Skocz do zawartości

Polecane posty

zetorr7245    4

Witam,

Gdzie znajdują się tabliczki znamionowe w maszynie Belarus 925 ? Chce go kupić i mieć pewność, że z dokumentacją wszystko ok.

 

 

W oglądanym pare dni temu traktorze jedna z tabliczek znajduje się z prawej strony na ramie, druga w kabinie z prawej strony, a z tyłu na zewnątrz kabiny są nity i nie wiem czy tam była tabliczka i została zdarta.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    118

a mi się wydaje że w każdym MTZcie jest z tyłu na kabinie a nr ramy jest z prawej strony silnika na tej "ramie nośnej silnika". Przynajmniej tych do 100KM.

W kabinie faktycznie też jest tabliczka i nr.

 

Najlepiej ściągnąć instrukcję i tam poszukać-wiem bo to kiedyś czytałem więc jest w instrukcji.

Nawet instrukcję od 952 ściągnąć.


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

zetorr7245    4

Dzieki za odpowiedzi. No wlasnie zastanawiala nas ta tabliczka z tylu na kabinie bo znajomy ma Belarusa i rowniez ta tabliczka jest u niego jakby ścięta (ma go od tego handlarza u ktorego my ogladalismy), ogladalismy rowniez Belarusa u innej osoby i tez nie mial tej tabliczki.
Po co usuwaliby tabliczke z tylu ? Zeby nie bylo pozniej problemow

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    118

jak zerwie tabliczkę z tyłu ciągnika i wymieni po prawej stronie silnika tę ramę na inną z innym numerem to idzie odmłodzić ciągnik jak ma się dokumenty od nowszego.

Jak ma się od starszego modelu papiery a "gorący ciągnik" to wymiana tej ramy na taką z ciągnika po wypadku lub ciut starszego i ciągnik legal.

Może przesadzam ale warto podpytać dlaczego usunięto tabliczki znamionowe z nr ramy i chyba masami przyczep jak dobrze pamiętam.


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Heniu95
      Witam wszystkich zgromadzonych,
      Chcę kupić ciągnik rolniczy z podanych, New Holland t6030 lub Deutz fahr k420 lub Fendt 411 lub Zetor 11441
      I teraz jeśli moglibyście powiedzieć coś o tych ciągnikach i który z tych czterech jest najlepszy, jak jest ze spalaniem, awaryjnością  i dlaczego dany ciągnik to byłbym wdzięczny. Jestem otwarty na różne opinie. Ciągnik pracowałby na 40 hektarowym gospodarstwie, jako główny ciągnik tzn. orka, siewy itp .
      Pozdrawiam 
    • Przez DamianKrawczyk
      Witam
      Mam problem w moim belarusie otóż nie mogę przerzucić wajchy na biegi polowe drogowe wchodzą ładnie ale gdy próbuje przełączyć na polowe nic tak jak by coś blokowało wajchę . Grzebałem przy tym troche i jak się śrubokrętem trochę ponagina to czasem wpadnie na polowe ale robię powrót na drogowe i to samo się dzieje wajcha stawia opór i nie daje się przerzucić .
      Spotkał się ktoś już z takim problemem ?bardzo prosił bym o pomoc pozdrawiam .
    • Przez BeniaminGrodek
      WITAM! wszystkich  mam zamioar zalozyc silownik do mtz 50  do wspomagania a mam taki silownik od  motowidel bizona skok chyba 250mm teraz moje pytanie jest takie kazdy zaklada silownik pod przednia os z dorobieniem mocowania pod silownik  a ja mam pomysl zrobic to jak w wersjach exportowych czyli mocowanie silownika do belki bocznej silnika i co wy o tym myslicie >>>?? ktore rozwiazanie jest bardziej korzystne i ktore przede wszytkim lepsze i trwalsze  z gory dzieki
    • Przez Matik7171
      Witam. Mam problem z kontrolką nr 14, a mianowicie tydzień temu podczas zmiany kierunku jazdy rewersem elektrohydraulicznym zaswiecila się i uniemożliwiła jazdy. Zgasilem przerzucilem rewers na inną pozycje i było dobrze aż do przedwczoraj gdzie ta sytuacja się powtórzyła lecz teraz kilka krotnie. Wczoraj za każdym razem gdy przerzucilem rewers zaczęła migac i piszczeć. Czym to może być spowodowane? 
       

    • Przez DarekFi
      Witajcie mam problem z instalacja elektryczna, mianowicie gdy włączę światła robocze przód, tył, nawiew, ginie mi prąd na wszystkich górnych przełącznikach, bezpieczników mi nie wywala, po schemacie widzę ze wszystkie przewody idą w jeden z bezpieczników nr 36 idą do "wyłącznika 52". Co to jest za wyłącznik, gdzie go szukać? Czy jest tam jakiś bezpiecznik który odcina prąd przy przesileniu ? Po odczekaniu jakiegoś czasu działa lecz gdy znów chce włączyć sytuacja się powtarza 


×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.