Polecane posty

zetorr7245    4

Witam,

Gdzie znajdują się tabliczki znamionowe w maszynie Belarus 925 ? Chce go kupić i mieć pewność, że z dokumentacją wszystko ok.

 

 

W oglądanym pare dni temu traktorze jedna z tabliczek znajduje się z prawej strony na ramie, druga w kabinie z prawej strony, a z tyłu na zewnątrz kabiny są nity i nie wiem czy tam była tabliczka i została zdarta.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    317

a mi się wydaje że w każdym MTZcie jest z tyłu na kabinie a nr ramy jest z prawej strony silnika na tej "ramie nośnej silnika". Przynajmniej tych do 100KM.

W kabinie faktycznie też jest tabliczka i nr.

 

Najlepiej ściągnąć instrukcję i tam poszukać-wiem bo to kiedyś czytałem więc jest w instrukcji.

Nawet instrukcję od 952 ściągnąć.


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetorr7245    4

Dzieki za odpowiedzi. No wlasnie zastanawiala nas ta tabliczka z tylu na kabinie bo znajomy ma Belarusa i rowniez ta tabliczka jest u niego jakby ścięta (ma go od tego handlarza u ktorego my ogladalismy), ogladalismy rowniez Belarusa u innej osoby i tez nie mial tej tabliczki.
Po co usuwaliby tabliczke z tylu ? Zeby nie bylo pozniej problemow

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    317

jak zerwie tabliczkę z tyłu ciągnika i wymieni po prawej stronie silnika tę ramę na inną z innym numerem to idzie odmłodzić ciągnik jak ma się dokumenty od nowszego.

Jak ma się od starszego modelu papiery a "gorący ciągnik" to wymiana tej ramy na taką z ciągnika po wypadku lub ciut starszego i ciągnik legal.

Może przesadzam ale warto podpytać dlaczego usunięto tabliczki znamionowe z nr ramy i chyba masami przyczep jak dobrze pamiętam.


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Sebastian
      Jaki ciagnik na 20-26ha nie zwracajac na cenne (no moze nie wiecej jak 180tys)?? I jakie maszynny do niego??
    • Przez Tomas13
      Mam problem z ciągnikiem  Belarus 952.4. Kontrolka od świec żarowych po przekręceniu kluczyka powinna się świecić przez około 30sek od momentu przekręcenia kluczyka i zacząć migać po tych 30sek informując ze świece są nagrzane, po odpaleniu silnika powinna zgasnąć. Teraz jest tak ze kontrolka miga od razu po przekręceniu kluczyka  (co ok 3sek przez ok 0,5sek) . Włączenie silnika nie powoduje przerywa migania kontrolki, sama przestaje migać po kilku minutach. Co może być tego przyczyną, czy to problem z jakimś przekaźnikiem/sterownikiem świec???
    • Przez Krzysiek2794
      Witam, ludzie pomóżcie mam problem z moim Jumz'em. Niedawno kupiłem jumza chyba przerobionego z koparki, nie znam jego przeszłosci,na rolniczy.Mianowicie mam problem z hydraulika, nie wiem czy ktoś maczał juz tam "paluchy" ale nie mam sekcji pływającej do orki, w żadnej z 3 dźwigni. Mam pytanko czy jak wymienie rozdzielacz na taki z sekcją pływającą to musze jeszcze coś przerabiać? Prosze o pomoc.
    • Przez miromaro
      Witam! Poszukuje informacji porady może ktoś wie co się stało lub miał podobny przypadek a mianowicie w dniu dzisiejszym dotknęła mnie usterka Ciągnika Case mx 120  a mianowicie podczas kończenia pracy z agregatem nagle zaczęło cos tak jak by cykać w skrzyni, przerwałem prace i zjechałem do domu po wrzuceniu rewersu w tył traktor ujechał 2-3 metry i zadusilo silnik, nie można uruchomić go ponownie ewidentne jest coś zablokowane obstawiam skrzynie gdyż te dziwne dźwięki wydobywały się wlasnie z niej, dodam ze silnik 500 godzin temu mial kapitalny remont w sevisie case kisiel. 
      Bede wdzięczny za każdą pomoc i udzieleni informacji w tym temacie 
    • Przez Shogun
      Witam. Mam problem od jakiegoś czasu z moim Belarusem 952, wesja zdaje się 1, z 2010r, w metalu i na podnośniku z jednym siłownikiem.
      Zaczął strasznie kopcić jak lokomotywa, Po sprawdzeniu turbo okazało się dobre, za to w wydechu było pełno oleju, odkręciłem kolektor i okazało się że po zaworach olej ścieka. Powymieniałem uszczelniacze zaworowe, co ciekawe w fabryce pozakładali je palcami bez dociskania i 3 latały luźno na trzonkach zaworów a reszta praktycznie się nie trzymała. 
      Po wymianie uszczelniaczy kopcenie minimalnie się tylko zmniejszyło, oleju w  wydechu już nie było więc na stół poszły wtryski, no i okazało się że leją wszystkie i ciśnienie otwarcia mają 130bar a mają mieć 220. Końcówki wtrysku chciałem zamówić Polskie ale tu na forum wyczytałem że do tego modelu lepiej org bo jak będą mialy  inny kąt to będzie kopcił na czarno mimo że nie będą lały. Końcówki to 174-02, szukalem w necie i tylko w jednym sklepie były, w dodatku 72zł za szt. 
      Poskładałem ustawiłem i ku mojemu zdziwieniu ciągnik dalej kopcił tylko teraz na niebieskawo czarno. Wymieniłem jeszcze uszczelkę dolną pokrywy zaworów bo była gumowa i okazało się ze wypchlo ją wewnątrz na tych okularach dolotu i nie dość że olej trochę się dostawał to ciśnienie z turbo uciekało. Poskładałem wszystko, ciśnienie turbo nawet sprawdziłem, dmucha do 0,4 bara. Tylko dymienie nie ustało. 
      Wkurwiłem się, ściągnąłem glowicę bo myślę sobie albo pierścień pękł, zapiekły się, albo tuleja porysowana. No i zonk, w silniku wszystko jak nowe, tylko troszkę nagaru na tłokach bo wtryski lały. 😨
      Analizując sytuację po obejrzeniu głowicy wróciłem do wtrysków (szkoda że nie wcześniej), bo zauważyłem że chociaż nowe to zwłaszcza jeden jest strasznie oblepiony sadzą a zrobił może z 2mtg. Po sprawdzeniu okazało się że dobrze pyli, ciśnienie ma 220, może 225bar tylko że strasznie dziwny kąt pylenia, jest tak szeroki że prawdopodobnie paliwo nie jest wtryskiwane do komory wirowej tylko rozbryzguje się o głowicę i krawędź komory.
      Co radzicie, końcówki odeślę, tylko jakie teraz zamówić, czy te Polskie Wuzetem-y się nadadzą bo pisze na aukcji że nie są do wersji turbo, a tych ruskich to już bym wolał nie zamawiać bo ciągnik potrzebny już pilnie i nie chce mi się bawić ciągle. Głowicę zdecydowałem się ściągnąć bo itak miałem wyciek spod misy olejowej więc skoro itak miałem ją ściągnąć to postanowiłem dokładnie wszystko sprawdzić żeby się drugi raz nie bawić, a uszczelka pod glowicę to 40 zł.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj