JAREKw85

Brak wskazań zegarow

Polecane posty

JAREKw85    0

Hej :) jako ze to mój pierwszy post to chciałbym przywitać Was wszystkich :) teraz do rzeczy... Pacjentem jest Renault 103 14 tx z 92 (???) roku ktorej szczęśliwym właścicielem jestem od miesiąca. mam z nim pare drobnych problemów:
1. Nie pokazuje mi stanu paliwa. Od tego zbiornika pod maska sa odpiete kable od plywaka ale zeby chociaż pokazywalo stan z tego zbiornika pod siedzeniem... Jak sie do niego dostać zeby sprawdzic czy wszystko jest ok? Czy jest jakis bezpiecznik lub przekaźnik ktory tym steruje a mogl sie zepsuc?
2. Caly czas swieca mi się światła stop po włączeniu zapłonu. Odpinalem czujnik stopu ale nic to nie daje. co moge z tym zrobic wg Was?
3. Podczas jazdy na wprost z malymi zakretami musze kierownica kręcić dalej niz wymaga tego dany zakret. W efekcie czego po przejechaniu jakiegos kilometra kierownica jest obrocona o 360' a kola sa prosto.czy mozna kasowac luzy na kierownicy zebym juz nie mial wrażenia jakby nie trzymały frezy na drążku?

Pozdrawiam :)

Edytowano przez JAREKw85

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    652

zapewne to rok pierwszej rejestracji, bo ta seria była klepana do 89  ;)

 

1. w dolnym pływak jest po prawej stronie, zwal koło i będziesz miał jakiś dostęp

próbowałeś podłączyć górny ?

od siebie proponuję założyć bezbarwne węże na połączeniu i od dołu, będzie bez problemów

2. trochę dziwne, bo po odpięciu czujnika przerywasz obwód, do takich rzeczy lepiej poszukać w okolicy magika, który się na tym zna i ma odpowiednie graty, bo na odległość ciężko coś powiedzieć

3.taki urok hydraulicznego układu, choć możesz mieć coś nie tak z orbitolem lub siłownikiem, może ktoś założył o innym przepływie


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JAREKw85    0

Izydor podlacze gorny zbiornik jak znajde chwile. Juz próbowałem ale mam problem bo wisi mi wolny kabel ktory prawdopodobnie prowadzi do zbiornika i ma dwie wpinki (dziewczynki) a na górze zbiornika jest kostka na trzy wpinki (chłopcy) czyli gdzieś zginął jeden kabel z tej instalacji. Z resztą problemów sobie z czasem poradzę. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

izydor6280    652

o ile dobrze pamiętam to tam są podłączone 2 kable  ;)


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
deutzdx85    0

Mam problem mojej renowce 110-54 wskaznik paliwa dolnego zbiornika nie dziala. gdy zjezdzam z gory to raz pokazuje a raz nie a gdy zjade na rowne to juz wogule nic nie pokazuje znaczy stoi ponizej zera gorny zbiornik dobrze pokazuje bezpieczniki sa cale i probowalem kablami ruszac ale nic nie dalo. Prosze o pomoc bo tak na pale sie ciezko jezdzi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JAREKw85    0

Coś tam dzis zajrzałem i wnioski: jest uszkodzony zegar od dolnego zbiornika i pokazywać stanu paliwa nie będzie. W związku z tym mam pytanie: ciężko mi będzie kupić sam taki wskaźnik i czy bede mogl go zastąpić okraglym z np zetora ? Byłby zamocowany na górze deski rozdzielczej lub z boku. A kable by byly poprowadzone w miejsca odpowiadające starym zegarom. Co Wy na to?

Odnośnie problemu ze światłami stop które ciągle się paliły to problemem był stycznik przy pedale hamulca który był uszkodzony. Już jest naprawione i działa jak trzeba :)

Edytowano przez JAREKw85

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    652

możesz podpiąć i sam dolny  ;)

ale dasz jakiś przełącznik jak przy kierunkowskazie w ursusie i masz wskazania z obu

Edytowano przez izydor6280

Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JAREKw85    0

a mógłbyś mi tak łopatologicznie wytłumaczyć gdzie mam się wpiąc z kablami żeby z pomocą przełącznika mieć wskazania z obydwu zbiorników ? To bym się jutro za to wziął. Będę bardzo wdzięczny :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez andrejus
      Podobno hamulce mokre. Jak działają? Naciskając pedał hamulca uruchamiam pompkę hydrauliczną?
       
      Pytam ponieważ po tych mrozach znikły hamulce, jest tylko ręczny.
      Pedał wpada bez oporu.
      Czy elektryka ma jakiś wpływ na hamulce? - Przypadkiem podłączając akumulator zrobiłem zwarcie.
    • Przez The_Jarwis
      Witam.
      Problem przedstawia się następująco. Półbiegi przez dłuższy czas działały bez problemu. Jakiś miesiąc temu przepalił się bezpiecznik odpowiedzialny za jazdę(nie działał rewers, brak ciśnienia na sprzęgłach). Nie miałem w traktorze bezpieczników, więc zastąpiłem go bezpiecznikiem od półbiegów(oba 10A). Po wymianie wszystko było ok, ciągnik ruszył i dało się jechać, bez półbiegu oczywiście z braku bezpiecznika. W domu wstawiłem brakujący bezpiecznik, no i zaczęło działać, ale przycisk "+" na dźwigni zmiany biegów przestał działać(na dźwigni zakresów można było zmieniać zarówno "+" i "-", działy bez problemu). Później przez jakiś czas tak to działało, aż do przedwczoraj. Brak możliwości zmiany półbiegu, okazało się że to wina bezpiecznika. Po wymianie bezpiecznika przerzucił półbiegi góra dół parę razy i znów problem - nie działają. Bezpiecznik tym razem cały.  Sprawdzałem czy dochodzi napięcie na przełączniki w dźwigniach od biegów i zakresów. W obu przypadkach do dźwigni przychodzą 3 przewody. Na środkowym jest +, a na skrajnych są - . Napięcie wynosi 12,5V . 
      W którym miejscu jest w tym ciągniku sterownik odpowiedzialny za półbieg. Nad pedałem gazu, pod plastikami są dwa urządzenia/sterowniki(jeden większy biały, drugi znacznie mniejszy niebieski). Ktoś przerabiał podobny problem?
    • Przez damianzb9613
      Witam chciałbym się dowiedzieć co te kontrolki oznaczają.

    • Przez GRWielkopolska
      Witam mam problem z ciągnikiem Renault 133.14 chłodnica jest umyta a ciągnik się grzeję.Proszę o odpowiedź
    • Przez Patryk212
      Czy da się samemu zkalibrować rewers? Jak to zrobić?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.