nwj451

Jak odpowietrzyc renault Ares 710

Polecane posty

izydor6280    1155

który układ, paliwowy, hydrauliczny czy może chłodzenia ?


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
killler89    0

nie wiem jak jest to w Aresie ale w mojej 95.14 robie to tak

 

pompuje ręczną pompką zasilającą aż do momentu jak szklany filtr paliwa sie zapełni, następnie luzuje przewód idący od filtra paliwa do pompy paliwowej, po odpowietrzeniu zakręcam ten przewód i pompuje dalej

 

teraz trzeba odpowietrzyc pompe paliwową, najpierw dół, potem góre(głowiczke), czyli pompujemy, przytrzymujemy pompke wcisnieta i luzujemy srube odpowietrzajaca na kluczyk 8 w pompie, powtarzamy czynnosc az nie bedzie powietrza tylko bedzie tryskało paliwo

 

następnie trzeba odpowietrzyc góre pompy, powtarzamy czynność jak wyzej z tym, ze teraz luzujemy srubke odpowietrzająca na klucz 8 znajdującą sie w głowiczce

 

gdyz juz to zrobimy nalezy odpowietrzyć Rotor, w tym celu odkrecamy przynajmniej jedna a najlepiej dwie rurki wychodzące z pompy paliwowej i idące do wtrysków

 

krecimy rozruszynikiem przez ok 20-30 sekund, paliwo musi zaczac tryskac, czynność tą czasem trzeba powtorzyc kilka razy, gdy juz tryska ropa zakrecamy rurki i odpalamy traktor ot cała filozofia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

kurde. lepiej nie zapowietrzac z tego co tu czytam :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5015

nie wiem jak jest to w Aresie ale w mojej 95.14 robie to tak

 

pompuje ręczną pompką zasilającą aż do momentu jak szklany filtr paliwa sie zapełni, następnie luzuje przewód idący od filtra paliwa do pompy paliwowej, po odpowietrzeniu zakręcam ten przewód i pompuje dalej

 

teraz trzeba odpowietrzyc pompe paliwową, najpierw dół, potem góre(głowiczke), czyli pompujemy, przytrzymujemy pompke wcisnieta i luzujemy srube odpowietrzajaca na kluczyk 8 w pompie, powtarzamy czynnosc az nie bedzie powietrza tylko bedzie tryskało paliwo

 

następnie trzeba odpowietrzyc góre pompy, powtarzamy czynność jak wyzej z tym, ze teraz luzujemy srubke odpowietrzająca na klucz 8 znajdującą sie w głowiczce

 

gdyz juz to zrobimy nalezy odpowietrzyć Rotor, w tym celu odkrecamy przynajmniej jedna a najlepiej dwie rurki wychodzące z pompy paliwowej i idące do wtrysków

 

krecimy rozruszynikiem przez ok 20-30 sekund, paliwo musi zaczac tryskac, czynność tą czasem trzeba powtorzyc kilka razy, gdy juz tryska ropa zakrecamy rurki i odpalamy traktor ot cała filozofia.

 

Cały tok myślenia jest jak najbardziej poprawny.

Niektóre procedury można poprawić, a mianowicie:

Pompę wtryskową odpowietrza się razem (dwie śrubki) a to ze względu na fakt, że jest przejście między "górą a dołem" pompy - jest dużo szybciej.

A tak na marginesie: w górze pompy nie znajdziesz głowiczki.

Kręcenie przez 20-30 sekund świadczy o niedostatecznym odpowietrzeniu na poprzednim etapie lub o zanieczyszczeniu filtrów lub niepoprawnym złożeniu (jeśli coś było rozbierane)  i jest niewskazane.

Paliwo powinno tryskać po max kilkunastu obrotach silnika, czyli w okolicach 10 sekund. (im więcej przewodów odkręcimy, tym szybciej nastąpi odpowietrzenie)

 

nie no to jest proste, odpowietrza sie jak kazdy inny ciagnik wszystko po kolei :)

 

W Ursusie C-330 odpowietrzam tylko pompką ręczną do momentu specyficznego "syczenia", czyli powrotu paliwa do zbiornika i odpala. Nic nie odkręcam tylko pompowanie przez 15-20 sekund, zależnie od zapowietrzenia.


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez PiterParker
      Mam wyciek oleju że skrzyni a dokładnie jest pod skrzynią dekiel przykręcany na 4 śruby w który wchodzi rura ciągnące się po dole skrzyni w stronę mostu. W tym dekielku jest otwór i wystaje zawleczka. Po zawleczcze co jakiś czas spływa kropla oleju. Jest to malutki wyciek ale po dłuższym postoju ciągnika w jednym miejscu zauważalna jest plamka na betonie czy kostce. Czy ktoś orientuje się do czego jest w/w zawleczka ? Jak się do tego dobrać?   

    • Przez kuchar0071
      Witam
       
      Jesłi ktos ma podobny ciagnik i wie do czego kazdan lampka jest przypisana i co ona oznacza bede wdzieczny za opisanie lub wysłanie instrukci serwisowej lub obsługii
       
      adamkucharskiair@gmail.com

    • Przez mumin0121
      KOLEDZY KTO POMOZE CO TO ZA KONTROLKA POD NUMEREM 10 ZASWIECILA SIE NA GORACYM SILNIKU I PISZCZAL SYGNAŁ
    • Przez lukasz51195
      Witam,Panowie mam dziwny problem z ładowaniem w ciągniku renault 461, po odpaleniu ciągnika ładowanie jest wzorowe ale po czasie gdy włączę wszystkie światła ładownie spada, i alternator się grzeje ( szczególnie koło pasowe)po wyłączeniu obciążenia wszystko wraca do normy, i teraz moje pytanie co może być przyczyną takiego dziwnego problemu, alternator pochodzi z Mazdy 626 2.0D 12V, 80A, dane akumulatora dodaje w zdjęciu, a i mechanik założył mi taki kabel od ładowania (jak na zdjęciu) a ja teraz założyłem od spawarki bo myślałem że coś pomoże. A 2 sprawa u mnie jest pasek 10mm czy jest jakaś opcja przerobienia alternatora z jakiegoś VW na taki pasek, bo wiem że golfy 2 miały na 10mm ale wolał bym coś nowszego. Pozdrawiam 🙂🤚🤚🤚🤚i czekam na Pomoc.



    • Przez Kamilmok
      Witam . Problem zaczął się od dmuchniętej uszczelki pod głowicą , w trakcie naprawy mechanik wysłał pompę paliwa do regeneracji alby ją od razu sprawdzić . kupiliśmy nowe ori wtryski .  
      Po złożeniu wszystkiego brak mocy , orka na 4 skiby ziemia cieżka i jak było ciężko to zamiast grzebać kołami to dusiło ciągnik na biegu 1-1. 
      Postawiliśmy do drugiego mechanika pompiarza , niby wszystko posprawdzał pobawił sie zapłonem  i mówił ze wszystko jest dobrze . Pali na dotyk . teraz w polu nie był testowany jeszcze ale jak ciągną 6 ton pszenicy pod górkę to prędkość spada ze trzeba zbijać pół biegi . takze chyba nie jest dobrze . 
       
      gdzie szukać przyczyny ?
       
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj