kingway

Opony Continental AC 65 - 600 65 38

Polecane posty

kingway    7

Witam , mam problem , otóż posiadam opony Continental AC 65 rozmiar 600 65 38 i chodzi o to , że bieżnik naprawdę super i jeszcze długo długo pochodzi , ale niestety poprzedni właściciel włożył już dętkę bo pewnie już bez dętki powietrze zlatywało a teraz cały często mi przebija tą dętkę . Opona pracuje i niestety gdzieś coś tam się styka i tak się dzieje , nakładam łatki tam gdzie widzę przerobioną oponę  , ale przecież ile to można robić . I teraz moje pytanie czy ktoś np. podkładał znaczy wkładał tzw. fleka ( starą dętkę przeciętą pod dobrą dętkę )  do tak dużego koła i czy to zdaje egzamin bo w małych to wiem , że tak się robi ;) Czy warto z tym się bawić czy może od razu szukać nowych opon bo używanymi to ciężko . Może ktoś ma inny pomysł to niech się podzieli ;) Za porady i odpowiedzi będę wdzięczny :) 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
koroll    33

do małego mamy założona taka przecięta dętkę i skoczyły się problemy z przecinaniem dętki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
IGL    40

Z którego roku opony? U mnie 2009 rok i te same opony spękane od środka, włożone są dętki i też przeciera, u mnie skończy się na wymianie opon bo mam dość łatania, zawsze jak ciągnik potrzebny to stoi na kapciu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

kingway    7
43 minuty temu, IGL napisał:

Z którego roku opony? U mnie 2009 rok i te same opony spękane od środka, włożone są dętki i też przeciera, u mnie skończy się na wymianie opon bo mam dość łatania, zawsze jak ciągnik potrzebny to stoi na kapciu.

Nwm z którego musiałbym sprawdzić ;) A wkładałeś dętki ,,fleki" pod dobrą czy tylko samą dętkę ??? Na jaką firmę opon nowych patrzysz jeśli chodzi o firmę ?? ;) 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
IGL    40

Nie próbowałem nic wkładać bo za każdym razem prowadziłem ciągnik na wulkanizacje, nie wiem jakie opony wybrać właśnie, tego continentala robi teraz mitas, niby dalej pękają, miałem ofertę na chińskie tianli po 5400zł za sztukę ale trochę się ich boje, zastanawiam się nad taurusem, produkowane w polsce, mam w zetorze chyba z 7lat i póki co jak nowe, jedyny problem że na przodzie mam 540/65 r24 a taurus takich nie robi, musiałbym z przodu 480/70 r24 założyć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kingway    7
3 godziny temu, IGL napisał:

Nie próbowałem nic wkładać bo za każdym razem prowadziłem ciągnik na wulkanizacje, nie wiem jakie opony wybrać właśnie, tego continentala robi teraz mitas, niby dalej pękają, miałem ofertę na chińskie tianli po 5400zł za sztukę ale trochę się ich boje, zastanawiam się nad taurusem, produkowane w polsce, mam w zetorze chyba z 7lat i póki co jak nowe, jedyny problem że na przodzie mam 540/65 r24 a taurus takich nie robi, musiałbym z przodu 480/70 r24 założyć

Mam Alliance radialne na jednym ciągniku tylko na kole 460 85 34 to no super się sprawują tylko , że na koło 600 65 38 kosztuje ok 7 tys. a znów znajomi mają OZKI to też sobie chwalą tylko też na mniejszych kołach a na koło 600 65 38 kosztuje ok 5 tys. także no też nwm co wybrać :) Ale aż mi szkoda wymieniać bo bieżnik ok 4 cm i super wygląda a druga ok , a jak nowe to już trzeba nowe dwie :/ A znowu o dobrą używkę w dobrej cenie to bardzo ciężko a jak mam dać za używkę 3 tys. to wolę już kupić nowa i mieć spokój na lata :) 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez keeway
      Witam chce kupic opony do ciagnika mf 135 mam tam felge 28bteraz mam 12.4 i mam zamiar kupic 14.9 i widzialem firmy BKT co o nich sądzicie kupił bym lepszej furmy ale funddusze nie pozwalają
    • Przez Reenault
      Witam jak się ma nośność na papierze do realnej? Patrząc na nośność opon do samochodów dostawczych zwykle nie przekracza 1000 kg, często słyszy się o przeładowanych busach ważących często ponad 11 ton rozłożonych na 6 kół, wychodzi dwukrotne przeciążenie opon a nie słyszy się żeby tę opony pękały. Ile w takim razie wytrzyma opona rolnicza 15.3 z nośnością według producenta 2000 kg?
    • Przez adikpl1
      Czy wiecie jak porównać opony zwykłe do niskoprofilowych na podstawie numeru np czemu będzie odpowiadał rozmiar 13.6R24
      w niskoprofilowych, albo 14,9R24
    • Przez MarJar
      Witam planuję kupić nowe opony tylne do Zetora i nie mogę się zdecydować na producenta, widziałem że ludzie generalnie odradzają Kabata oraz narzekają na Petlasa i Mitasa. Ciągnik nie robi nic ciężkiego na polu więc pewnie nie będę kupował radialnych a to kilka opcji które biorę pod uwagę
      Ozka16.9-34 KNK 50 10PR [142 A6] TT 2187zł
      Alliance16.9-34 FARM PRO 324 8PR [139 A8] TT 2325 zł
      Ascenso16.9-34 TDB 120 139A8 8PR R-1 TT 2357 zł
      Cultor16.9-34 AS-AGRI 10 8PR TT 2858 zł
    • Przez specrol36
      Mam opony radialne Firestone przód 380 a tył 480 ,do was pytanie jakie ciśnienie w oponach przednich morze być minimalne przypominam że mam tura .
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj