Skocz do zawartości
2000pawelXYZ

obrotomierz renault 110.14

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
MarcinKa    14

Nie da się.Nie masz przekładni mechanicznej napędzającej linkę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak myślałem, ale chciałem się upewnić. A gdzie powinien być podłączony ten orginalny obrotomierz? Na alternator gdzieś?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

izydor6280    620

pod alternator

miejsce pod przekładnię ślimakową prawdopodobnie jest, tylko koszt samej przekładni to około 500zł


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MarcinKa    14

W Bima był (albo i nadal jest) za 1500zł.Z tym ,że wersja do 40km/h na zdjęciach jak patrzyłem.

 

Ja np kupiłem ten z olxa powiedzmy zamiennik za 400zł ,używki sprawnej oryginału nie mogłem nigdzie dostać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5002

Da się podpiąć, tylko po co taki drogi? - można kupić w granicach 100 zł.

  • Like 2

"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5002

Ten będzie dokładniejszy. Większość uniwersalnych obrotomierzy do silników diesla podpina się pod alternator - złącze "W".
Po drugie: zdarzają się uniwersalne obrotomierze z możliwością skalowania lub kalibracji, czyli dopasowania do konkretnego silnika.
Trzeba szukać aż do skutku.

Sprzedawca ma obowiązek dostarczyć instrukcję obsługi i  montażu urządzenia, które sprzedaje.

  • Like 1
  • Thanks 1

"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bears    187

Ja kiedyś również szukałem i nic nie znajdziesz ciekawego. Wszystkie godne uwagi to koszt około 300 zł w górę. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
reflex52    0
(edytowany)

U mnie też przestał chodzić obrotomierz w 103.54 tylko że po przekręceniu raz kluczyka delikatnie błyszczy kontrolka akumulatora i migają kontrolki stop po zapaleniu traktora kontrolki stop gasną ale nadal delikatnie błyszczy kontrolka akumulatora, obrotomierz nie chodzi w ogóle. I teraz takie pytanie co może być uszkodzone obrotomierz, alternator czy jakiś regulator. Od czego zacząć sprawdzać

 

Jak ktoś szuka to tu jest tańszy ale nie wiem czy pasuje http://aura.szczecin.pl/wskazniki-wyswietlacze/7488-zegar-obrotomierz-0-3000rpm-z-motogodzinami-96mm-czarny-bezel-ss.html

Edytowano przez reflex52

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5002
Dnia 31.12.2017 o 21:41, 2000pawelXYZ napisał:

Ten trochę tańszy https://www.olx.pl/oferta/obrotomierz-vdo-CID757-IDcNht9.html. I lepszy bo tylko do 3 tys obrotów. To mówisz że by nie było problemu go podpiąć? Poszukam jeszcze możne znajdę coś tańszego. A może wiesz gdzie można kupić takie jak napisałeś, że ok.100 zł?

Z całą pewnością można znaleźć - trzeba tylko chcieć.
Zaproponuję jeden z nich, przetestowany prze ze mnie i w ciągu 3 lat użytkowania nigdy mnie nie zawiódł a chodzi o obrotomierz firmy "Spider24.pl" cena 75zł : http://allegro.pl/obrotomierz-elektroniczny-cyfrowy-i7093143938.html?reco_id=3965e57a-efce-11e7-a324-246e96847ea0&bi_c=Product&bi_m=reco&bi_s=archiwum_allegro

 

49 minut temu, reflex52 napisał:

U mnie też przestał chodzić obrotomierz w 103.54 tylko że po przekręceniu raz kluczyka delikatnie błyszczy kontrolka akumulatora i migają kontrolki stop po zapaleniu traktora kontrolki stop gasną ale nadal delikatnie błyszczy kontrolka akumulatora, obrotomierz nie chodzi w ogóle. I teraz takie pytanie co może być uszkodzone obrotomierz, alternator czy jakiś regulator. Od czego zacząć sprawdzać

 

Jak ktoś szuka to tu jest tańszy ale nie wiem czy pasuje http://aura.szczecin.pl/wskazniki-wyswietlacze/7488-zegar-obrotomierz-0-3000rpm-z-motogodzinami-96mm-czarny-bezel-ss.html

Od czego zacząć - od sprawdzenia stanu ładowania i w Twoim przypadku bez oddania alternatora do dobrego zakładu naprawiającego alternatory się nie obędzie, bo obrotomierz nie działa i nie będziesz wiedział, przy jakich obrotach silnika następuje rzeczywiste ładowanie.

  • Thanks 2

"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
(edytowany)

Alacapone nawet fajny ten obrotomierz co dałeś linka, ale wolałbym taki zwykły okrągły z licznikiem motogodzin. A dobry będzie ten co reflex52 dał linka to chyba to samo co ten z olx? ? 

Edytowano przez 2000pawelXYZ

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
erwin2    4
(edytowany)

a

Edytowano przez erwin2
zły opis

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5002
1 godzinę temu, 2000pawelXYZ napisał:

Alacapone nawet fajny ten obrotomierz co dałeś linka, ale wolałbym taki zwykły okrągły z licznikiem motogodzin. A dobry będzie ten co reflex52 dał linka to chyba to samo co ten z olx? ? 

Zależy co, kto lubi.
Różnica między tym, co podał kolega reflex52 a tym, za 300 zł jest zasadnicza a sprowadza się do sposobu pomiaru. Ten kolegi potrzebuje umieszczenia magnesu na kole zamachowym, zaś ten za 300 zł podpięcia pod alternator, złącze "W".

  • Like 1
  • Thanks 1

"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5002

Tak wiem, że chodziło o ten. Niestety, nie jest pod alternator.

  • Like 2

"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Napewno?  Mi się wydaje że jest on pod alternator. Patrzyłeś instrukcji jego? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5002

Najlepiej porozmawiaj ze sprzedającym i usłyszane info zamieść na forum. Najlepiej, żeby przesłał Ci instrukcję montażu i obsługi w języku polskim.

  • Like 2

"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bears    187

Elektroniczny to lipa tym bardziej do ciągnika. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5002

Po 1990 roku innego nie znajdziesz. :D Wszystkie ciągniki Renault są wyposażone tylko w obrotomierze elektroniczne, zaniechano linki.

  • Thanks 2

"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bears    187

W obrotomierze elektryczne ale wskazówkowe, cyfrowe się nie nadają i do tych się odnosiłem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez emsi1903
      Potrzebuje wiadomości ile litrów i jaki olej wlać do skrzyni w Renault 120.54 z 95r. Obecnie mam mineralny Agrol U. Gdy się zagrzeje to półwki i rewers nie chcą wchodzić. Słyszałem że musi być półsyntetyczny. Czy konieczna jest wymiana filtrów przy wymianie oleju (jaki koszt). Pomóżcie
    • Przez Macias1221
      Witam  mam problem zniknęły mi światła w aresie 616RZ z 2002r. trik jest taki ze czasem się pojawią na chwile. Myślałem że jest to wina włącznika mocno się na grzewał gdy światła były włączone, wiec go wymieniłem ale problem  nie zniknął. Sprawdziłem  też bezpieczniki i wszystkie są w porządku,  przekaźniki tez nie wyglądają na wypalone i nie wiem gdzie szukać proszę o pomoc może ktoś miał podobny problem
    • Przez maly2000
      Witam!
      Mojej Renówce coś zaczęło dolegać, na biegu jałowym zauważalne są delikatne skoki obrotów silnika, niewielki co prawda bo o około 20-30 obrotów. Ponadto jak silnik jest zimny to obroty utrzymują się lekko powyżej 700, zaś jak się rozgrzeje w pracy to na biegu jałowym spadają do okolicy 600. Sprawdzane filtry przewody i wszystko i nic nie widać, pompka paliwowa też wymieniona. Zaczeło się robić też tak, że w czasie transportu nie miał siły jechać, powoli się wkręcał na obroty, a lekka górka i pustych przyczep nie miał siły w  ciągnąć. Miał ktoś podobne objawy i jest w stanie coś doradzić.? 
    • Przez maly2000
      Witam!
      Na dołach przeciął mi się kabel od zasilania w prąd do fotela kierowcy. połączyłem kable, ale dalej nie ma zasilania, a problem w tym, że kable idą pod wykładzinę. Wie ktoś może dokąd biegną te kable, bo nie mogę ich zlokalizować? Czy może któryś bezpiecznik jest do fotela? 

    • Przez michalll2532
      Witam!mam problem ze wspomaganiem w Reni. Mianowicie chodzi o to ze po rozgrzaniu się oleju tak ze nie da się dotknąć rurek,pompy wspomaganie zanika. Zwiększenie obrotów także nic nie daje praktycznie nie da się przekręcić kierownicy.hydraulika działa dobrze cisnienje w granicy 180-190 bar.zdażylo się raz ze podczas wywozu obornika nie mogłem wyłączyć wom "olej goracy ".no ale bardziej chodzi mi o te wspomaganie ,bo po kilku godz pracy szczególnie w gorące dni jest problem ze skretem .sprawdziłem ciśnienie na wyjściu od pompy wspomagania na zimnym 45-50 bar.na rozgrzanym jeszcze nie patrzyłem ale mam zamiar sprawdzić po większej pracy. Orbitrol wymieniłem.może ktoś miał taki problem.dodam ze zalany jest olej agrol.jakie powinno być ciśnienie na wyjściu na wspomaganie?czy może być to wina pompy,oleju bądź innej rzeczy?jaka jest wydajność pompy hydraulicznej I od wspomagania?dodam że na zimnym oleju wspomaganie działa całkiem nie źle choć wydaje mi się ze powinno bardziej płynnie działać.
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.