Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jeśli czarno kopci i dusi się to jest oznaka że się zaciera.Tak sie składa że znam te ciągniki i oni muszą chodzić na jak najwyższych obrotach a siły nigdy nie mieli oni bo juz takie są ciągniki.


Jeśli czarno kopci i dusi się to jest oznaka że się zaciera.Tak sie składa że znam te ciągniki i oni muszą chodzić na jak najwyższych obrotach a siły nigdy nie mieli oni bo już takie są ciągniki.Mają bardzo dobre chłodzenie i jak jest zimno te ciągniki nie łapią temperatury.

 

Opublikowano

Jurniczek, chyba znasz tak samo jak dodawanie postów na forum... gadasz jakby Bóg ciebie opuścił :P

 

co do ciągnika....

a pompę ustawiłeś podczas montażu na włąsiwe miejsce?? tam na tych 3 śrubach?? jesli nie to poszukaj śladów... bo jak to jest 385, to na pewno na silniku tyle farby, że znaków nie widac jak było fabrycznie ustawione....

Opublikowano

Być może coś z rozrządem lub zwyczajnie zbyt duże obciążenie silnika ,a jaki sprzęt ciągasz jakim biegiem i na jakiej ziemi?

Temperatura niska bo pewnie termostatu nie ma

Opublikowano (edytowane)

To jest z przednim napędem a na 4 terenowej ciężko mu z 3-skibowym atlasem. Gleba III/IV klasa. Rozrząd sprawdzony. Ogólnie pali na dotyk czy zima czy lato.

Edytowane przez pro119
Gość Profil usunięty
Opublikowano (edytowane)

Pewnie że uszczelka ma dużo do rzeczy, jest kilka typów uszczelek i trzeba było założyć taką jaka tam była przedtem,  jeżeli była planowana głowica, to jaką założyłeś uszczelkę?.

 

 

Ciśnienie na zimnym 24 a na ciepłym nie sprawdzałem.

Ile ma 24 at.?

 

 

Napisany Dzisiaj, 14:26

Jeśli czarno kopci i dusi się to jest oznaka że się zaciera.Tak sie składa że znam te ciągniki i oni muszą chodzić na jak najwyższych obrotach a siły nigdy nie mieli oni bo juz takie są ciągniki.

Tak się składa że nie masz zielonego pojęcia.

Edytowane przez KORSARZ1
Opublikowano (edytowane)

Pewnie że uszczelka ma dużo do rzeczy, jest kilka typów uszczelek i trzeba było założyć taką jaka tam była przedtem,  jeżeli była planowana głowica, to jaką założyłeś uszczelkę?.

 

Ile ma 24 at.?

 

Tak się składa że nie masz zielonego pojęcia.

 

24 at. na tłokach.

 

W tym rzecz, że nie wiem jaka była przedtem. Tak była planowana. Założona jest z 4 otworami. Niektórzy mówią że powinna być na 4 otwory a inni że 2. Jeszcze grubość jaka powinna być też nie wiem.

Edytowane przez pro119
Gość Profil usunięty
Opublikowano

No ja też nie wiem, są różne pompy z przejściem do termostatu, bez przejścia z 3 pierścieniami, z 4-ma i najlepiej kupić taką jak była jeśli było wszystko dobrze, po planowaniu grubsza.

Opublikowano

Rożnica w uszczelce była między turbo a zwykłym silnikiem. Tak samo trzy pierścienie na tłoku do turbo a do zwykłego 4 pierścienie. Też jest różnica w ustawieniu pompy wtryskowej w c 385 a 912 bo jest inne koło zamachowe i jeśli gościu ustawił pompę do 912 to osiemdziesiątka  będzie miała problemy, tak samo i podejrzewam w tym problem to wtryskiwacze. Model c 385 a 912 to prawie to samo ale to "prawie " robi czasami dużą różnicę"

i jesli jest termostat to nie znaczy ze dziła prawidłowo .

Gość Profil usunięty
Opublikowano (edytowane)

Nie opowiadaj takich bzdur, bo zarówno do turbo są uszczelki z różnym wycięciem na kanały wodne jak i do wolnossącego jest tak samo, teraz 3 pierścienie są nie tylko w silnikach turbo, ale i w tych przystosowanych do turbo między innymi jest to właśnie 912.

Edytowane przez KORSARZ1
Opublikowano

Jeśli chodzi o 912 a 1012 (czyli turbo) to  prawdopodobnie nie ma różnicy bo silniki bez turbo są dostosowane do turbo ale między c 385 a nowymi modelami czyli serii 912 itp. są różnice . A jeśli jest to jakaś wersja eksportowa  to można sie czasami zdziwić co tam bylo wkładane ;)

I katalog części grubo mija się z rzeczywistością  ;)

Opublikowano

Witam, składa się, że miałem  podobny problem z c 385. Po kapitalce stracił moc, a więc kilka razy pompa paliwowa była regenerowana, wymieniane tłoki pierścienie. Okazalo się po  3 latach, że założone zostały chinskie wtryskiwacze, a gdy założono polskie to pompa była tak do..bana,  że trzeba było nową kupić i teraz chodzi jak  żyleta. Ale nerwowo z nim były do końca. pozdrawiam

Opublikowano

Mam takie pytanie ,bo w ursusie tłumik ma jeśli się nie mylę w środku dławik i czy zakładając zamiast niego rurę nierdzewkę zwiększy się ciśnienie doładowania czy zmniejszy?

Opublikowano

Chyba mamy rozwiązanie, kolega leszekd miał rację w mojej nowej turbinie kanał wlotowy jest podzielony na 2 części więc jest to turbina od silnika 6 cylindrowego. Po założeniu starej turbiny ciśnienie na postoju po przegazowaniu wynosi 0.2 bara a w czasie jazdy na wysokim biegu pod dobrą górkę 0.4 bara. A po wym

ianie na nową jakie ciśnienie uzyskam maksymalnie ?? Tylko 0.8 bara??

Ja mam ciśnienie na postoju 0.2 no góra 0.3 na 2400 obr ,a podczas pracy to dopiero zobaczę na wiosnę

Opublikowano

Witam mam takie pytanie mianowicie nie dawno zakupiłem ciągnik 902 i nie wiem ale wydaje mi sie że traktor nie ma mocy np w orce z 3skibowym pługiem to na jedynce szosowej spada z obrotów a nie umie zakopać się dopiero na 3polowej mam moc czy tak też wygląda to u was z mocą czekam na odpowiedzi i jeszcze z przyczepa 2 osiową szybko widz górkę i spada z obrotów dodam jeszcze że nie dawno był robiony remony silnika pozdrawiam ???

Opublikowano

Kiedys mialem zetora 8111 (opony 18.4-34) i tak; 3 skiby UG 3x30 na jedynce praktycznie nie czul tego pluga .Plug 4x30 z puchaczowa na polowej 3 ciagnal jak wsciekly nie mielil kolem i nie spadal z obrotow glina czy mokro czy sucho bez roznicy najwyzej troche kopcil na czarno nigdy nie oralem na blokadzie bo nie bylo potrzeby (po jakims czasie rozerwalem rame w tym plugu ).Ten sam plug na piachu polowa 4 (jest szybsza od szosowej 1) jezdzil jak na pusto .Przyczepa 4 ton ze zbozem jakies razem 6.5 tony wciagal na srednia gorke na 4 szosowej troche diabla puscil z tlumika .

Opublikowano

No masz na pewno duży ubytek mocy. Ja 912 ciągam UG 3x30 i na pełnym 2 biegu szosowym na glince daje rade bez problemu, rzadko kiedy przy nim do 1 biegu schodzę.Na pewno masz coś nie tak

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez 3sparrow
      po wyłamaniu rozrusznika drży ciągnik, czy możliwe zwichrowanie koła zamachowego?
    • Przez Snuff
      Witam mam problem przy złożeniu tłoków z korbowodem w zetorze 8011 ponieważ zrobiłem sobie trochę liche zdjęcie mianowicie pytanie jest 
      Czy tłok grubsza częścią od denka ma być skierowany do zamka na korbowodzie ? 
      Pytanie drugie czy przy wkładaniu tłoków do silnika korbowody mają być skierowane zamkami do walka rozrządu czy w drugą stronę ?

    • Przez Snuff
      Witam mam problem przy złożeniu tłoków z korbowodem w zetorze 8011 ponieważ zrobiłem sobie trochę liche zdjęcie mianowicie pytanie jest 
      Czy tłok grubsza częścią od denka ma być skierowany do zamka na korbowodzie ? 
      Pytanie drugie czy przy wkładaniu tłoków do silnika korbowody mają być skierowane zamkami do walka rozrządu czy w drugą stronę ?
    • Przez rafal88
      Jest problem tego typu ze.....z pompy paliwowej zostaly wyciagniete sekcje. Da sie we wlasnym zakresie wlozyc je z powrotem tak aby dobrze ustawic je na listwie ktora dawkuje sie paliwo?? Jesli ktos juz to robil to moze bedzie tak mily i podzieli sie wiedza
    • Przez tata1
      Witam
       
      Mam robić remoncik w 914, głowicę oddam do zakładu do regeneracji, ale co mam zamontować na cylindry?
      Zestawy naprawcze są od 140zł na Allegro (na tłok) do 500zł w sklepie. Jakie wybrać. Ciągnik pracuje u mnie ok, 100mth w roku, więc mało.
      Co polecacie?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v