Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witajcie mam pare pytań dt. mercatora 75 :)

http://otomoto.pl/cl...75-A227726.html

co do pytan:

-czy wydajność 75 jest w jakim stopniu wieksza od mercatora 60

- jak wyglada ze spalaniem bo z tego co słyszałem od znajomego w mercatorze 60 na zbiorniku robi 2dni /3,6m heder/

 

W najblizszych dniach mam zamiar je odwiedzić wiec prosiłbym na co zwrócic uwage w tych egzmplarzach bo wiadomo co marka i model moze mieć róznego rodzaju wady/zalety w roznch podzespołach

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Różnic jakichś powalających nie ma, 75 jest wersją po kilku modernizacjach, które polepszyły jakość pracy i w jakimś stopniu wydajność.

Zużycie paliwa jest adekwatne do obciążenia i stanu.a opinie na forum odnośnie spalania poszczególnych jednostek nijak się mają do siebie ponieważ każde pole i każde zboże się różni od siebie.Do tego weź pod uwagę stan kombajnu, stan łanu zboża i umiejętności operatora...

Gość Profil usunięty
Opublikowano (edytowane)

1- pokrywa skrzynki na narzędzia.Na platformie po prawej stronie.

2- dolna osłona pasa napędzającego wytrząsacze.

3- osłona koła pasowego( na 2 pasy klinowe) nad tylnym lewym kołem jezdnym

4- nie pamiętam i pójdę poszukać gdzie te uchwyty są

Edit

4- to są prowadnice ułatwiające podłączenie hedera do kombajnu.Są przykręcane 45 cm nad dolnymi uchwytami hedera

Edytowane przez KRISTOFORn
Gość Profil usunięty
Opublikowano

Tych włączników nie posiadam i inni Tobie muszą pomóc.

Przypuszczam,że to są włączniki od oświetlenia roboczego i od czujników. Sprawdź na pracującym kombajnie.

Opublikowano

rurki numer 4 mieszczą się na hedrze ułatwiają podpięcie hedru do gardzieli takie ślizgi boczne, właczników również nie posiadam w swoim 75

 

rozbierał ktoś dolny kosz od podajnika zbożowego który podaje do zbiornika chodzi o kosz na dole? jak się do tego zabrać?

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Zależy ile lat już jest w tym silniku. Jak ma rok lub dwa to nie ma takiej potrzeby bo 30 godzin pracy to tyle co nic ale jak jest zanieczyszczony wodą, ropą czy innymi substancjami niepożądanymi to wymień go na świeży przed sezonem.

Opublikowano

ja bym wymienił olej i filtr

fakt jest to mała ilość godzin ale koszt oleju ok 150zł filtr 20zł

mi też znajomy mówił co będziesz, wymieniał w pierwszym sezonie też mało godzin wypracowałem kombajnem

w tym roku po kilkunastu godzinach zaczęła mi się świecić lampka od oleju mimo że miałem stan dobry

wymieniłem olej, filtr no i czujnik który też kosztował 10zł i spokój ale straciłem prawie cały dzień na szukanie przyczyny - straty jakie?

zrobił bym przed sezonem i nie musiałbym się denerwować i tracić czasu

poza tym olej też stażeje się i traci swoje właściwości z czasem nawet jak stoi kombajn

ale zrobisz jak uważasz

Opublikowano

To teraz dałeś mi do myślenia, na szczęście jest trochę jeszcze czasu na to. Mam jeszcze jedno pytanie-czy wszystka ciecz z układu chłodzenia zleci przez spust z chłodnicy tzn czy z bloku też zleci przez chłodnicę? Ile litrów ok powinno być w układzie?

Opublikowano

@up ja bym nie wymieniał tego oleju. Nie wiem ile litrów ale co za problem odkręcić z bloku i z chłodnicy ?

@Joiner Na tym obrazku co pytałeś to 1 to światła awaryjne

Opublikowano

no problemu nie ma odkręcić z bloku ale najpierw spuściłem z chłodnicy a potem odkręciłem z bloku a tam tylko kapało i dlatego się pytam czy wszystko przelaciało przez chłodnicę? W chłodnicy przez spuszczeniem nie było widać płynu a więc był mały stan-ostatecznie wyleciało ok 17l Czy to wszystko by było?

Opublikowano

ja z boku mam wyłącznik z fergusona, w którym mam wszystkie światła i halogeny (na długich) oraz klakson... Fajnie jest, bo starczy, że kolanem się oprzę i już trąbi:). Awaryjnych nie mam, a migacze na swoim miejscu

Opublikowano

to weź zobacz czy to jest w ogóle podłączone jak tak to gdzie idą kable

Opublikowano

a ja mam pytanie-muszę do mojego mercatora kupić linkę i licznik obrotów młocarni. To jest koszt ok 250 zł ale tak myślę jakby dał jakiś elektroniczny licznik obrotów lub nawet rowerowy, ? :)

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Jedyne co możesz zrobić, to przesmarować układ dźwigienek.Wymiana docisku raczej nie wchodzi w grę.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Podobna zawartość

    • Przez bugi
      Witam
      Strzasznie ciężko w mojej trzydziestce chodzi sprzęgło, słyszałem że nie tylko u mnie, ale słyszałem też że da się coś z tym zrobić ale nie słyszałem co i właśnie dlatego chcę coś z tym zrobić da się? Jak tak to co?
    • Przez BenQ
      Witam.Kolejny problem z renatą.Pytanie czy dostane gdzieś docisk sprzęgła (nie wiem jak sie to poprawnie nazywa) cały komplet w sklepie kosztuje 2600zł.Może któryś z panów wymieniał. Z góry dziękuję za odpowiedź .Na dole zdjęcia o co chodzi
    • Przez Adek123rolnik
      Witam forumowicze, bardzo prosze o porade... mam wyciek w Reni-cieknie na laczeniu skrzyni I sprzegla (zalaczam zdjecie, oznaczone rozowa strzalka) myslalem ze poszedl uszczelniacz na walku sprzegla ale najciekawsze jest to ze nic nie kapie z "zawleczek" ktore sa zaraz pod sprzeglem... po popuszczeniu dekielka oznaczonego zielona strzalka wyciekal olej (zeszlo 20l I lecialo dalej) mysle ze tam oleju nie powinno byc bo nad tym dekielkiem jest dojscie do docisku sprzegla, jesli sie myle to mnie poprawcie... dodam ze cala akcja z wyciekiem na laczeniu skrzyni I sprzegla zaczela sie od wyniany oleju w skrzyni (starego bylo 35l wlalem swiezy 58l)

      jutro wyjade w pole sprawdzic czy ze sprzeglem wszystko ok a puki co prosze o jakies porady...

      Dlaczego cieknie olej (rozowa strzalka)?
      Co jest za dekielkiem (zielona strzalka)?
    • Przez byczek1999
      Witam
      mam pytanie mam na oku ciągnik ford 6610 i chciałbym poznac jakie są opinie o tym ciagniku 
      Jeszcze jest jedna sprawa otóż ma cos chyba ze sprzeglem poniewaz bierze raptownie przy samym końcu.czy duzo by wyniosla naprawa? I czy ciągnik by sie dobrze sprawowal w pracy z turem ?
      Z gory dziekuje za pomoc i pozdrawiam
    • Przez antonio8
      Mam problem ze sprzeglem w lamborghini lampo. Jest to sprzeglo dwustopniowe i drugi stopien (wom) jest rozlaczany za pomoca dzwigni. I wlasnie problem jest ze sprzeglem od wom, a mianowicie nie mozna do konca wylaczyc walka za pomoca dzwigni(walek sie kreci po zaciagnieciu dzwigni i niby mozna zatrzymac reka ale bardzo trudno. Calkowite zatrzymanie wom nastepuje po wcisnieciu sprzegla jezdnego  ). Sprzeglo zostalo wymienione na nowe razem z dociskiem ale problem pojawial sie tez przed wymiana sprzegla. Regulowane bylo sprzeglo zgodnie z wytycznymi jak rowniez i linka od dzwigni sprzegla.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v