Skocz do zawartości
2000pawelXYZ

obrotomierz renault 110.14

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie

Wiadomość z agroFakt.pl

izydor6280    533

pod alternator

miejsce pod przekładnię ślimakową prawdopodobnie jest, tylko koszt samej przekładni to około 500zł


Polska B

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MarcinKa    5

W Bima był (albo i nadal jest) za 1500zł.Z tym ,że wersja do 40km/h na zdjęciach jak patrzyłem.

 

Ja np kupiłem ten z olxa powiedzmy zamiennik za 400zł ,używki sprawnej oryginału nie mogłem nigdzie dostać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    4997

Da się podpiąć, tylko po co taki drogi? - można kupić w granicach 100 zł.

  • Like 2

"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    4997

Ten będzie dokładniejszy. Większość uniwersalnych obrotomierzy do silników diesla podpina się pod alternator - złącze "W".
Po drugie: zdarzają się uniwersalne obrotomierze z możliwością skalowania lub kalibracji, czyli dopasowania do konkretnego silnika.
Trzeba szukać aż do skutku.

Sprzedawca ma obowiązek dostarczyć instrukcję obsługi i  montażu urządzenia, które sprzedaje.

  • Like 1
  • Thanks 1

"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bears    68

Ja kiedyś również szukałem i nic nie znajdziesz ciekawego. Wszystkie godne uwagi to koszt około 300 zł w górę. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
reflex52    0
Napisano (edytowany)

U mnie też przestał chodzić obrotomierz w 103.54 tylko że po przekręceniu raz kluczyka delikatnie błyszczy kontrolka akumulatora i migają kontrolki stop po zapaleniu traktora kontrolki stop gasną ale nadal delikatnie błyszczy kontrolka akumulatora, obrotomierz nie chodzi w ogóle. I teraz takie pytanie co może być uszkodzone obrotomierz, alternator czy jakiś regulator. Od czego zacząć sprawdzać

 

Jak ktoś szuka to tu jest tańszy ale nie wiem czy pasuje http://aura.szczecin.pl/wskazniki-wyswietlacze/7488-zegar-obrotomierz-0-3000rpm-z-motogodzinami-96mm-czarny-bezel-ss.html

Edytowano przez reflex52

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    4997
Dnia 31.12.2017 o 21:41, 2000pawelXYZ napisał:

Ten trochę tańszy https://www.olx.pl/oferta/obrotomierz-vdo-CID757-IDcNht9.html. I lepszy bo tylko do 3 tys obrotów. To mówisz że by nie było problemu go podpiąć? Poszukam jeszcze możne znajdę coś tańszego. A może wiesz gdzie można kupić takie jak napisałeś, że ok.100 zł?

Z całą pewnością można znaleźć - trzeba tylko chcieć.
Zaproponuję jeden z nich, przetestowany prze ze mnie i w ciągu 3 lat użytkowania nigdy mnie nie zawiódł a chodzi o obrotomierz firmy "Spider24.pl" cena 75zł : http://allegro.pl/obrotomierz-elektroniczny-cyfrowy-i7093143938.html?reco_id=3965e57a-efce-11e7-a324-246e96847ea0&bi_c=Product&bi_m=reco&bi_s=archiwum_allegro

 

49 minut temu, reflex52 napisał:

U mnie też przestał chodzić obrotomierz w 103.54 tylko że po przekręceniu raz kluczyka delikatnie błyszczy kontrolka akumulatora i migają kontrolki stop po zapaleniu traktora kontrolki stop gasną ale nadal delikatnie błyszczy kontrolka akumulatora, obrotomierz nie chodzi w ogóle. I teraz takie pytanie co może być uszkodzone obrotomierz, alternator czy jakiś regulator. Od czego zacząć sprawdzać

 

Jak ktoś szuka to tu jest tańszy ale nie wiem czy pasuje http://aura.szczecin.pl/wskazniki-wyswietlacze/7488-zegar-obrotomierz-0-3000rpm-z-motogodzinami-96mm-czarny-bezel-ss.html

Od czego zacząć - od sprawdzenia stanu ładowania i w Twoim przypadku bez oddania alternatora do dobrego zakładu naprawiającego alternatory się nie obędzie, bo obrotomierz nie działa i nie będziesz wiedział, przy jakich obrotach silnika następuje rzeczywiste ładowanie.

  • Thanks 2

"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)

Alacapone nawet fajny ten obrotomierz co dałeś linka, ale wolałbym taki zwykły okrągły z licznikiem motogodzin. A dobry będzie ten co reflex52 dał linka to chyba to samo co ten z olx? ? 

Edytowano przez 2000pawelXYZ

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
erwin2    4
Napisano (edytowany)

a

Edytowano przez erwin2
zły opis

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    4997
1 godzinę temu, 2000pawelXYZ napisał:

Alacapone nawet fajny ten obrotomierz co dałeś linka, ale wolałbym taki zwykły okrągły z licznikiem motogodzin. A dobry będzie ten co reflex52 dał linka to chyba to samo co ten z olx? ? 

Zależy co, kto lubi.
Różnica między tym, co podał kolega reflex52 a tym, za 300 zł jest zasadnicza a sprowadza się do sposobu pomiaru. Ten kolegi potrzebuje umieszczenia magnesu na kole zamachowym, zaś ten za 300 zł podpięcia pod alternator, złącze "W".

  • Like 1
  • Thanks 1

"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    4997

Tak wiem, że chodziło o ten. Niestety, nie jest pod alternator.

  • Like 2

"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    4997

Najlepiej porozmawiaj ze sprzedającym i usłyszane info zamieść na forum. Najlepiej, żeby przesłał Ci instrukcję montażu i obsługi w języku polskim.

  • Like 2

"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bears    68

Elektroniczny to lipa tym bardziej do ciągnika. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    4997

Po 1990 roku innego nie znajdziesz. :D Wszystkie ciągniki Renault są wyposażone tylko w obrotomierze elektroniczne, zaniechano linki.

  • Thanks 2

"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bears    68

W obrotomierze elektryczne ale wskazówkowe, cyfrowe się nie nadają i do tych się odnosiłem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez piotrekbial1
      witam mam rozebrany  silnik mwm 226-6 na cienkich, suchych  tulejach
      dwie z nich sa pęknięte,  co mogło być  przyczyną  ? przegrzanie/ zalanie gorącego  układu  zimnym płynem? 
      przegrzanie  wydaje sie być  najbardziej  prawdopodobne
      co o tym sadzicie ? może  sa jakies wady tego silnika ? 
    • Przez Mucha
      Panowie mam problem z rozłączeniem przedniego napędu w Reni 110 54 a mianowicie rozsypal mi się przełącznik od napędu i gdy zobaczyłem jego cenę na allegro.pl to zaniemówiłem. Więc założyłem zwykły dwupinowy przełącznik klawiszowy. I tu teraz tkwi problem. przyjechał elektryk szukaliśmy przez parę ładnych godzin jak to zrobić żeby to wszystko działało. I mam pytanie. czy ten elektrozawór obok lewego koła pod kabiną to jest też od napędu czy on jest od womu? i jeżeli ktoś może mi powiedzieć dlaczego w tym oryginalnym przełączniku jest 7 przewodów a do elektrozaworu przecież idą tylko 2 więc po co ta reszta i które numery przewodów na tej okrągłej kostce lecą do elektrozaworu. Proszę o szybka pomoc.
    • Przez emsi1903
      Potrzebuje wiadomości ile litrów i jaki olej wlać do skrzyni w Renault 120.54 z 95r. Obecnie mam mineralny Agrol U. Gdy się zagrzeje to półwki i rewers nie chcą wchodzić. Słyszałem że musi być półsyntetyczny. Czy konieczna jest wymiana filtrów przy wymianie oleju (jaki koszt). Pomóżcie
    • Przez renwen
      Witam, mam problem z rozłączeniem przedniego napędu, walczę już z tym tydzień, i nie mam już pomysłów co do przczyny tego, posprawdzałem całą elektrykę, ciśnienie, mam założoną też nową pompę, proszę o pomoc kto wie coś na ten temat i wie jak mógłby mi pomóc, mój numer telefonu: 661860314 , jestem z Kujawsko-Pomorskiego.
    • Przez user88
      Witam.
       
      Mam problem z napędem.
      Włącznik w kabinie wł/wył naped wiec ciśnienie i wszystko po drodze powinno byc ok.
      Przy małym obciążeniu przód wspomaga tylne koła, ale problem zaczyna sie  gdy zapieram o drzewo - na półsprzgle jeszcze widac, że przód chce krecic, ale po puszczeniu przednie koła i wał napedowy przeskakuja jakby omykał (coś po drodze  w przystawce lub skrzyni?).
      Po zdjęciu przystawki - wałek pośredni wałka WOM jest cały i ma luz na oko max 1 mm(za łożyskach igiełkowych)
      Wieniec na dzwonie ma luz dość spory na boki pod katem można go układać. Byłem u Agroszyszki bo mam niedaleko to dali mi taki pierścień który blokuje wieniec, żeby się nie zsunął, ale nie wiem jak to zdemontować...na prasie stawia opór.
      Jak się dobrze przyjrzę to widać, że na wieńcu na styku z koszem sa trochę wyrobione frezy - może to one przeskakują pod dużym obciążeniem, ale tarczki chyba szybciej by popuściły...
       
      Prosze o sugestie i z góry dziekuje.
      Grzegorz
       
       
×