JAREKw85

Brak wskazań zegarow

Polecane posty

JAREKw85    0

Hej :) jako ze to mój pierwszy post to chciałbym przywitać Was wszystkich :) teraz do rzeczy... Pacjentem jest Renault 103 14 tx z 92 (???) roku ktorej szczęśliwym właścicielem jestem od miesiąca. mam z nim pare drobnych problemów:
1. Nie pokazuje mi stanu paliwa. Od tego zbiornika pod maska sa odpiete kable od plywaka ale zeby chociaż pokazywalo stan z tego zbiornika pod siedzeniem... Jak sie do niego dostać zeby sprawdzic czy wszystko jest ok? Czy jest jakis bezpiecznik lub przekaźnik ktory tym steruje a mogl sie zepsuc?
2. Caly czas swieca mi się światła stop po włączeniu zapłonu. Odpinalem czujnik stopu ale nic to nie daje. co moge z tym zrobic wg Was?
3. Podczas jazdy na wprost z malymi zakretami musze kierownica kręcić dalej niz wymaga tego dany zakret. W efekcie czego po przejechaniu jakiegos kilometra kierownica jest obrocona o 360' a kola sa prosto.czy mozna kasowac luzy na kierownicy zebym juz nie mial wrażenia jakby nie trzymały frezy na drążku?

Pozdrawiam :)

Edytowano przez JAREKw85

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    724

zapewne to rok pierwszej rejestracji, bo ta seria była klepana do 89  ;)

 

1. w dolnym pływak jest po prawej stronie, zwal koło i będziesz miał jakiś dostęp

próbowałeś podłączyć górny ?

od siebie proponuję założyć bezbarwne węże na połączeniu i od dołu, będzie bez problemów

2. trochę dziwne, bo po odpięciu czujnika przerywasz obwód, do takich rzeczy lepiej poszukać w okolicy magika, który się na tym zna i ma odpowiednie graty, bo na odległość ciężko coś powiedzieć

3.taki urok hydraulicznego układu, choć możesz mieć coś nie tak z orbitolem lub siłownikiem, może ktoś założył o innym przepływie


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JAREKw85    0

Izydor podlacze gorny zbiornik jak znajde chwile. Juz próbowałem ale mam problem bo wisi mi wolny kabel ktory prawdopodobnie prowadzi do zbiornika i ma dwie wpinki (dziewczynki) a na górze zbiornika jest kostka na trzy wpinki (chłopcy) czyli gdzieś zginął jeden kabel z tej instalacji. Z resztą problemów sobie z czasem poradzę. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

izydor6280    724

o ile dobrze pamiętam to tam są podłączone 2 kable  ;)


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
deutzdx85    0

Mam problem mojej renowce 110-54 wskaznik paliwa dolnego zbiornika nie dziala. gdy zjezdzam z gory to raz pokazuje a raz nie a gdy zjade na rowne to juz wogule nic nie pokazuje znaczy stoi ponizej zera gorny zbiornik dobrze pokazuje bezpieczniki sa cale i probowalem kablami ruszac ale nic nie dalo. Prosze o pomoc bo tak na pale sie ciezko jezdzi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JAREKw85    0

Coś tam dzis zajrzałem i wnioski: jest uszkodzony zegar od dolnego zbiornika i pokazywać stanu paliwa nie będzie. W związku z tym mam pytanie: ciężko mi będzie kupić sam taki wskaźnik i czy bede mogl go zastąpić okraglym z np zetora ? Byłby zamocowany na górze deski rozdzielczej lub z boku. A kable by byly poprowadzone w miejsca odpowiadające starym zegarom. Co Wy na to?

Odnośnie problemu ze światłami stop które ciągle się paliły to problemem był stycznik przy pedale hamulca który był uszkodzony. Już jest naprawione i działa jak trzeba :)

Edytowano przez JAREKw85

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JAREKw85    0

no drogo :( a może podpiac dolny zbiornik pod górny zegar ? Jeśli nie da rady to spróbuje z nowym zegarem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    724

możesz podpiąć i sam dolny  ;)

ale dasz jakiś przełącznik jak przy kierunkowskazie w ursusie i masz wskazania z obu

Edytowano przez izydor6280

Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JAREKw85    0

a mógłbyś mi tak łopatologicznie wytłumaczyć gdzie mam się wpiąc z kablami żeby z pomocą przełącznika mieć wskazania z obydwu zbiorników ? To bym się jutro za to wziął. Będę bardzo wdzięczny :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez suzuki18l
      panowie jak wybić ten bolczyk od siłownika 

    • Przez wolof25
      witam mam problem ze swoja renault 110-14  z   spomaganie  bo jak mam 1500 obrotów na silniku to działa a gdy zejdzie ponierzej 1500 obrotuw to jusz nie działa  spomaganie  a było wymieniane orbitrol i pompa na nowe 
       
       
    • Przez BartekCiszek
      witam mam problem a mianowicie pólbiegi nie chca sie przelaczac jak pojezdze troche to wtedy sie przelaczy ale to dopiero po polowie dnia gdy przelacze z polbiegu 2 na 3 to kontrolka przeskakuje jak by sie przelaczyl a zaraz wskakuje spowrotem na 2 to samo z 1 póbiegiem
    • Przez dawid464
      witam
      jakiej firmy są skrzynie biegów w ciągnikach renault a w szczególności 120.54 nectra?
      czy są bardzo awaryjne i czy są z nimi problemy? jak z częściami do nich ?
    • Przez Kolo12
      Witam, mam taki problem moja Renaulta dymi na biało taki gesty biały dym pojawia się on zaraz po za kręcenia rozrusznikiem, uprzedzam pytanie płyny chłodniczy w normie. Ten dym pojawia się na wolnych obrotach i podczas schodzenia z obrotów)(odpuszczenie gazu). Moje podejrzenia padły na lejace wtryski idąc tym tokiem myślenia wtryski są zrobione i dym jest dalej może mniejszy ale jest. Paliwo dobrej jakości. Tu moje pytanie gdzie szukać przyczyn może zawory są zle wyregulowane i się nie domykaja. Bo już nic nie przychodzi mi do głowy moc silnika jest w normie. 
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.