MrCezaroo

Members
  • Ilość treści

    18
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O MrCezaroo

  • Ranga
    Nowicjusz

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. I tak u mnie pierwszy cylinder jest od kabiny według bloku. I tam myślę, że ktoś kto tam wsadzał pazurki to wszystko ustawiał pod pierwszy ale od rozrządu.
  2. To na razie będę się Ciebie radził, niech tylko skończę pracę w polu to biorę go do swojego mechanika i tam będę dokładnie wszystko sprawdzał i rozbierał.. jak polegnę to wtedy na pewno się zgadamy.
  3. Zauważyłem, że znak 3/6 i 00 podczas GMP nie łączą się dopiero za pół obrotu koła od pompy po GMP się łączą. Tak samo koło od rozrządu podczas GMP znak jest po przeciwnej stronie. Więc chyba będę musiał dokładniej w rozrząd się zagłębić jeżeli podczas GMP znak 3/6 i 00 mają się pokrywać.
  4. Przed regeneracją pompy właśnie czytałem forum i u siebie niestety nie mam takiego bolca. Czy to możliwe, że rozrząd jest źle ustawiony?
  5. Taki już kupiłem, więc nie wiem czy wcześniej chodził dobrze, ale poprzedni właściciel niby ciągał 5 skibowy pług. Tak pompę regenerowałem, pompiarz powiedział, że pompa jest w dobrym stanie, to tylko ją uszczelnił i ustawił dawki do tego silnika. Kąt wtrysku ustawiałem na oko bo nie mam sprzętu do ustawiania, ale zauważyłem, że on tylko dobrze chodzi gdy kąt jest ustawiony na maksa w prawo( stojąc przodem do ciągnika) wystarczy cofnąć milimetr i już mocno dymi i nie chodzi na wszystkie gary. Muszę ogarnąć mojego mechanika by zmierzyć kompresję.
  6. Sprawdziłem dziś numery na pompie i są trochę zatarte ale wygląda to tak 3x69 f042, czyli tak jak by siedziała u mnie nie ta pompa co trzeba. A ciśnienie aktualnie mam ustawione na 220bar.
  7. @Marecki112 udało Ci się rozwiązać ten problem? Mam tak samo z moim ciągnikiem i nie mogę sobie z tym poradzić
  8. Witam. Mam problem z moją renowka 120.54. Ciągnik nie ma mocy, podczas ciągania ciężkich rzeczy na górkach schodzi z obrotów. Sam pod górkę też schodzi z obrotów.. tak jakby brakowało mu paliwa. Pompa była w regeneracji, wtryski też sprawdzone. Układ paliwowy drożny.
  9. Jaki kolego wyszedł koszt naprawy pompy?
  10. A polecasz jakąś firmę, która zrobi to dobrze?
  11. Już próbowałem ruszać każdą dźwignią i nie daje to efektu. Tylko jak ruszam tą na pokrywce od rozdzielacza to szarpanie zamienia się w lekkie pulsowanie i słychać jak pompa cały czas pompuje. Chyba zdecyduje się na nowy rozdzielacz lub używany.. gdybym mógł z kądś wyrwać jakiś rozdzielacz na podmianę by zobaczyć na innym rozdzielaczu. Oring raczej nie powinien być przycięty bo przeglądaliśmy jeszcze raz rozdzielacz i nie zauważyłem nic.
  12. W internecie na stronie claasa można zdobyć katalog.
  13. Witam, ponownie już nie mam pojęcia co zrobić. Wszystko zostało wymienione a podnośnik dalej szarpie. Rozdzielacz po regeneracji, pompa nowa, wszystkie uszczelnienia na siłowniku wewnętrznym też nowe. Gdy tylko ciągnik dobije do ustalonej pozycji zaczyna szarpać. Po zgaszeniu sprzęt nie opada wisiałby cały dzień. Może ktoś ma jeszcze jakiś pomysł? Za pomoc z góry dziękuję.
  14. Dziękuje za odpowiedzi, mam nadzieję, że pomogą w remoncie renowki 😁
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj