Emlo

Case CS 130-Blokada podnośnika

Polecane posty

Emlo    0

Witam, sprowadziłem z Niemiec ostatnio Case cs 130 do swojego gospodarstwa. Po krótkim szkoleniu u niemca na podwórku, myślałem że zapamiętałem wszystko albo większość, ale jest zupełnie inaczej hehe :D . Po przyjechaniu nim do Polski, niektóre cenne wskazówki po prostu zostawiłem w Niemczech. A mianowicie chodzi mi o kontrolkę DIAGNOSE która miga i uniemożliwia mi podnoszenie i opuszczanie joystickiem. Podpowiedzcie co mam zrobić, co wcisnąć przycisnąć żeby działało. Proszę też o jakieś oznaczenia tych wszystkich przycisków na panelu bocznym. Zaznaczę że z joysticka reszta czyli hydraulika, rewers i półbiegi działają tylko opuszczanie. Z góry dziękuje za odpowiedzi i pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Valtra123    33

Jaka kontrolka świeci zielona czy czerwona bo są dwie. Jest powód czemu nie podnosi i opuszcza :

 

1.Włączona blokada zasilania zaworów i sterowania podnośnika EDC bo są 3 tryby : całkowita blokada zasilania zaworów hydr. i EDC, działanie zaworów ale blokada zasilania sterowania podnośnikiem EDC i obie rzeczy czyli zawory hydr. i sterowanie EDC odblokowane.

Te rzeczy są po to aby w czasie transportu czegoś przypadkowo nie opuścić np pługu. Jak byś nie wiedział gdzie to jest to daje link do instrukcji tam będzie http://www.agrorami.pl/sprzetgotowy/sites/default/files/87717989_int_pol%202.pdf

Edytowano przez Valtra123

Uwielbiam ryk silników podczas orki , uwielbiam jeździć z pełnymi dwiema przyczepami , a także kosić bizonem i słuchać jego pomruku i wycia . Oczywiście zachęcam do polubienia moich postów . Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Edziu    1

Pamiętaj jak chcesz opuścic naciskaj dwa przyciski na dzoju.Jak co to klikaj mam CS 150.Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Emlo    0

Edziu pamiętam o tym i przyciskam dwa przyciski jednocześnie gdy opuszczam, ale wiem że można funkcje opuszczania i podnoszenia z joysticka zablokować, tylko nie wiem jak to zrobić. Ostatnio coś poklikałem i się odblokowało, i nawet włączyłem wałek wom z joysticka, ale później dalej się bawiłem i już się zablokowało. Chciałbym blokować i odblokowywać to od ręki ale nie wiem jak.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Emlo    0

Dobra, wszystko prawie już jasne. A mianowicie gdy podnoszę i opuszczam przyciskiem z bocznego panela, to od razu blokuje się joystick, a żeby go odblokować trzeba wcisnąć w joyu dwa przyciski (ten z tyłu i podnoszenie albo opuszczanie) Ale znalazłem jeszcze jeden przycisk na joysticku, który znajduje się najniżej i nie wiem do czego służy. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Edziu    1

To przycisk pozycji pływającej w pierwszej elektrycznie sterowanej parze wyjść hydrauliki( jak chcesz pozbyc sie cisnienia w przewodach to go klikasz) Jak co to pisz.Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Emlo    0

Jest następny problem. Traktor przyjechał normalnie do domu, postał dwa dni, a dzisiaj rano nie chce jechać. Odpala, hydraulika działa, bieg wrzucony i nie jedzie. Dodam że wcześniej nie zauważyłem jakichkolwiek zmian. Teraz na wyświetlaczu pojawiły się przed literką N dwie skośne kreseczki, a wydaje mi się że ich wcześniej nie było. Może ktoś dać namiary na dobrego magika od takich spraw. Z góry dziękuje. Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Edziu    1

Sprawdz dobrze bezpieczniki może byc że jakis sie przepalił i d*pa,podobnie miałem,tylko nie mogę za diabła przypomniec sobie który to,Jak opanujesz sytuacje kliknij.Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Emlo    0

Bezpieczniki sprawdzone były na samym początku. Zaczęliśmy dłubać w miejscu gdzie wychodzi multicontroler i okazało się że instalacja i kostki są mokre, więc wydmuchaliśmy kompresorem i wysuszyliśmy, ale jak dmuchałem kompresorem to wcześniej odłączyliśmy akumulator żeby zwarcia nie było i po podłączeniu go ponownie okazało się że nie możemy go odpalić. Do zegarów dochodzi prąd ale do rozrusznika już nie. Na krótko pali i biegi jako tako działają. Teraz widzę że chodzi tu o rewers przód/tył to nie łapie czasami, ani rewers przy kierownicy ani ten na multicontrolerze, nie ma reguły. Czy może ktoś powiedzieć gdzie jest przekaźnik rozrusznika, bo może to jest przyczyna że nie pali z rozrusznika. A odnośnie jazdy przód tył to może ta cewka odpowiadająca od kierunku jazdy jest zabrudzona czy zaśniedziała hmmm.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ssgsgsgsg    0

Witam mam problem z joystickem. Nie działa mi sterowanie podnośnika oraz wyjscia hydrauliczne z josticka. Na panelu sterownika pali sie czerwona kontrolka diagnose

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Emlo    0

Do opuszczenia musisz użyć dwuch przycisków, choć myślę że na pewno wiesz😉 Czasami trzeba przegazować i pomaga. Czasami trzeba użyć guzika góra/dół z panelu bocznego. Nie pamiętam na 100 % ale odnośnie hydrauliki to na panelu bocznym jest chyba blokada, a po za tym musisz użyć odpowiednich wyjść hydraulicznych do sterowania z joysticka. Daj znać jak rozwiązałeś problem.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ssgsgsgsg    0

Pomału odgaduję co jak działa wyjścia hydrauliczne działają podnośnik podnosi i opuszcza a tak kontrolak auto od czego jest? Są jakieś opcje tego podnośnika ?

Byś mi podpowiedział funkcje przycisków w tym ciągniku bo jak na razie jestem w nim zielony... 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zasmucony    0

Witajcie użytkownicy. Mam CS150 i od kilku lat borykam się z problemem niedziałającego podnosnika. Zacząłem w tym roku grzebac w instalacji, sprawdzajac gdzie jest prąd a gdzie go nie ma. Okazuje się że na wyjsciu na hydraulike (zarowno na podnoszenie jak i na opuszczanie) nie ma pradu, natomiast wszystkie potencjometry do regulacji wysokosci podnoszenia, glebokosci opadania itp go mają. Po podłączeniu na krotko do koncowek od podnosnika jest reakcja i podnosnik ładnie działa, niemniej gdzies po drodze od komputera lub na wejsciu w płytke po stronie hamulca ręcznego prąd zanika. W tym roku przez 2 tygodnie podnosnik z joysticka dzialał, ale pozniej juz kaplica... Bezpieczniki sprawne, podczas klikania na joysticku podnoszenia i opuszczania da się usłyszeć cpykanie w tej bazie na zdjeciu ( BOSCH Getriebesteurung) ale gdzies po drodze ten prąd zanika. Ktoś podpowiedział mi ze trzeba wymienic jakis komputer ( nie pamietam nazwy) za 7tys i bedzie dobrze. Wydaj mi się jednak że problem jest prozaiczny bo prąd jest w kazdym przełączniku (nie sprawdzilem jeszcze tych na błotnikach cxy tez mają prąd) i że da się to naprawic tylko trzeba wiedzieć gdzie szukać... Będę wdzięczny za jakieś podpowiedzi, tu na forum lub na maila, może ktoś ma jakieś schematy elektryczne lub instrukcje serwisowe? Mój email snake_mgs@o2.pl. Pozdrawiam serdecznie. 

15503292733641769880818049177392.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sadek    1123

Podnośnik działa z błotników?

Miał ktoś problem z podnośnikiem objawów nie pamiętam ale problem tkwił właśnie w przyciskach na błotniku.


"Cogito ergo sum"
Pozostaję: otwarty, elastyczny, ciekawy.

 

GG 8872878

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zasmucony    0

1- Funkcja podnośnika pływającego. Do góy jest wyłączony, na środku włączony, a calkiem do dołu to podnoszenie

2- załączanie wałka przekaźnika mocy (nie włączysz bez przestawienia 2 wajch od prędkości wałka- tej zielonej i z czerwonym pierscieniem)

3- napęd przedni (wyłączony-włączony do jazdy na wprost, na zakrętach wyłączany- włączony na stałe)

4- blokada tylnego mostu (wyłączony-włączony do jazdy na wprost, na zakrętach wyłączany- włączony na stałe)

5- automatyczne opuszczanie podnośnika 

6- awaryjne zatrzymywanie podnośnika 

7- lampka sygnalizująca automatyczne włączanie wałka chyba po ruszeniu 

8 - ( to co 3)

9- (to co 4)

10- podnośnik góra i dół

11- automatyczny wałek przekaznika mocy

12 - awaryjki :) 

Dnia 18.02.2019 o 19:46, Sadek napisał:

Podnośnik działa z błotników?

Miał ktoś problem z podnośnikiem objawów nie pamiętam ale problem tkwił właśnie w przyciskach na błotniku.

Niestety z błotników nie działa, zarowno podnośnik jak i wałek. Sprawdzałem napięcie to niby jakiś niewielki prąd jest na kablach do przycisków.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PronarekP5    67

Mam ciągnik Case CS 110 , mam pytanie czy u was po włączeniu świateł postojowych oświeca się kontrolka od świateł mijania ? I jeszcze co może byc powodem że czasem kiedy chce przełączyć rewersu ani na joyu ani na dzwigience , tak jakby elektrycznie nie zaskakuje , ale to tylko czasem ... I czy u was np. po wrzuceniu kierunku na wrzuconym już biegu tak lekko jakby szarpnięcie ciągnikiem do kierunku wrzuconego , tak druhnie lekko. Ale po tym dalej stoi. Dopiero po puszczeniu sprzęgła rusza .

Edytowano przez PronarekP5

FENDT PoweR i nie ma mocnych !

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ssgsgsgsg    0

Na wyświetlaczu powinno pokazywać obroty wom? Bo u mnie coś jest przerobione z womem i mam skrzynkę i załączanie w innym miejscu ale nie pokazuje mi obrotów

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sadek    1123
5 godzin temu, Zasmucony napisał:

Niestety z błotników nie działa, zarowno podnośnik jak i wałek. Sprawdzałem napięcie to niby jakiś niewielki prąd jest na kablach do przycisków.

Nie prąd a napięcie.

Mozolna praca ale trzeba zweryfikować gdzie idą przewody sprawdzić kostki, przejścia. Bo jeżeli problem raz jest a raz nie ma to gdzieś wina połączenia lub zimnego lutu w sterowniku.

Miałem tak w samochodzie że samochód zapalał jak chciał każdy magik twierdzi ł układ paliwowy, nie dałem za wygraną i okazał się przetarty przewód czujnika.


"Cogito ergo sum"
Pozostaję: otwarty, elastyczny, ciekawy.

 

GG 8872878

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Emlo    0

U mnie w case ostatnio nie wyświetla prędkości jazdy, w ogóle nic w tym okienku się nie wyświetla. Gdzie szukać czujnika prędkości. Bezpieczniki są dobre. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wimar    0

Witam, podłącze się do rozmowy bo rozmawiacie o problemach CS kupiłem niedawno CS130 i nie działa licznik motogodzin (czasami o kilka dziesiątych się ruszy) zaznaczę, że obrotomierz działa poprawnie. Proszę o pomoc co może być przyczyną.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PronarekP5    67

A ja nie zakładając nowego tematu zapytam tu, który z tych przekaźników odpowiada za światła mijania? Mam wszystkie halogeny i drogowe a tak o poprostu znikły 'krotkie' 

7432380700_1553197827.jpg


FENDT PoweR i nie ma mocnych !

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Edziu    1

Może być tak że nie łączy w kostce pod kierownicą,tak samo miałem, znalezienie tej przyczyny zajeło kilka godzin ale działają

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez agromichu
      Case 4220 podnośnik nie opada pod obciążeniem. Dodatkowo dźwignia od wysokości opadania podnośnika (ta do pługa) tylko podnośniła i opuszczała. Ostatnio tata jej używał i zaczął cały ciągnik drżeć i koniec końców coś się zrobiło tak, że teraz nawet podnośnik nie chce opaść pod obciążeniem. Nie wiem czy to ma znaczenie ale przy uchwycie cięgna centralnego od podnośnika wychodzi jakiś bolec i jest na wierzchu. Gdzie szukać przyczyny? Co to może być? Proszę o pomoc.
    • Przez roxor
      Witam panowie mam do was taka prośbę chce kupić case mx 135 to mój pierwszy case i nie wiem na co trzeba zwrócić uwagę w tym ciągniku jeżeli ktoś wie coś na temat tego ciągnika to proszę o wasze rady dzięki i pzdr.
    • Przez johny
      Witam czy miał ktoś z was styczność z ciągnikami tej serii JX a szczególnie chodzi mi o JX 90 a jak wiał to jakaś opinia jak wygląda itd >??
    • Przez messot
      Witam
      Pacjent bliźniaczo podobny do case mx 
      Przy zmianie z 3 na 4 połbiegu delikatnie przydusza silnik i tak samo z 2 na 1
      z 1na 2 ok 
      Z 2 na 3 ok
      Z 3 na 2 ok
      Ciśnienia posprawdzane po 19 na każdym połbiegu
      Cewki podmienione z innego ciągnika 
      Obserwacje przy zmianie z 2 na 1 na drugim koszu ciśnienie spada do ok 15b na ułamek sekundy i dopiero spada liniowo
      Na pierwszym koszu narasta liniowo 
    • Przez ProstyRolnikZPodlasia
      witam objaśni mi ktoś od czego są wszystkie pokrętła ehr w case mx 135? z góry dziękuję
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj