Polecane posty

miromaro    1

Witam! Poszukuje informacji porady może ktoś wie co się stało lub miał podobny przypadek a mianowicie w dniu dzisiejszym dotknęła mnie usterka Ciągnika Case mx 120  a mianowicie podczas kończenia pracy z agregatem nagle zaczęło cos tak jak by cykać w skrzyni, przerwałem prace i zjechałem do domu po wrzuceniu rewersu w tył traktor ujechał 2-3 metry i zadusilo silnik, nie można uruchomić go ponownie ewidentne jest coś zablokowane obstawiam skrzynie gdyż te dziwne dźwięki wydobywały się wlasnie z niej, dodam ze silnik 500 godzin temu mial kapitalny remont w sevisie case kisiel. 

Bede wdzięczny za każdą pomoc i udzieleni informacji w tym temacie 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
iron    830

wszyscy jasnowidze i powiedzą co się stało, sam sobie odpowiedziałeś już. rozpolowic na początek trzeba i tak .będzie jeśli nie da się ruszyć silnikiem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Karol445    47

Rozpołów ciągnik. Zobacz czy wtedy da się silnik uruchomić i wtedy coś napisz i naprowadź nas to i my ciebie naprowadzimy Tak to się nie da diagnozowac przez internet. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

tomek73    310
Napisano (edytowany)

Na pewno silnik zatarłeś ale dla pewności podłącz komputer pod silnik i skrzynie, będziesz miał pewność.

Sprawdź jeszcze czy założyłeś miskę olejową po remoncie. 

Edytowano przez tomek73

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PATr    359

Tam nie masz sprzęgła suchego? Jeśli tak to po wciśnieciu skrzynia nie ma nic do rzeczy do silnika jak mimo wszystko silnik nie będzie chciał się obracać to w silniku szukaj przyczyny wpierw

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bukat82    1168
8 godzin temu, miromaro napisał:

dodam ze silnik 500 godzin temu mial kapitalny remont w sevisie case kisiel. 

Łooo Panie .. 🤔


Początek drogi to dzień narodzin. I od tej chwili powoli starzejemy się, dla jednych kwiaty, innym piach w oczy, lecz wszystkich równo na końcu czeka krzyż . . .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
miromaro    1
10 godzin temu, tomek73 napisał:

Na pewno silnik zatarłeś ale dla pewności podłącz komputer pod silnik i skrzynie, będziesz miał pewność.

Sprawdź jeszcze czy założyłeś miskę olejową po remoncie. 

Filozof z Ciebie! Powinieneś udzielać się na innego typu forach

10 godzin temu, PATr napisał:

Tam nie masz sprzęgła suchego? Jeśli tak to po wciśnieciu skrzynia nie ma nic do rzeczy do silnika jak mimo wszystko silnik nie będzie chciał się obracać to w silniku szukaj przyczyny wpierw

PATr, słuszna uwaga 

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Uziu92    3243

przyjechał z pola że stukaniem w skrzyni, na podwórku dał do tyłu rewers i po 2 metrach się zatarl? tam się coś w skrzyni rozwalilo i zablokowalo, albo sprzęgło.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bukat82    1168

Możliwe że rozjebało się przekazanie napędu ze skrzyni, a nie skrzynia, skoro zaczęło pukać i zjechał do chałupy i nagle stop


Początek drogi to dzień narodzin. I od tej chwili powoli starzejemy się, dla jednych kwiaty, innym piach w oczy, lecz wszystkich równo na końcu czeka krzyż . . .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wiesiek63zmc    444

Tak czy siak konkretna kasa potrzebna  bo pewnie pójdzie  do serwisu 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    310

Jakie pytanie taka odpowiedź. Te forum to nie wróżka że na takie problemy znajdą ci odpowiedź. Trza mechanika i szukaś.

A tak na serio.

Najlepiej i najprościej sprawdzić silnik odkręć tłumik drgań, bez problemów w 30 minut go odkręcisz i wtedy spróbuj odpalić silnik. Wtedy będzie pewność gdzie szukać., silnik czy skrzynia.

Tłumik jest miedzy silnikiem  a skrzynią, pod obudową plastykową, i jest  na kardanie.  Jest to przekazanie napędu na skrzynie.Ursusach tam jest sprzęgło. 

A sprzęgło jest mokre. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Heniu95
      Witam wszystkich zgromadzonych,
      Chcę kupić ciągnik rolniczy z podanych, New Holland t6030 lub Deutz fahr k420 lub Fendt 411 lub Zetor 11441
      I teraz jeśli moglibyście powiedzieć coś o tych ciągnikach i który z tych czterech jest najlepszy, jak jest ze spalaniem, awaryjnością  i dlaczego dany ciągnik to byłbym wdzięczny. Jestem otwarty na różne opinie. Ciągnik pracowałby na 40 hektarowym gospodarstwie, jako główny ciągnik tzn. orka, siewy itp .
      Pozdrawiam 
    • Przez Matik7171
      Witam. Mam problem z kontrolką nr 14, a mianowicie tydzień temu podczas zmiany kierunku jazdy rewersem elektrohydraulicznym zaswiecila się i uniemożliwiła jazdy. Zgasilem przerzucilem rewers na inną pozycje i było dobrze aż do przedwczoraj gdzie ta sytuacja się powtórzyła lecz teraz kilka krotnie. Wczoraj za każdym razem gdy przerzucilem rewers zaczęła migac i piszczeć. Czym to może być spowodowane? 
       

    • Przez Michał1234567890
      Dzień dobry szykam skrzynie biegów do John Deere 7700 1995 roku! Gdzie mogę kupić?
    • Przez zelus132
      Witam, wiem że takich tematów jest masa, ale każdy przypadek jest nieco inny. Wkrótce składam podanie o młodego rolnika i muszę już mniej więcej wiedzieć jaki ciągnik chce kupić. Ma pracować jako główny przy około 17ha, gleba średnia, miejscami ciężka, ale przede wszystkim mam tu góry na każdym polu. Chciałbym żeby ciągnik uciągnał 4 skiby 4x40 (ponoć pługi kaverland stawiają mniejszy opór, wiec pewnie taki kupie). No w przyszłości pewnie rozrzutnik 6 ton i agregat z siewnikiem, nie wiem jaka szerokość.

      Chciałbym żeby ciągnik sie przede wszystkim nie psuł, ponieważ mechanika nie jest moją wybitnie mocną stroną i był tani w uzyciu, chce go oszczedzac zeby był na lata.

      Do tej pory uzywalem c-360 bez kabiny gdzie sprzęgła nie idzie wcisnac, skrzynia zgrzyta a biegi wyskakują i mf 255 z zerwaną sprężyną siedzenia, wybitą szybą, bez drzwi itp. i jeśli miałbym opisać te ciągniki, to w zaklądce komfort z jazdy wpisałbym: "nie występuje". Dlatego pod względem komfortu wszystko bedzie dla mnie lepsze niz to co mam teraz, wymagam tylko kabiny i tyle, zeby sie dalo jezdzic na deszsczu.

      Doradzi ktoś coś? Z tego co sie rozgladalem to belarus 820 na moscie krzyzakowym dobrze pasuje. Sąsiad ma pronara 82 i daje rade z pługiem czwórką, idzie pod góre aż miło patrzeć.
    • Przez marek0609
      Witam chciałbym uruchomić biznes związany z wykopami,chce kupić koparke 5 ton I zastanawiam się jakim dyrektorem mógłbym ja ciągnąć, tak aby prędkość była 40km/h
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.