Polecane posty

Wybrane dla Ciebie

Panowie będę teraz robił tylny most i skrzynie w c360, jakiej firmy łożyska według was najlepiej się sprawdzają z własnego doświadczenia? 
Zastanawiam się nad wyborem z skf,fag,kraśnik.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

Brałbym z FAG'a lub SKF .Po kraśniku została firma wykonanie chińskie ale zdecydowałbym się na SKF

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej78    588

Kraśnickie łożyska były i są dobre, ale oryginalne to te  w szarych opakowaniach z czerwonym napisem FŁT Kraśnik.  Istnieją łożyska w biało-czerwono-niebieskich opakowaniach podobne do tych jakie kiedyś miał FŁT Kraśnik , ale to chińszczyzna.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bears    543

Łożyska SKF, FAG? Koszt łożysk na tylny most to coś około 900-1000 zł, na jedno łożysko do skrzyni trzeba liczyć od 70 do 120zł za sztukę. Koszt samych łożysk na skrzynię, tylny most, zwolnice jest porównywalny z wartością tego ciągnika...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Panowie a tak odchodząć od tematu łożysk, mam do wymiany atak i koło talerzowe i zastanawiam się czy założyć zwykłe na prostym zębie czy jednak warto skusić się na ten od zetora komplet gdzie słyszałem że podobno z tym zetorowskim trzeba się bawić żeby to wszystko się spasowało, bynajmniej u nas na okolice nikt nie zakładał takiego zestawu jeszcze narazie.Ciągnik w transporci dużo nie jeździ więc zastanawiam się czy warto brać ten zetorowski czy lepiej wziąść ten stary komplet. Co myślicie na ten temat ?

 

Edytowano przez DawidSakowski

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelec1997    30

Myślałem,że więcej,więc chyba warto jest dołożyć ponad 100 za atak od zetora bo podobno jest ciszej,sam będę musiał robić d*pę w 60-tcę i też się zastanawiam nad atakiem od zetora.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mnie tylko ciekawi ile jest właśnie prawdy w tym że są problemy z regulacją i coś nie pasuje, tylko to jest moim problemem na drodze przed wyborem zestawu od zetora.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelec1997    30

Z tego co wiem to pasuję,ale te małe koło ataku co zazębia się z dużym musi być odsunięte o jakieś 4,5-4mm od obudowy tylnego korpusu ale to można zrobić pierscieniami dystansowymi,(po prostu ma się dobrze zazębiać z kołem talerzowym).Ale poszukaj sobie na necie i sobie poczytaj,bo już dużo osób robiło tą przeróbkę.  

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5015

Ustawia się luz pomiędzy kołem atakującym a talerzowym, reszta jest wtórna.


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@pawelec1997 Długo się głowiłem z wyborem ale po rozmowach z właścicielem C360 znanej jako "Złota" i przemyśleniu jednak postawiłem na zestaw z prostymi zębami ten niby "oryginał" Ursusa.  W skrzynie również poszły nowe wałki na górę "oryginalne" ursus, nowe łożyska wszystko co było potrzeba żeby to miało ręce i nogi. Tego ciągnika i tak i tak nie zmienię a silnik ma zrobiony, sprzęgło,skrzynia,tylny most i podnośnik przeszedł spory remont pochłonął spory nakład pieniędzy. Wiem że dla niektórych taki wkład w c360 to bez sensu ale wiadomo każdy ma swoje zdanie i potrzeby :)

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

Przecież Adrian właściciel Złotej wstawił skośne czemu układ prosty? To że ciszej pracuje przy skośnej to jedno ale ona jest bardziej wytrzymała 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

A faktycznie myślałem że wymieniał,widać po jego filmie że da się ustawić ten atak żeby cicho chodził

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez macius11157
      Witam czytałem trochę o tym ale nigdzie nie ma dokladnie wyjasnionego czy każdy dx posiada blolade 6 biegu po przez zabezpieczenie srubka. Przerabial ktoś taki temat ?chciałbym mieć pewność że nie narobie się na darmo.
      Ciągnik to dx 4.50 1987r
      Z góry dziękuję i pozdrawiam.
    • Przez Piotrekk9540
      Witam, mam problem ze skrzynia biegów w ares 710 2000r rewers mechaniczny. przy zmianie polbiegow słychać uderzenie w skrzyni podobne do uderzenia młotkiem w metal. najsilniejszy dźwięk wydaje przy zmianie z 3 na 2. gdy zmieniam na większe polbiegi uderzenie to jest cichsze. miał ktoś podobny problem ?
    • Przez Maikel1987
      Chce się dowiedzieć jak się spisuje  skrzynia w tym modelu 5120 ? Drogi koszt naprawy skrzyni jak coś siadzie ?  Ona jest na tarczkach  czy jak ? Ogólnie ile wytrzymują ? 
    • Przez Pstrąg
      Witam,
      Mam problem , otóż nie wiem gdzie znajduje się filtr skrzyni biegów w fendt 309c (silnik deutz) 2000r. Przekopałem forum i nadal nie wiem na 100 % gdzie jest. Ktoś wspominał ,że w okolicach tylnego lewego koła ale i tak nie mogłem znaleźć. Prosze o pomoc.
    • Przez Konrad1245
      Witam mam taki problem gdyż ciagnik jest niby na luzie ale gdy puszczam sprzęgło nadal jedzie dodam ze nie mogę wbić zadnego innego biega chyba się zakleszczyły biegi jeśli tak to jak do tego się zabrać żeby je odkleszczyc pomocy 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj