2000pawelXYZ

obrotomierz renault 110.14

Polecane posty

tinzin    1

znalezione w sieci, ale o ten przełącznik mi chodzi, tylko u mnie jest cały czarny

tt.PNG

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
witejus    8543

ile masz wskaźników paliwa ,bo to jest chyba przełącznik pływaków pomiędzy zbiornikami jeśli jest jeden zegar a dwa zbiorniki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tinzin    1

Mam jeden wskaźnik. Nawet nie pomyślałem ze to może być taki przełącznik, jutro sprawdzę.

Dziękuję.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1155

jak wyżej, przełącznik zbiorników paliwa


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MrCezaroo    0

Witam, ma ktoś pojęcie jakie powinno być napięcie na wyjściu w z alternatora? W końcu ruszyłem niedziałający obrotomierz i pokazuje max 500 obrotów. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MarcinKa    156

Przewód sygnałowy nie ma stałego napięcia.

Zmienia się wraz ze zmianą obrotów.

Myślę że raczej winy szukaj w obrotomierzu.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
witejus    8543
6 godzin temu, MrCezaroo napisał:

Witam, ma ktoś pojęcie jakie powinno być napięcie na wyjściu w z alternatora? W końcu ruszyłem niedziałający obrotomierz i pokazuje max 500 obrotów. 

U mnie pokazuje max 1000 i też nie mogę tego rozgryźć

11 minut temu, MarcinKa napisał:

Myślę że raczej winy szukaj w obrotomierzu.

Tylko czego tam szukać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MarcinKa    156
8 minut temu, witejus napisał:

Tylko czego tam szukać

Aa to ja niestety nie wiem.

Sam nie szukałem tylko kupiłem zamiennik i po temacie.Ale mój był niestety zdewastowany.Nie było ratunku.

Używki sprawnej to nie dałem rady znaleźć.

A handlarze to po kilku tel odpusciłem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MrCezaroo    0

Gdzieś wyczytałem, że powinno być 14v zmiennego a u mnie jest 7v i przy wyższych obrotach dochodzi do 9v. Czy możliwe, że jest nie takie koło pasowe. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MarcinKa    156

Mogą być przekłamania jak masz całkiem inne koło na oryginalnym obrotomierzu to tak.

Natomiast każdy lepszy zamiennik powinien mieć guzik do kalibracji.

Chociaż wątpie żeby ktoś koło pasowe zmieniał chyba że cały alternator masz nie oryginalny.

Twoje pomiary trochę za mało ta skala napięcia jest.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MrCezaroo    0

Bardzo możliwe, że mam inny alternator bo ładowania od startu też nie mam muszę zrobić przygazowke by ładował 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
witejus    8543
41 minut temu, MrCezaroo napisał:

Bardzo możliwe, że mam inny alternator bo ładowania od startu też nie mam muszę zrobić przygazowke by ładował 

Ja mam oryginalny i też muszę przegazować by alternator ładował

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MarcinKa    156

Bo obroty po zapaleniu są za małe i się nie wzbudza.

Musiałoby być mniejsze koło pasowe lub odpalać z lekkim gazem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez PiterParker
      Mam wyciek oleju że skrzyni a dokładnie jest pod skrzynią dekiel przykręcany na 4 śruby w który wchodzi rura ciągnące się po dole skrzyni w stronę mostu. W tym dekielku jest otwór i wystaje zawleczka. Po zawleczcze co jakiś czas spływa kropla oleju. Jest to malutki wyciek ale po dłuższym postoju ciągnika w jednym miejscu zauważalna jest plamka na betonie czy kostce. Czy ktoś orientuje się do czego jest w/w zawleczka ? Jak się do tego dobrać?   

    • Przez kuchar0071
      Witam
       
      Jesłi ktos ma podobny ciagnik i wie do czego kazdan lampka jest przypisana i co ona oznacza bede wdzieczny za opisanie lub wysłanie instrukci serwisowej lub obsługii
       
      adamkucharskiair@gmail.com

    • Przez mumin0121
      KOLEDZY KTO POMOZE CO TO ZA KONTROLKA POD NUMEREM 10 ZASWIECILA SIE NA GORACYM SILNIKU I PISZCZAL SYGNAŁ
    • Przez lukasz51195
      Witam,Panowie mam dziwny problem z ładowaniem w ciągniku renault 461, po odpaleniu ciągnika ładowanie jest wzorowe ale po czasie gdy włączę wszystkie światła ładownie spada, i alternator się grzeje ( szczególnie koło pasowe)po wyłączeniu obciążenia wszystko wraca do normy, i teraz moje pytanie co może być przyczyną takiego dziwnego problemu, alternator pochodzi z Mazdy 626 2.0D 12V, 80A, dane akumulatora dodaje w zdjęciu, a i mechanik założył mi taki kabel od ładowania (jak na zdjęciu) a ja teraz założyłem od spawarki bo myślałem że coś pomoże. A 2 sprawa u mnie jest pasek 10mm czy jest jakaś opcja przerobienia alternatora z jakiegoś VW na taki pasek, bo wiem że golfy 2 miały na 10mm ale wolał bym coś nowszego. Pozdrawiam 🙂🤚🤚🤚🤚i czekam na Pomoc.



    • Przez Kamilmok
      Witam . Problem zaczął się od dmuchniętej uszczelki pod głowicą , w trakcie naprawy mechanik wysłał pompę paliwa do regeneracji alby ją od razu sprawdzić . kupiliśmy nowe ori wtryski .  
      Po złożeniu wszystkiego brak mocy , orka na 4 skiby ziemia cieżka i jak było ciężko to zamiast grzebać kołami to dusiło ciągnik na biegu 1-1. 
      Postawiliśmy do drugiego mechanika pompiarza , niby wszystko posprawdzał pobawił sie zapłonem  i mówił ze wszystko jest dobrze . Pali na dotyk . teraz w polu nie był testowany jeszcze ale jak ciągną 6 ton pszenicy pod górkę to prędkość spada ze trzeba zbijać pół biegi . takze chyba nie jest dobrze . 
       
      gdzie szukać przyczyny ?
       
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj