Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Pacias94    0

Witam. Czy opony o rozmiarze 380R70 przod 460R 85 sa dobrze dobrane i czy nie bedzie problemu jakiegos z napedem? Prosze o pomoc na pw lub tym temacie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bodzio1108    166

nie ma opon w takim rozmiarze. R70 to by felga miała 177.8cm średnicy i co za tym idzie do proximy byś nie zmieścił takich kół


Sprzedam:
Schładzalnik na mleko Alfa-Laval 650l

kontakt na pw lub gg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Wojtek026    26

a ten tył to nie był przypadkiem 480/70/34, zresztą w homologacji na pewno masz podane wszystkie opcjonalne rozmiary opon

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
niepokorny    3

Ja mam taki problem. Proxima 6441 opony przód 320/85/24 ( 12,4 )tył 16,9/34 skrzynia 40 km/h 6 biegów z rewersem. Przy załączonym 4x4 od 4 biegu w góre zaczyna wyć na asfalcie. Zetor podaje że takie zestawienie opon jest poprawne , a ja czuję że w momencie załączenia przedniego napędu bardzo zaczyna ciągnąć przód i zastanawiam się nad zmianą przodu na 320/70/24 ( 11,2 ) co wy na to powiecie ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
romek6340    203

Ja mam taki problem. Proxima 6441 opony przód 320/85/24 ( 12,4 )tył 16,9/34 skrzynia 40 km/h 6 biegów z rewersem. Przy załączonym 4x4 od 4 biegu w góre zaczyna wyć na asfalcie. Zetor podaje że takie zestawienie opon jest poprawne , a ja czuję że w momencie załączenia przedniego napędu bardzo zaczyna ciągnąć przód i zastanawiam się nad zmianą przodu na 320/70/24 ( 11,2 ) co wy na to powiecie ?

 

Tak ma być. Przód ma lekko ciągnąć. Nie włączaj przodu na asfalcie czy przy większych prędkościach. 

Jaką prędkość masz już na 4 biegu?


Przetrząsaczo-zgrabiarka - kupię

Kuhn Haybob 360; GRS 25 lub podobne. Kontakt priv.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pacias94    0

a ten tył to nie był przypadkiem 480/70/34, zresztą w homologacji na pewno masz podane wszystkie opcjonalne rozmiary opon

tak bylo ale chcialem na wyzszych oponach i sa 85 tyl a przod 70 i nie wiem co teraz mial i przod byc 85

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adikpl1    206

Różnica w tych konfiguracjach opon to bodajże odpowiednia kombinacja kół zębatych w przystawce napędu i zwolnicach tylnych. To trzeba dokładnie w katalogu części sprawdzić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wojtek026    26

nie wydaje mi się tu chyba chodzi o to że pomiędzy tym 12,4 a 13,6 tak nie duża różnica że mieści się to w granicy tych kilku %, przecież pomiędzy nawet nowymi oponami w tym samym rozmiarze występują minimalne różnice w rozmiarze, a w trakcie zużycia opon te współczynniki i tak się zmieniają bo tył jest dużo większy i na takim obwodzie zuzycie opon już powoduje duże różnice, napęd wykorzystuje się w dość luźnym terenie gdzie jest zawsze uślizg przednich kół i czy to będą minimalnie większe opony to nie problem, najwyżej będzie bardziej wyła przednia oś jak ktoś zapomni wyłączyć napęd na asfalcie ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez kris14
      Witam.
      Przeglądając dzisiejszą dostawę fachowych czasopism rolniczych znalazłem informację że Zetor w "dalszej perspektywie" chce rozpocząć produkcję nowych, małych, prostych modeli które nazwie Zetor Major.
      Miały by być to ciągniki o mocach 50-70KM.
       
      Co najciekawsze, producent chce zastosować w nich silniki Zetor, Perkins i John Deere.
       
      Myślę że ten temat będzie dobrym miejscem do dyskusji i zbierania wszystkich informacji o tej serii.
       
      Pozdrawiam.
    • Przez mlody90
      Wraz z rozrostem gospodarstwa idzie potrzeba ciągnika o większej mocy, że jestem zadowolony z mojego Zetka wpadłem na pomysł zrobić z niego małego koksika O ile w temacie samochodów temat jest powszechnie dostępny i z autem już to przerabiałem to w kwestii ciągnika ciężko znaleźć informacje o takich zabiegach 😜
      Od początku:
      WTRYSKI I POMPA
      Nadszedł czas na ich regenerację więc wpadłem na pomysł zmiany końcówek na takie o większej wydajnośći jednak nie wiem od czego mogłyby się nadawać ( Jeszcze nie dzwoniłem i nie pytałem o to specjalistów bo sam chcę trochę zagłębić się w temat)
      INTERCOOLER
      Tutaj zastanawiam się nad zastosowaniem oryginalnego(wodnego) IC z modelu 10540 lub dołożeniem IC z jakiegoś busa dodatkowo dodać wentylator z nadmuchem na niego bo wiadomo, że nie będzie działał tak dobrze jak jest to w samochodach ( IC z auta będzie w fazie eksperymentu czy działa, czujniki temperatury niedługo przyjdą więc sprwadzimy na wiosnę o ile zmniejszy się temp. powietrza)
      TURBOSPRĘŻARKA
      Po oględzinach silnika przez mechanika i stwierdzeniu, że jest zdrowy i wytrzyma ( a nie powinno być problemu bo 6 lat temu był remonet generalny a od tamtej pory, regularne wymiany olejów i filtrów, żadnego pałowania na zimnym i gaszenia zaraz po ciężkiej pracy a nawet po lekkiej ciągnik chwilę postał na niskich obrotach i gaszony) na sma koniec po wtryskach oraz IC zostanie wrzucone ciut większe turbo albo zamówimy hybrydę.
       
      Przedstawiam tutaj plan modyfikacji jednak potrzebuję pomocy w kwestii końcówek wtrysków.
       
      Odrazu podziękuję tylko za komentarze w stylu " to się nie opłaca" , " potrzebujesz więcej mocy to sobie kup większy ciągnik" , " jak się nie znasz to się za to nie bierz". Tak, nie stać mnie na kupno nowego ciagnika z gotówkę, a kredytom mówię nie
    • Przez krystek1992
      Mam Zetorka 9641 i mam z nim problem mały. Co jakiś czas zapowietrza sie mi w nim tylni prawy hamulec. Mechanik mówił że trzeba instalacje uszczelnić. No i właśnie nie wiem gdzie to trzeba uszczelnić, jak i czym. Może ktoś już z tym sie spotkał, bardzo bym prosił o pomoc.
    • Przez krzysiekwm90
      opinie na temat ciągnika

      piście

    • Przez audi80b4
      mam taki problem w mojej forterze pali mi cały czas bezpiecznik F6 jest on od prawej przedniej i prawego tylnego światła pozycyjnego i lampy pojedynczej tylnej tej na dole, co wsadze nowy bezpiecznik włacze światła i buch pali, jaka może być przyczyna bo nie mam pomysłów
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.