Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Kosmo357    0

Witam serdecznie chciałbym się coś więcej dowiedzieć na temat tego modelu z 2017 roku z nową maską, ciągnik będzie pracował w turze, kosiarka, rozcieracz i wozie paszowym. W jakim wyposażeniu wybrać i na co zwrócić uwagę. Silnik jest 3 cylindrowy więc też mnie interesuje spalanie. Pozdrawiam :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
extrabyk    5593

Miałem na testach poprzednią wersję z rewersem EH i już sporo pisałem o wynikach tych testów. Z kilku zdjęć widzę,że poprawili parę spraw ale na żywo go nie widziałem więc nie wiem czy zmieniłbym zdanie o tym ciągniku. U mnie testów nie przeszedł. Jak dla mnie palił zdecydowanie za dużo i myślę,że obecna wersja z DPF będzie palić jeszcze więcej a ciągnik będzie wyczuwalnie słabszy. Podejrzewam,że nowa wersja jest na tyle nowością,że ciężko będzie o opinię jakiegoś właściciela. Proponuję ostro negocjować z dilerem ciągnik do testów w Twoim gospodarstwie bo tylko tak dowiesz się czy spełni woje oczekiwania i czy jego zalety pozwolą przymknąć oko na wady. Ze swojego doświadczenia wiem,że jak się jest poważnie zainteresowanym to nie ma problemów z dostaniem ciągnika do testu.

Edytowano przez extrabyk

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kosmo357    0

Byłem na Agro show 2017 w bednarach i powiedzieli mi że takich małych ciągników nie mają na testy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
extrabyk    5593

Z dilerem gadaj a jak zobaczy,że jesteś poważnie zainteresowany to i ciągnik do testów się "znajdzie". Wiadomo,że nie zawsze od ręki i czasem trzeba poczekać ale warto się starać i przetestować. Masz prawo takim ciągnikiem 5-6 godzin popracować z różnymi maszynami oczywiście z takimi gdzie nie wystąpi pomieszanie olejów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kosmo357    0

A jak wygląda rozliczenie się z tych testów, bo słyszałem że trzeba oddać tylko paliwo które się spaliło.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
extrabyk    5593

Ciągnik testowy dostajesz za darmo i nie płacisz też za transport ciągnika do gospodarstwa. Jedynym kosztem jest koszt paliwa. Porządny diler dostarcza ciągnik zatankowany pod korek i taki oddajesz. W praktyce wygląda to różnie bo komuś szkoda kasy na zalanie do pełna. Jak jest do pełna to łatwo można zmierzyć spalanie w różnych pracach. Wiadomo,że nie wiozą ciągnika każdemu co na plac przyjdzie i o cenę pyta ale poważny klient zawsze dostanie ciągnik do testu. Jeśli poważnie myślisz o kupnie ciągnika w tej klasie mocy to gadaj z kilkoma dilerami i przetestuj więcej marek. Będziesz miał porównanie i łatwiej będzie Ci podjąć właściwą decyzję.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
extrabyk    5593

Powodzenia w negocjacjach i jak już będziesz po testach to opisz swoje wrażenia. Jak rozumiem jesteś zdecydowany z jakiegoś powodu właśnie na JD ale tak jak pisałem nie zaszkodzi przetestować też inne marki i pogadać z ich dilerami.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Maciej1278    1

Posiadam John Deera 5075e z 2015 r. od nowości podczas rozruchu na zimnym silniku po odpaleniu przez około od 20 sekund  do 1 minuty  (zależy jaka temp.  ) pracuje bardzo nierówno i kopci bardzo mocno.  Podczas tego odpalania zapalają się kontrolki ładowania, silnika oraz innych ostrzeżeń. Zgłaszałem to do John Deera jednak cały czas twierdzą że to normalna praca i taki jest standard kultury pracy tego silnika. Jeśli ktoś posiada taki model i też ma podobne problemy proszę o informacje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
extrabyk    5593

Ile godzin natłukłeś w tym czasie kolego ? Miałem na testach ten ciągnik i mimo,że ok 6 godzin to nie wiele na to by wszystko odczuć i poznać ale mogę stwierdzić,że kultury pracy to ten silnik w ogóle nie ma. Brzmi ładnie i daje wyczuć moc dopiero przy większym obciążeniu i wyższych obrotach. W orce pługiem Overum 3x45 cm. szedł jak dziki i silnik ładnie pracował ale już przy lekkiej pracy z włóką na pastwisku lub na wolnych obrotach to praca przypominała coś pomiędzy 3 cylindrowym Perkinsem w kiepskim stanie a 2 cylindrowym silnikiem z T25. Dymienia nie było ani przy rozruchu ani podczas pracy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez rabit500
      Witam
      Jak w temacie mam w planach zmianę oświetlenia roboczego z oryginalnych lamp halogenowych na oświetlenie LED. Docelowo lampy wesem seria CRV. Tylko po ich założeniu wyrzuca błąd spalonej żarówki jest jakiś sposób na wyłączenie sprawdzania obwodów w jakiś rozsądny sposób.
       
       
    • Przez marcin3153
      Witam mam problem z jd7430 premium, przetarła się rurka hamulca, po wymianie i odpowietrzeniu przy zaworze pneumatyki hamulce działają ale dopiero za drugim naciśnięciem, dodam że po nocy schodzi powietrze z pneumatyki ale niestety nie mogę zlokalizować nieszczelności. Ktoś miałby jakąś poradę gdzie szukać problemu ?
    • Przez krystianeczek
      Pacjent ciągnik JD 6155m, 2022 rok, 450 mtg, skrzynia Command Quad. Przy pracach polowych w okolicach 1600 - 1800 obr/min występują wibracje, drgania trudne do zlokalizowania. Przeważnie występują przy tych obrotach, kwestia też obciążenia.  Im większe obciążenie i obroty tym większe drgania najczęściej. Może macie jakieś sugestie? Na biegu jałowym silnik nie generuje żadnych wibracji w każdym zakresie obrotów. 
    • Przez mrbarti44
      Witam. Mam dwuletni traktor John Deere 6155m, już po gwarancji. Ostatnio podczas jazdy pojawił się komunikat o niskim poziomie oleju, silnik od razu zgasiłem. Po obejrzeniu silnika zauważyłem, że pod rozrusznikiem wyleciał korek (chyba zabezpieczający przed nadmiernym ciśnieniem oleju), przez który bardzo szybko ucieka olej. Czy miał ktoś podobny problem? Co może być przyczyną wysokiego ciśnienia oleju w silniku? 
      Pozdrawiam 
    • Przez jedenZwielu
      Witam czy to ma tak wyglądać ? robi się tak podczas pracy na zgaszonym olej jest czysty klarowny temp oleju powyżej 60 stopni ciśnienie od 2.6 na niskich obrotach do 4 na wysokich przy rozgrzanym ciągniku 

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj