliwy model na 100 ciągników i trafie na ten 100 to w sumie mogę uważać ze JD to złom? W sumie mogę ale reszta takich egzemplarzy sprawuje się idealnie. Wiec patrząc na markę ciągnika nie można się wzorować tylko i wyłącznie opinią 1 użytkownika.

Jakieś 2 miesiaki temu gadałem z kumplem. Kupił sobie Same ze względu na to że słyszał opinie ze jest oszczędny na paliwie. Myślał początkowo o zetorze ale sąsiad ma zetora i mu nagadał że pali jak smok. I się nie dziwie że mu tak pali bo nie słyszałem żeby jego zetor chodził na niskich obrotach. Zawsze daje mu podłogę. Gdyby kolega tez lubił taka jazdę to i Same pewnie by mu dużo palił.


Zapraszam na swój profil
Pozdro :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    310
wszystko co czerwone jest lepsze a ZETOR to juz najbardziej:) a co do porównania to co nowsze to zawsze lepsze

 

Nie powiedział bym że to co nowsze lepsze tzn jeżeli chodzi o to po zakupie tak. Tylko czy to co teraz produkują wytrzyma tyle co to co 30-40 lat temu produkowali. jak Cięzka seria Zetora i Ursusa? Gdzie 8011 mają po 30 i więcej również i mniej lat i smigają świetnie.


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mister    54

Patrząc tak z dystansu czytając forum to nowe zachodnie złe bo za dużo elektroniki, ursus zły bo nie ma prawie elektroniki a zetor zły bo dużo palą tylko takim rolnikom co lubią wysokie obroty to i powinni lubić wysokie spalanie :) . A co do tematu to panowie nie przejmujmy się postami że znajomemu coś tam, gdzieś tam... nam potrzeba konkretów używając takim mocnych słów a nie samych ogólników nic nie wnoszących. Mnóstwo takich postów nie tylko w tym temacie w których nic nie wiadomo... :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gago    0

'valtran111' bo jak sie źle użytkuje to się psuje po 2 latach albo sie nie dba . Niektórzy zapominają że w Zetorze jest mechaniczny rewers i skrzynia i na siłe bez sprzegła wrzucajo te biegi i je wyrzucajo a potem się dziwio że skrzynia siada i biegi sie walo. Wnich trzeba nacisnąć sprzegło i zachamować i wyrzucić bieg i tak samo jest z rewersem a nie na siłe bez sprzegła i bez chamowania je wrzucają i wyrzucają tak nie wolno w tej skrzyni bo się jeb** :)


Zetor Team
Posiadacze i sympatycy Zetorów zapisujcie się do klubu: www.agrofoto.pl/forum/topic/50791-klub-posiadaczy-zetorow

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez ZielakKujawy
      Witam forumowiczów. Jestem nowym na Waszym forum . I nie wiem specjalnie jak zacząć . Może od początku ,witam wszystkich jeśli będę w stanie chętnie pomogę w różnych sprawach ale póki co sam potrzebuje pomocy . Problem pojawił się kiedy kupiłem forterre 150 HD . Od samego początku problem jest z elektroniką . Wyrzuca błędy 520500 praktycznie bez przerwy . Wystarczy choćby mały wstrząs i po wyskoczeniu wyżej wymienionego błędu ciągnik odcina obroty do 1.5 tys po ponownym uruchomieniu problem zazwyczaj znika , częściej zaś trzeba rozłączyc kostkę od pompy wtryskowej i po ponownym podłączeniu wszystko jest ok . Niecały rok temu podczas prac polowych ciągnik stanął na polu przy przebiegu 500 mth stanęła pompa wtryskowa , również pokazując ten sam błąd . Regeneracja kosztowała sporo . Ale do niedawna było ok . A dokładnie do przedwczoraj kiedy po myciu ciągnik znowu stanął . Kręci na sucho  jednak nie puszcza ani jednego dymka z komina . Serwis zbytnio nie chce się angażować z tego co zaobserwowałem , więc pozostaje mi szukać innego serwisu albo kogoś kto rozkoduje mi błędy żebym wiedział wgl o co chodzi . Na chwilę obecną wyświetlają mi się dwa : 633 oraz 520500 . Może ktoś coś podpowie ? Miał ktoś podobny problem ? Polecicie jakis dobry serwis bądź mechanika od zetorów na Kujawach ?? Z góry dziękuję , pozdrawiam 
    • Przez jeziosky
      Witam! Mam taki temat do dyskusji;  Oringi na tulejach w Zetorach. Wiadomo że dość często padają w Zetorach uszczelnienia tulei silnikowych.  Jak myślicie dlaczego tak jest? Z mojego doświadczenia, dość skromnego bo dotyczącego tylko dwóch Zetorów wydaję mi się  że oringi są dość luźno pasowane. Tuleje z nowymi uszczelniaczami wpadają w blok właściwie pod swoim ciężarem. Co ciekawe nowe oringi powinny mieć wymiar katalogowy 104x4,2  a mierząc je  mają max 4,0 mm.  Czy ma ktoś doświadczenie z zastosowaniem  innych  uszczelniaczy silikonowych ale grubszych np. 4,4?
    • Przez SPECO
      WITAM !
       
      Mozna powiedzieć że jesli chodzi o ciagniki to jestem "zielony" zakupiłem w ostatnich 5latach 2szt. pierwszy to zetor 5320 2002rok w tym roku zakupiłem model POKAZOWY od zetora z KALISZ-a jest to 2006 z przebigiem 5 Mth - a jeśli chodzi o jego obsługę to jestem ciemny ! Ale powoli sie uczę ! Będą mi słuzyć do odśnieżania zimą no i jakiś lekkich prac leśnych w innych porach - zwożenie dębiny itd. . .
       
       
      Zwracam się z prośbą o jakąś podpowiedz jakich oleji i płynów uzuwacie ?! Czy tylko te podane w książce serwisowej czy może jakiś inne ?? ?? ??
       
       
      Pozdrawiam Radek
    • Przez Marco007
      Witam, zwracam się z zapytaniem do znawców silnika jaki znajduje się w mojej Forterze 11441. Mianowicie postanowiłem zamontować zegar doładowania turbo (chciałem zobaczyć kiedy turbo wstaje bo na niskich obrotach ciężko się rusza - choć ten model tak ma,wiadomo) i mu mojemu zaskoczeniu podczas pracy w pełnym obciążeniu zegar wychyla się na 1,5 bar - co moim zdaniem jest za dużą wartością na ten silnik. I teraz pytanie do was czy to jest norma czy coś szukać A jeżeli tak to gdzie? Dodam że podczas pracy gruszka od zwrotu odpowiedzialnego za ograniczanie ciśnienia nie pracuje a gdy wydłużę sztange tego zaworu to turbo wstaje duuuzo później więc to rozwiązanie odpada. 


    • Przez pudło
      Bardzo wolno opadają ramiona podnośnika (z obciążeniem 500 kg.trwa to ok 20 sekund ) ,Czy jest możliwość jakoś to wyregulować , jeśli tak to podpowiedzcie jak to zrobić ? (przestawianie dźwigienki w kabinie od regulacji szybkości nic nie daje - żadnej reakcji) Gdzie szukać przyczyny?
       
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj