Skocz do zawartości

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Kosmo357    0

Witam serdecznie chciałbym się coś więcej dowiedzieć na temat tego modelu z 2017 roku z nową maską, ciągnik będzie pracował w turze, kosiarka, rozcieracz i wozie paszowym. W jakim wyposażeniu wybrać i na co zwrócić uwagę. Silnik jest 3 cylindrowy więc też mnie interesuje spalanie. Pozdrawiam :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
extrabyk    1423

Miałem na testach poprzednią wersję z rewersem EH i już sporo pisałem o wynikach tych testów. Z kilku zdjęć widzę,że poprawili parę spraw ale na żywo go nie widziałem więc nie wiem czy zmieniłbym zdanie o tym ciągniku. U mnie testów nie przeszedł. Jak dla mnie palił zdecydowanie za dużo i myślę,że obecna wersja z DPF będzie palić jeszcze więcej a ciągnik będzie wyczuwalnie słabszy. Podejrzewam,że nowa wersja jest na tyle nowością,że ciężko będzie o opinię jakiegoś właściciela. Proponuję ostro negocjować z dilerem ciągnik do testów w Twoim gospodarstwie bo tylko tak dowiesz się czy spełni woje oczekiwania i czy jego zalety pozwolą przymknąć oko na wady. Ze swojego doświadczenia wiem,że jak się jest poważnie zainteresowanym to nie ma problemów z dostaniem ciągnika do testu.

Edytowano przez extrabyk

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

extrabyk    1423

Z dilerem gadaj a jak zobaczy,że jesteś poważnie zainteresowany to i ciągnik do testów się "znajdzie". Wiadomo,że nie zawsze od ręki i czasem trzeba poczekać ale warto się starać i przetestować. Masz prawo takim ciągnikiem 5-6 godzin popracować z różnymi maszynami oczywiście z takimi gdzie nie wystąpi pomieszanie olejów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kosmo357    0

A jak wygląda rozliczenie się z tych testów, bo słyszałem że trzeba oddać tylko paliwo które się spaliło.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
extrabyk    1423

Ciągnik testowy dostajesz za darmo i nie płacisz też za transport ciągnika do gospodarstwa. Jedynym kosztem jest koszt paliwa. Porządny diler dostarcza ciągnik zatankowany pod korek i taki oddajesz. W praktyce wygląda to różnie bo komuś szkoda kasy na zalanie do pełna. Jak jest do pełna to łatwo można zmierzyć spalanie w różnych pracach. Wiadomo,że nie wiozą ciągnika każdemu co na plac przyjdzie i o cenę pyta ale poważny klient zawsze dostanie ciągnik do testu. Jeśli poważnie myślisz o kupnie ciągnika w tej klasie mocy to gadaj z kilkoma dilerami i przetestuj więcej marek. Będziesz miał porównanie i łatwiej będzie Ci podjąć właściwą decyzję.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
extrabyk    1423

Powodzenia w negocjacjach i jak już będziesz po testach to opisz swoje wrażenia. Jak rozumiem jesteś zdecydowany z jakiegoś powodu właśnie na JD ale tak jak pisałem nie zaszkodzi przetestować też inne marki i pogadać z ich dilerami.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Maciej1278    1

Posiadam John Deera 5075e z 2015 r. od nowości podczas rozruchu na zimnym silniku po odpaleniu przez około od 20 sekund  do 1 minuty  (zależy jaka temp.  ) pracuje bardzo nierówno i kopci bardzo mocno.  Podczas tego odpalania zapalają się kontrolki ładowania, silnika oraz innych ostrzeżeń. Zgłaszałem to do John Deera jednak cały czas twierdzą że to normalna praca i taki jest standard kultury pracy tego silnika. Jeśli ktoś posiada taki model i też ma podobne problemy proszę o informacje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
extrabyk    1423

Ile godzin natłukłeś w tym czasie kolego ? Miałem na testach ten ciągnik i mimo,że ok 6 godzin to nie wiele na to by wszystko odczuć i poznać ale mogę stwierdzić,że kultury pracy to ten silnik w ogóle nie ma. Brzmi ładnie i daje wyczuć moc dopiero przy większym obciążeniu i wyższych obrotach. W orce pługiem Overum 3x45 cm. szedł jak dziki i silnik ładnie pracował ale już przy lekkiej pracy z włóką na pastwisku lub na wolnych obrotach to praca przypominała coś pomiędzy 3 cylindrowym Perkinsem w kiepskim stanie a 2 cylindrowym silnikiem z T25. Dymienia nie było ani przy rozruchu ani podczas pracy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez baoo
      Witam. Jestem zainteresowany kupnem
      Case 5150 lub 5140 . Czy znacie może kogoś kto ma na sprzedanie tego typu ciągnik lub jakieś namiary na handlarzy z okolic, a jak by to był jeszcze rolnik to juz w ogóle bajka. Okolice Kutna woj.Łódzkie do 100 km plus minus 50. Olx allegro itd. przejrzałem i objechałem. Nie raz są ukryte perełki jeszcze nie wystawione. ☺ Z góry dziękuję.
    • Przez pepe2
      Kolega zakupił taki ciągnik , jest to prawie to samo co mf 255 tylko podstawowa różnica to skrzynia biegów , jest tam 12 biegów do przodu i półbieg pod obciążeniem załączany hydraulicznie ?..., ciągnik z 1985 roku , miał ktoś do czynienia z taką skrzynią ? jeśli tak to niech napisze czego się spodziewać  , czy to jakiś bubel czy udana konstrukcja .
    • Przez kamil5421
      Witam . potrzebuje opini na temat ladowarki ahlmann as 90 z 2000r.
    • Przez kamil5421
      Witam . potrzebuje opini na temat ciagnika david brown 1690, rok cos ok 1982 . czy ktos posiadal jak z czesciami awaryjnoscia ?
    • Przez ursus1991
      Cześć
      Mam do kupienia ciągnik, w którym zmieniono fabryczny silnik na sześcio cylindrowy chłodzony powietrzem deutza o mocy 95 km.  nie znam się na tych silnikach. Podejżewam ze on z lat 80. Prosiłbym o opinie na temat tych silników? Czy są w miarę oszczędne? Czy są wytrzymałe? Jaka jest kultura pracy? CZy jest dostęp do części? Czy można jakoś łatwo podnieść moc? Może wystarczy regulacja pompy wtryskowej do podniesienia mocy. 6 cyl i 95 km to jakiś zapas na pewno jest. Nie miałem wcześniej styczności z silnikami chłodzonymi powietrzem.  Z właścicielem ciągnika rozmawiałem tylko telefonicznie ze względu na odległość. Chciałem się was podpytać trochę żeby wiedzieć, czy zawracać sobie głowę tym traktorem. Proszę o opinie
×