Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

jedno jest pewne, mtz jest prosty i tani w naprawiez wiem bo sam mam 2. natomiast przyjemność jazdy jest taka sobie ale lepsza niż c360. No i robotę robi wiele szybciej, na 20 ha spokojnie ci wystarczy.

Opublikowano

Do kolegi Mikruss w moim jest 4 cylindrowy Perkins, może w starszych było iveco ale mój akurat ma Perkinsa teraz akurat jadę do angli ale za tydzień wracam to wrzucę jakieś zdjęcie

Opublikowano (edytowane)

Nie wiem ale czytając niektóre komentarze to chyba z tej zazdrośći o to żeby nie miał zachodniego sprzętu to większość poleca mtza... Bierz chłopie fendta i nie słuchaj gadki tych co nawet nie mieli takiego ciągnika, posiadam taką markę i powiem Ci że polecam szczerze awaryjność jest mała i przede wszystkim bardzo oszczędne silniki spali prawie tyle samo co c360... Co do częśći  powinny być dostępne w każdym normalnym sklepie lecz są dość drogie bo znana marka. Szukaj Fendta jak znajdzie się w normalnym stanie to bierz i prędzej kupisz rozklepotanego mtzta niż takiego fendta :)

Edytowane przez Fendt308lsa
Opublikowano (edytowane)

Takiego z końca lat 70, z przebiegiem licznym w dziesiątkach tysięcy mtg, i latami do śmierci naturalnej liczonymi na palcach jednej ręki. Jak chce Fendta to musi mieć z 40-50tys.zl,i kogoś zaufanego kto oceni stan ewentualnego nabytku przed zakupem, i też kupi coś z raczej pierwszej połowy lat 80. A co do pisania ze części są drogie bo Fendt to znana marka, nie mów tego głośno, bo jak dowiedzą się o tym ci co części do c360 robią to ceny skocze zaraz dziesięciokrotnie, bo to przecież najbardziej znany ciągnik w PL

Edytowane przez bratrolnika
Opublikowano

Takiego z końca lat 70, z przebiegiem licznym w dziesiątkach tysięcy mtg, i latami do śmierci naturalnej liczonymi na palcach jednej ręki. Jak chce Fendta to musi mieć z 40-50tys.zl,i kogoś zaufanego kto oceni stan ewentualnego nabytku przed zakupem, i też kupi coś z raczej pierwszej połowy lat 80. A co do pisania ze części są drogie bo Fendt to znana marka, nie mów tego głośno, bo jak dowiedzą się o tym ci co części do c360 robią to ceny skocze zaraz dziesięciokrotnie, bo to przecież najbardziej znany ciągnik w PL

moge sie założyć o te 30 tys że fendt 108  z konca lat 70 bedzie służył długo po tym jak nawet taki nowy MTZ rozkroczny sie na środku pola na amen..Widac że z fendtem miałeś styczność tylko  przez internet skoro piszesz takie głupoty.

Opublikowano

Ludzie już nie przesadzajcie bo nie długo   będziecie jarać się traktorami z lat 60-tych aby tylko na przodzie szpanersko widniał napis fendt.Nawet wstyd komuś powiedzieć że wyłożyło się taki szmal za grata 40 letniego.

Opublikowano

moge sie założyć o te 30 tys że fendt 108 z konca lat 70 bedzie służył długo po tym jak nawet taki nowy MTZ rozkroczny sie na środku pola na amen..Widac że z fendtem miałeś styczność tylko przez internet skoro piszesz takie głupoty.

to prawda, fendtem nie jeździłem, nie uzytkowalem, ale mam za to rozum, a ten podpowiada mi ze pisanie ze 40-letni fendt przeżyje nowego belarusa podchodzi juz pod fanatyzm, i brak zdrowego rozsądku.
Opublikowano

polemizowałbym :D po prostu trzeba kupic coś porządnego i tyle, jak sie kupi padake to i fendt i mtz sie ro***bie tyle ze ten drugi prędzej. Po za tym autor tematu nie kupi nowego belarusa bo ten kosztuje ok. 100 tys. Za to co ma to mozna jeszcze renaulta polecic, bo w tej kasie kupi coś fajnego.

Opublikowano

Każdy będzie służył tyle na ile został wyeksploatowany przez poprzednich właścicieli i traktowany co dnia, no i potem jak będzie intensywnie eksploatowany przez nowego właściciela. Bo jeden robi na sezon 200 mtg. a inny 2 tyś. mtg. Niema też ani traktorów ani silników nie do zajeżdżenia bo to mit i bajka dla naiwnych. Zazwyczaj jak ktoś sprzedaje to znak, że nie może już nim robić bo jest dobity mtg. i wiekiem, albo ma wadę fabryczną nienaprawialną po zakupie nowego. Dlatego najlepiej nie napalać się na daną markę, model a patrzeć na stan techniczny realny, wiek, moc w jakimś przedziale i najlepiej od 1wł. jak by był.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Theprzemo205
      Witam i z góry dzieki za odpowiedz. A więc najprawdopodobnej pojawi się na gospodarstwie belarus 82. Chciałbym aby ten ciagnik ciągal prase belujaca tylko on ma jedno stopniowe sprzęgło więc jak prasować kości trawe itp. Może ktoś mi wytlumaczy ?
    • Przez MariuszKlim
      Cześć
      Szukam używki: ładowacz TUR do tego ciągnika, ktoś może wie z jakich ciągników pasować będzie taki rozstaw/mocowań tura? małe przeróbki mogą być
       
       
    • Przez Ruletka55
      Hej, 
      Spotkała mnie przykra sytuacja,  traktor zostal zalany

      Przechodząc do sedna sprawy, martwi mnie jak podejśc w ogole do uruchomienia tego traktora, co niezbędnego warto zrobić ?
      Obecnie ciagnik umyłem dokładnie myjką ciśnieniową, teraz suszy się

      Co na pewno zrobie w najbliższym czasie to: 
      - postaram się wyszuszyć elektroniczne rzeczy, odsłaniając plastiki, trudno dostepne miejsa sprobuje dosuszyc suszarką
      - wymienie olej w skrzyni bo na bagnecie majonez
      - wymienie olej w silniku (profilaktycznie)
      - wymienie paliwo

      O czym powinienem jeszcze pamietac ? Myslalem o wyciagnieciu komputera pokladowego i zaniesc do elektronika zeby poczyscil specjalnymi substancjami


      Dzięki za pomoc
       
    • Przez pp1208
      Witam. Jak wyłączyć blokada podośnika (świeci sie "kłódka")   w Agrotronie 630 TTV ? Żadnego przycisku nie widziałem którym mozna by było to odblokowac. Dodam ze ciągnik ma dośc spory komputer na którym wszystko sie konfiguruje ale tam tez nie znalazłem zadnej blokady. Orientuje sie ktos jak to zrobic ?
    • Przez pedro2
      Witam.
      Mam do wymiany wieniec koła zamachowego, pytanie co z turbomatikiem? Muszę zdjąć koło zamachowe, a turbomatik bodajże na 32 śruby przykręcony do koła zamachowego... Czy po odkręceniu ich turbomatik zostanie w całości czy od razu spuszczać olej i rozbierać? 
      Czy zamawiać od razu uszczelniacze, duży oring i łożyska i wymienić bez względu na ich stan? Szczerze wolałbym uniknąć ingerencji w turbosprzęgło, jeśli ktoś ma to za sobą to proszę o rady na co zwracać uwagę i jak rozbierać żeby nie schrzanić. 
      Dzięki
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v