Polecane posty

Pacias94    0

Witam. Czy opony o rozmiarze 380R70 przod 460R 85 sa dobrze dobrane i czy nie bedzie problemu jakiegos z napedem? Prosze o pomoc na pw lub tym temacie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bodzio1108    181

nie ma opon w takim rozmiarze. R70 to by felga miała 177.8cm średnicy i co za tym idzie do proximy byś nie zmieścił takich kół


Sprzedam:
Schładzalnik na mleko Alfa-Laval 650l

kontakt na pw lub gg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pacias94    0

380/70 r24 przod i 460/85 r34 tyl zle nalisalem

Edytowano przez Pacias94

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wojtek026    76

a ten tył to nie był przypadkiem 480/70/34, zresztą w homologacji na pewno masz podane wszystkie opcjonalne rozmiary opon

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
niepokorny    3

Ja mam taki problem. Proxima 6441 opony przód 320/85/24 ( 12,4 )tył 16,9/34 skrzynia 40 km/h 6 biegów z rewersem. Przy załączonym 4x4 od 4 biegu w góre zaczyna wyć na asfalcie. Zetor podaje że takie zestawienie opon jest poprawne , a ja czuję że w momencie załączenia przedniego napędu bardzo zaczyna ciągnąć przód i zastanawiam się nad zmianą przodu na 320/70/24 ( 11,2 ) co wy na to powiecie ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
romek6340    221

Ja mam taki problem. Proxima 6441 opony przód 320/85/24 ( 12,4 )tył 16,9/34 skrzynia 40 km/h 6 biegów z rewersem. Przy załączonym 4x4 od 4 biegu w góre zaczyna wyć na asfalcie. Zetor podaje że takie zestawienie opon jest poprawne , a ja czuję że w momencie załączenia przedniego napędu bardzo zaczyna ciągnąć przód i zastanawiam się nad zmianą przodu na 320/70/24 ( 11,2 ) co wy na to powiecie ?

 

Tak ma być. Przód ma lekko ciągnąć. Nie włączaj przodu na asfalcie czy przy większych prędkościach. 

Jaką prędkość masz już na 4 biegu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pacias94    0

a ten tył to nie był przypadkiem 480/70/34, zresztą w homologacji na pewno masz podane wszystkie opcjonalne rozmiary opon

tak bylo ale chcialem na wyzszych oponach i sa 85 tyl a przod 70 i nie wiem co teraz mial i przod byc 85

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adikpl1    257

Różnica w tych konfiguracjach opon to bodajże odpowiednia kombinacja kół zębatych w przystawce napędu i zwolnicach tylnych. To trzeba dokładnie w katalogu części sprawdzić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wojtek026    76

nie wydaje mi się tu chyba chodzi o to że pomiędzy tym 12,4 a 13,6 tak nie duża różnica że mieści się to w granicy tych kilku %, przecież pomiędzy nawet nowymi oponami w tym samym rozmiarze występują minimalne różnice w rozmiarze, a w trakcie zużycia opon te współczynniki i tak się zmieniają bo tył jest dużo większy i na takim obwodzie zuzycie opon już powoduje duże różnice, napęd wykorzystuje się w dość luźnym terenie gdzie jest zawsze uślizg przednich kół i czy to będą minimalnie większe opony to nie problem, najwyżej będzie bardziej wyła przednia oś jak ktoś zapomni wyłączyć napęd na asfalcie ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michal009    27

Podpinam się pod temat. Opony do Proximy 85 (skrzynia 30). Diagonalne, czy radialne lepiej?   Jakie budżetowe opony 13,6 R24 polecacie?

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adikpl1    257

Z radialnych to produkowany w Olsztynie Taurus. Ewentualnie szerszy zamiennik 380/70R24

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez jeziosky
      Witam! Mam taki temat do dyskusji;  Oringi na tulejach w Zetorach. Wiadomo że dość często padają w Zetorach uszczelnienia tulei silnikowych.  Jak myślicie dlaczego tak jest? Z mojego doświadczenia, dość skromnego bo dotyczącego tylko dwóch Zetorów wydaję mi się  że oringi są dość luźno pasowane. Tuleje z nowymi uszczelniaczami wpadają w blok właściwie pod swoim ciężarem. Co ciekawe nowe oringi powinny mieć wymiar katalogowy 104x4,2  a mierząc je  mają max 4,0 mm.  Czy ma ktoś doświadczenie z zastosowaniem  innych  uszczelniaczy silikonowych ale grubszych np. 4,4?
    • Przez SPECO
      WITAM !
       
      Mozna powiedzieć że jesli chodzi o ciagniki to jestem "zielony" zakupiłem w ostatnich 5latach 2szt. pierwszy to zetor 5320 2002rok w tym roku zakupiłem model POKAZOWY od zetora z KALISZ-a jest to 2006 z przebigiem 5 Mth - a jeśli chodzi o jego obsługę to jestem ciemny ! Ale powoli sie uczę ! Będą mi słuzyć do odśnieżania zimą no i jakiś lekkich prac leśnych w innych porach - zwożenie dębiny itd. . .
       
       
      Zwracam się z prośbą o jakąś podpowiedz jakich oleji i płynów uzuwacie ?! Czy tylko te podane w książce serwisowej czy może jakiś inne ?? ?? ??
       
       
      Pozdrawiam Radek
    • Przez Marco007
      Witam, zwracam się z zapytaniem do znawców silnika jaki znajduje się w mojej Forterze 11441. Mianowicie postanowiłem zamontować zegar doładowania turbo (chciałem zobaczyć kiedy turbo wstaje bo na niskich obrotach ciężko się rusza - choć ten model tak ma,wiadomo) i mu mojemu zaskoczeniu podczas pracy w pełnym obciążeniu zegar wychyla się na 1,5 bar - co moim zdaniem jest za dużą wartością na ten silnik. I teraz pytanie do was czy to jest norma czy coś szukać A jeżeli tak to gdzie? Dodam że podczas pracy gruszka od zwrotu odpowiedzialnego za ograniczanie ciśnienia nie pracuje a gdy wydłużę sztange tego zaworu to turbo wstaje duuuzo później więc to rozwiązanie odpada. 


    • Przez pudło
      Bardzo wolno opadają ramiona podnośnika (z obciążeniem 500 kg.trwa to ok 20 sekund ) ,Czy jest możliwość jakoś to wyregulować , jeśli tak to podpowiedzcie jak to zrobić ? (przestawianie dźwigienki w kabinie od regulacji szybkości nic nie daje - żadnej reakcji) Gdzie szukać przyczyny?
       
    • Przez klocek1231
      Witam. Od jakiegoś czasu zauważyłem spadek mocy przy mojej forterra 11441. Widzę ze jak np siałem na dwójce na dwóch polbiegach i zawsze szedł sobie leciutko z dużym zapasem mocy, teraz czuję jakbym nie wiadomo jaki wielki siewnik ciągnął za sobą. Jadę na 1800obr i jak dodam gazu to praktycznie juz te obroty ledwo co sie wkręcają... Bardzo wolno... To samo w orce. Orałem zawsze na jedynce z jednym polbiegiem. Teraz w zasadzie musiałem albo z dwoma polbiegami albo na czwórce polowej....  Większość prac polowych wykonywałem zawsze w zakresie 1700-1800 obr Mam wrażenie ze do tych 1600 obr ciągnik  mniej więcej ma podobna moc co zawsze... Problem pojawia sie od 1700 wzwyz. 
       
       
      Ciągnik nie dymi ani nic 
       
       
      Z góry dziękuję za porady 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj