janek1990

Grzenie się oleju w Proxima Power

Polecane posty

janek1990    2

Witam 

 

Mam problem. Wczoraj cały dzień pryskałem Proximą zboże, po skończonej pracy korpus skrzyni, podnośnika i tylnego mostu był tak rozgrzany że aż parzył. Czy to jest normalne? Co może być przyczyną tego problemu poproszę o szybką pomoc. Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5015

Zależy jaka to temperatura?!

Jeśli podczas długotrwałej pracy ciągnika z użyciem podnośnika, hydrauliki zewnętrznej lub WOM olej rozgrzewa się do temp. 60-700C to normalne, jeśli w granicach 85-900C - trzeba poważnie zastanowić się nad przyczyną.


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

miałeś puszczony obieg oleju do opryskiwacza? jeżeli tak to musisz zrobić swobodny spływ bezpośrednio do skrzyni

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roman_h2    67

kolego zdejmuj pokrywe skrzyni i sprawdzaj czy nie ma luzow bo może Ci się balagan narobić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
toorano    185

w Kaliszu mówią że tak może być !

miałem taki przypadek, jazda samym ciągnikiem ok 120km w temperaturze powietrza ok 10 stopni C

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
janek1990    2

Jak można sprawdzić temperaturę oleju w skrzyni?

 

Opryskiwacz nie posiada hydrauliki więc w tym problem nie tkwi.

 

O jakie luzy może chodzić w skrzyni?

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
leszekd    110

Możesz sprawdzić temp skrzyni termometrem elektronicznym tak dla ludzi tam jest funkcja mierzenia temperatury powierzchni.

Ciekawe czy przednie zwolnice też były gorące??

W mojej proximie też skrzynia jest gorąca.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
toorano    185

nic nie robiłem, grzeje się mocno tylko przy całodziennej (ok 8-10h) pracy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5015

Sprawdź wartość temperatury! Temperatura oleju w granicach 900C świadczy o wadzie konstrukcyjnej albo blokowaniu przepływu - na dłuższą metę wpływa negatywnie na właściwości smarne oleju.


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
janek1990    2

Chłodnicę wyczyściłem. Problem rozwiązany okazało się że było trochę za dużo oleju, upuściłem nadmiar i wszystko się uspokoiło. Dzięki za pomoc wszystkim  :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5015

Mało prawdopodobne, chyba że oleju było niemal do pełna. Przyczyna zapewne była banalna.


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bears    543

za dużo i się grzał ? ??

Prawa fizyki najwidoczniej nie wszystkim są znane ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DarekD    70

Prawa fizyki najwidoczniej nie wszystkim są znane ;)

niby jak ,wyjaśnij


nowy

 
 
 
 
 
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Jano1232
      Witam mam problem z forterrą 135 16v2012 kupiłem ją 2 miesiące temu zauważylem że mi jeden półbieg zaczął ślizgać no to dałem do mechanika po 2 tygodniach ciągnik był zrobiony pojechałem go odebrać pojeździłem nim troszkę i zacząły szarpać półbiegi powiedziałem to gościowi to on powiedział że to tak ma być moim zdaniem nie powinny szarpać mój sąsiad ma 11441 z 2009r i jak wsiadłem do jego ciągnika to tam nic nie szarpie. Proszę o pomoc!!!
    • Przez slavo666
      Witam
      Mam problem z nabiciem ciśnienia powietrza  w zetorze 8540. Czasami dobije po jakimś dłuższym czasie i jest ok. Stawiam na zawór zwrotny w sprężarce. Czy czyszczenie i smarowanie ma sens czy odrazu wymieniać na nowy?
    • Przez krystek1992
      Mam Zetorka 9641 i mam z nim problem mały. Co jakiś czas zapowietrza sie mi w nim tylni prawy hamulec. Mechanik mówił że trzeba instalacje uszczelnić. No i właśnie nie wiem gdzie to trzeba uszczelnić, jak i czym. Może ktoś już z tym sie spotkał, bardzo bym prosił o pomoc.
    • Przez prezes3p
      witam mam problem z silnikiem a dokładniej na wolnych obrotach chodzi nie równo i trzeba go gazować żeby chciał jechac jest strasznie zamulony. miał ktoś taki problem??
    • Przez pupek
      Czy do demontażu zwolnicy trzeba demontować całe sterowanie hamulcami, czy wystarczy tylko zlizować hamulce?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj