Patrick345

Nierówno ścierające się opony w C-330M

Polecane posty

Patrick345    141

Gdy miałem diagonalne opony w ciapku nie równo się ścierały. Przed przełożeniem opon z jednej strony na drugą najpierw ścierały się po zewnętrznej a po a wewnętrzna strona była tylko lekko ścierana. Po starciu się ich po zewnętrznej postanowiliśmy je przełożyć Co pomogło tyle że opony zaczęły się wyrównywać. Po starciu się gum padła decyzja o zmianie ich na radialne.

Czy pomoże kupno tych opon?

Co było przyczyną nierównego się ścierania?

 

Foty diagonalnych:

 

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e4baffc4565cf581.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1e32d8cd7f6a433d.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/3edd8dc299321ba8.html


Ursus C-330M każdemu go potrzeba :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Kolega @karola44 ma rację. Masz nieprawidłowe ciśnienie. To jest klasyczny przykład zbyt dużego ciśnienia w oponach. Dlatego na brzgach klocki bieżnika pozostały prawie niezużyte, a środki wytarte prawie do zera.

 

PS

Jakie miałeś ciśnienie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
radek94    0

ja mam taki sam problem tylko u mnie ścierają się co drugi romb i jest tak samo w MF 255 :angry:


ursus c-330m+tur, massey ferguson 255 siła pociągowa 15 ha

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
talek48    1

No własnie jaka jest przyczyna ze sciera sie co 2 zab??

mam 3 ciagniki i tylko tak jest w ciapku...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    56

Załóż opony prowadzące, a nie pędne na koła nienapędzane.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pablo16    93

A ja mam takie pytanie jakie powinno być ciśnienie w tylnych i przednich kołach C360 ?


Ursus C385A główny koń roboczy
Ursus C360 pomocnik C385A
Ursus C330M pomocnik pomocnika

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
talek48    1

Ciśnienie kół przednich

1,8 ÷ 2,0 kG/cm2

 

Ciśnienie kół tylnych

1,4 ÷ 1,6 kG/cm2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jakub16    122

tj 0,18 - 0,2 MPa i

0,14 - 0,16 ;)


Już 5 lat na AF ;)
Pozdrawiam wszystkich

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej2110    535

Ja wczoraj w przednie koła w ciapku napompowałem po 5 atmosfer ;) Z tyłu nie wiem ile jest.


Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym.
ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny :D

bullet_black.png

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kazikow    8

Dla ciapka

Tak podaje "Instrukcja obsługi C-330 M"

Przy pracach polowych:

- koła przednie 130 - 150 kPa,

- koła tylne 80 - 100 kPa,

W transporcie:

- koła przednie 180 - 200 kPa,

- koła tylne 100 - 120 kPa.

Prace z ładowaczem czołowym koła przednie 6.00 - 16/6 PR należy utrzymywac ciśnienie 350 kPa a prędkośc jazdy ciągnikiem nie może przekraczac 6 km/godz.

 

Ja jeżdże ciapkiem na takim ciśnieniu opon: przód 200 kPa a tył 110 kPa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Davidastra    0

Kolega jakub podaje ciśnienie dla c 360 pracującej w trannsporcie

a w polu ma być 180-200 kPa przód i 80-100 kPa tył

w c 330 ma być 130-150 kPa w polu na przodzie a na tyle przy oponach 12,4 x28 80-100 kPa


Ursus c 330 1982r.

Ursus c 360 3P 1987r.

Zetor 7211 1989r.

Bizon ZO56/6 1988r.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez kingway
      Witam , mam problem , otóż posiadam opony Continental AC 65 rozmiar 600 65 38 i chodzi o to , że bieżnik naprawdę super i jeszcze długo długo pochodzi , ale niestety poprzedni właściciel włożył już dętkę bo pewnie już bez dętki powietrze zlatywało a teraz cały często mi przebija tą dętkę . Opona pracuje i niestety gdzieś coś tam się styka i tak się dzieje , nakładam łatki tam gdzie widzę przerobioną oponę  , ale przecież ile to można robić . I teraz moje pytanie czy ktoś np. podkładał znaczy wkładał tzw. fleka ( starą dętkę przeciętą pod dobrą dętkę )  do tak dużego koła i czy to zdaje egzamin bo w małych to wiem , że tak się robi  Czy warto z tym się bawić czy może od razu szukać nowych opon bo używanymi to ciężko . Może ktoś ma inny pomysł to niech się podzieli Za porady i odpowiedzi będę wdzięczny  
    • Przez Chardonnay
      Jakiej marki opony polecacie? W kwocie do 1900zł/szt. Chodzi o tylną oś, rozmiar 380/85R28 (14.9R28). Zastanawiałem się nad radialkami Ascenso lub Alliance Agristar II jednak chciałbym wysłuchać waszej opinii
       
       

    • Przez RafałCieślak
      jakie możliwie najszersze opony wejdą na felgę 13.6 r38?      
    • Przez Soczi87
      Witam Wszystkich. 
      Zamierzam kupić nowe opony do przyczepy jednoosiowej o ładowności 5t i zastanawiam się nad Indyjskimi oponami marki Vk-tyre. Czy ktoś z Was miał  do czynienia z tą marką. Szukam opinii. Dziękuję. 
    • Przez lukasz067
      Witam muszę wymienić opony przednie niestety  na nowe bo uzywki w chorych cenach i jak to będzie się miało do napędu 4x4   gdzie też bieżnik już powoli się kończy nie bedzie problemu ze zużyciem i synchronizacją, mierząc starą a wymiary nowej to ponad 5cm różnicy na średnicy 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj