Skocz do zawartości
News
killler89

Obrotomierz licznik motogodzin renault 95.14

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
killler89    0

Witam., mam problem z moim obrotomierzem nie wskazuje ani obrotów ani motogodzin. co do obrotów to pewnie cos z elektroniki w nim padlo natomiast co do mtoogodzin pekniety jest trybik, w oogle on jest z jakiegos dziwnego materialu nie wiem co to abs czy cos jest taki elasyczny i teraz pytanie czy sa gdzies osiagalne zestawy naprawcze do tych liczników ?niedsty znalesc sprawna uzywke graniczy z cudem a i ceny tez zaporowe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Trybik można zamówić w firmie w Krakowie, drukują na drukarce 3D, ja tam zamawiałem swój, tylko trzeba mieć rysunek, rysunek zrobił mi sąsiad, koszt rysunku 70zl a trybik około 130zl z przesyłką. A elektronikę robił mechanik i on zna się na tym. Wywalił cały układ od obrotów i zrobił swój. Numer do firmy do trybiku mam jak interesowało a ten mechanik jest z Lubelskiego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
killler89    0

mam znajomego elektronika ktory robi obrotomierze i ogolnie rozna elektronike wiec jesli chodzi o elektronike nie mam problmu. problemem jest wlasnie ten trybik. dostep do drukarki 3d tez bede mial wiec kwestia tego ryzunku no i czy o ten sam trybik nam chodzi. w wolnej chwili rozbiore jeszcze raz ten obrotomierz i zrobie foto o ktory tryb mi chodzi czy o ten sam co u ciebie. ty masz ten obrotomierz jaeger, podlanczamy na wtyk z 4 okraglymi bolcami i takim polksiezycem ustalajacym ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

killler89    0

wszystkie trybiki plastikowe takie biale sa w porzadku, uszkodzony jest tylko jeden z jakiegos dziwnego gumowego materialu, powiedz czy to dokladnie ten sam trybik u ciebie nawalil ?jest on podwojny tzn duzy i maly

post-68921-0-83018600-1502643938_thumb.jpg

post-68921-0-23929000-1502643993_thumb.jpg

post-68921-0-99840800-1502644051_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
killler89    0

witam ponownie.

 

jako ze ciezko dorwac sprawna uzywke, przyszedl pomysl zastosowania jakiego zamiennika, znalazlem na alledrogo cos takiego http://allegro.pl/licznik-motogodzin-12-24v-z-obrotomierzem-80mm-i6882453211.html co o tym myslicie ?jeszcze nie dzwonilem do sprzedawcy. a ciekawi mnie czy bedzie sie wszytsko zgrywalo i czy beda prawidlowe wskazania obrotów jak i godzin. ciekawe tez czy posiada on w sobie jakas pamiec i po odpieciu zasilania nie beda sie kasowały godziny. w oogle nie wiem czy po przsekorczeniu 10 godzin on sie zeruje czy tez wyswietli sie kolejna liczba, bo poki co to na zdjeciu widac tylko jedna liczbe oraz druga po przecinku.

moze ktos cos takiego lub podonego ma i podzieli sie opinia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
killler89    0

cena zaporowa 1000zł, jakbym mial dac tyle to bym dolozyl te 2 czy 3 stówy i kupil orginal bez zadnych kalibracji ustawiania itp

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    614
killler89    0

ten uzywany jest uszkodzony nie wskazuje motogodzin a to jest najwaznijsze dla mnie.

 

natomiast te nowe to to samo co wrzucilem linka, wiem ze wymagaja jakichs tam ustawien nie wiem czy bym to ogarnal

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5001

Każdy uniwersalny obrotomierz wymaga kalibracji, albo przez kupującego, albo przez sprzedawcę po podaniu mu "pewnych" danych. Najlepiej jednak kalibrować samemu.

 

Jeśli chodzi o skalę obrotomierza.

Ten z Twojego linku wyskalowany jest do 4 000 obr/min lepiej, gdyby był  do skalowany do 3 000 obr/min, czyli niewiele więcej niż maksymalne obroty silnika (2 350 obr/min). Ten byłby lepszy, bo dokładniejszy będzie odczyt.

  • Like 1

"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MarcinKa    14

Nie pamiętam kurcze ,a nie ma teraz tego sprzedawcy na olx ale ja kupiłem takie były oczywiście zamienniki z białą tarczą ,z mozliwością kalibracji samemu(posiada z tyłu obudowy przycisk zmiany tzw podziałki) też szukałem oryginału.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 9.08.2017 o 20:05, RafaSzymanik napisał:

Trybik można zamówić w firmie w Krakowie, drukują na drukarce 3D, ja tam zamawiałem swój, tylko trzeba mieć rysunek, rysunek zrobił mi sąsiad, koszt rysunku 70zl a trybik około 130zl z przesyłką. A elektronikę robił mechanik i on zna się na tym. Wywalił cały układ od obrotów i zrobił swój. Numer do firmy do trybiku mam jak interesowało a ten mechanik jest z Lubelskiego.

Kolego potrzebuje ten rysunek i namiary na tom firme co ci wydrukowala go

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez nowy1302
      Witam wszystkich.
      Proszę o pomoc  w temacie  mojego renault 90 34 z 1990roku . Mianowicie na zimnym silniku  nie działa podnośnik, a wspomaganie też nie chodzi  idealnie
      Po kilku minutach  pracy lub przejechaniu kilku kółek  wszystko niby wraca  do normy. 
      Pozdrawiam wszystkich i liczę  na Waszą pomoc.
    • Przez tomek2201
      Witam. Proszę użytków tego ciągnika na temat spalania. Konkretnie w jakiej pracy, z jakim sprzętem i jakiej szerokości roboczej? Będę wdzięczny za odpowiedzi ponieważ zamierzam kupić taki ciągnik lub zastanawiam się też nad MF 6160.
    • Przez hubi007
      Witam. 
      Otóż mam problem z ciągnikiem Renault 110.54. W ostatnim czasie zauważyłem że jedna z opon przednich (lewa) jest  ścinana na zewnątrz. Po przyjrzeniu się można gołym okiem zauważyć, że odchylenie koła wynosi ok 1,5 cm na zewnątrz. Po podniesieniu ciągnika wyczuwalny był luz ok 2 mm na dolnym łożysku w zwrotnicy, a po odkręceniu dekielka widać było że jest skorodowane i stoi w miejscu. Więc poczytałem kilka wątków na forach, obejrzałem pomocny film na youtube i wziąłem się za wymianę dolnego i górnego łożyska w zwrotnicy. Zwrotnica została całkowicie rozebrana. W środku wszystko wygląda ładnie, żadnych luzów, z wyjątkiem tego łożyska dolnego. Wszytko szło pięknie i sprawnie. Dwa łożyska ( górne i dolne), uszczelniacze, oringi, simeringi zostały wymienione. Całość została złożona w jedną bryłę i co się okazuje? ..... koło dalej stoi krzywo. Luzów teraz jakichkolwiek nie ma. Patrząc na mechanizm tej całej przekładni, to nie ma regulacji pochylenia koła.  Czy ktoś może orientuje się w czym może tkwić problem? Bo ta sprawa  nie spędza mi snu z powiek, a pomysły się kończą. Czy dotyczy on tych sworzni na którym są osadzone łożyska poziome? 
    • Przez macherr
      Renault z 3 półbiegami sprzęgło szarpało przy każdym ruszeniu, nowa pompa trzy sekcyjna, nowe tarcze w skrzyni, ciśnienie na bloku zaworowym wyregulowane 23 bary, nowy olej ,nowe filtry skrzyni , sprawdzony potencjometr sprzęgła , sprawdzone wszystkie połączenia , sprawdzone cewki a sprzęgło dalej szarpało. Napisze bo może ktoś ma taki sam problem. Rozebrałem  zawory proporcjonalne ( rozkręca się je od środka ) i wcale nie były zacięte tam gdzie pracuje tłoczek w oleju lecz  zacięty był tłoczek ten który pociąga cewka  znajduje się wewnątrz za  popychaczem.  Cienki śrubokręt, nafta, godzina ruszania i tłoczek zaczął pracować lekko ( a już zacząłem szukać nowego zaworu,  cena około 800 zł. )  Ciągnik rusza normalnie można wyczuć sprzęgło.
    • Przez lisiur81
      Witam, jestem na kupnie aresa 640rz,mam pytanie odnośnie hydrauliki czy faktycznie będzie tam tylko pompa 60 litrów, młodszy odpowiednik 696rz ma już coś koło setki
      Czy te 60 litrów może być mało albo w jakiej sytuacji będzie za mało, proszę o opinię, 
       
      dzieki, łukasz
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.