Skocz do zawartości

Polecane posty

odyniec    1

Jestem ciekawy czy do T25 dało by się założyć jakieś najmniejsze turbo a jak tak to czy by wytrzymał silnik. Mi sie zdaje że trzeba by było wymienić wał tłoki itd na jakieś mocniejsze jak wy myslicie o tym ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

milanreal1    291

ale kombinujesz... a na co turbina w T-25.z Władka Johna Deera nie zrobisz.Tak jak to było w kabarecie powiedziane "choćbyście nie wiem jak się starali to nie zrobicie z tico ferrari".


Zapraszam na swój profil
Pozdro :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
odyniec    1

żeby zamiast 27 koni miał 35 ;)

 

Nie cytuj ostatniego postu!!

Edytowano przez robertbara

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zdruj77    1

a jak korbowód wyskoczy to dopiero będą koszta i odechce ci się tych kilku koni więcej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
odyniec    1

Zawsze sprubować mozna jak ja koło zamachowe urwałem i wszystkie śruby się poucinały i zostały w wale to musiałem puzniej wiercić nowe otwory ;)

 

Nie cytuj ostatniego postu!!

Edytowano przez robertbara

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
odyniec    1

Ja nie mówie że 35 może być więcej ale żeby władek dobrze pracował zawsze pare kucyków więcej np.

- jak by miał te 40 koni to można ;

1 założyć blizniaki

2 kultywator 3 metry i mozna robić a nie te 27 koni i kultywator 2 metry ;)

 

Nie cytuj ostatniego postu!!

Ostrzeżenie leci i odpoczynek na 7 dni

Edytowano przez robertbara

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bongle    0

Uważam że spokojnie można (jak się umie i chce).Na pewno nic się nie pourywa ,silniki są robione z dużym zapasem, a co ma skok tłoka do ewentualnego większego obciążenia,obrotów przecież nie trzeba zwiększać.Trochę moc można zwiększyć na pompie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Troche odbiegme od tematu ale chcialbym wiedziec czy jak zaloze turbo do ciagnczka do trawy to bedzie dał rade skosic mi zboze.??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
milanreal1    291
Ja nie mówie że 35 może być więcej ale żeby władek dobrze pracował zawsze pare kucyków więcej np.

- jak by miał te 40 koni to można ;

1 założyć blizniaki

2 kultywator 3 metry i mozna robić a nie te 27 koni i kultywator 2 metry ;)

 

Nie cytuj ostatniego postu!!

Ostrzeżenie leci i odpoczynek na 7 dni

ej no bez przesady.35 km na kultywator 3 metry?chyba będzie robić na głębokość 5cm.u mnie 60 w kultywatorze 2,1m nie raz dostanie dobrze po garach.Władek to jest dobry ciągnik ale do lekkich prac.a jak się chce jeździć z kultywatorem 3 m to lepiej zainwestować w ciągnik co ma ok 60-70 kucyków.nie rozumiem po co aż tak sprzęt przeciążać i go niszczyć.Władek z turbina i pod takim ogromnym obciążeniem nie wytrzyma długo.


Zapraszam na swój profil
Pozdro :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    304

sasiad targa C-360 3m kultywator idzie jak burza, ja mam 2,5 do ivanka i daje rade, jak chcesz miec 35KM mozesz to załatwic bez turba, kupując glowice, tloki cylindry Nowego Typu, jak by do tego założył turbine osiagnoł by 40KM. Modernizacja wladimirca T45 to T50 silnik 3cyl z dołożona turbiną ma coś około 55KM czyli ma troche więcej mocy niż poczciwa C-360, dodając że posiada przedni napęd, raczej by mógł sppokojnie konkurowac z c-360


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BSZ110    154

Głupie pytania... po cholere dać turbine? Lepiej już kupić C-360 niż zadawać sobie trud. Przecież to są same problemy, żeby takie coś stworzyć a jak się uda to później siadnie silnik a jak nie silnik to z tą mocą stanie się coś w skrzyni. Widziałem gdzieś C-360 z turbinką i wspomaganiem ale wątpie, że długo pochodziła

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
deer    176

Przecież to jest temat typu: JAK WYWAŻYĆ OTWARTE DRZWI ?

 

Ja bym proponował założyć prysznic z zimną wodą żeby komu czacha nie wysadziła ;).


BŁOGOSŁAWIENI CI, KTÓRZY NIE MAJĄ NIC DO POWIEDZENIA I NIE UBIERAJĄ TEGO W SŁOWA

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    72

Co straszycie że od razu wał bokiem wyjdzie. Kto da mi da gwarancje że paliwo kupowane jest takiej jakosci jak przewidziane w normach. Pomiar mocy ciagnika odbywa sie na hamowni na paliwie idealnym, i w tedy uzyskiwane sa takie prametry silnika podawane w katalogach. A w rzeczywistosci nikt jej nie uzyska.

Założenie turba bez wiekszych przerubek silnika takich jak układu dolotowego duzo nie da. W silnikach przystosowanych moc zwiekszona dzieki turbinie to 30%. A zakładajac tylko turbo bez przeróbek i zmiany konta wtrysku i dawki paliwa mało co da. To bedzie co najwyżej fajny bajer który da nam max 10% mocy wiecej. Więc mozliwe że dojdziemy do mocy jaka deklaruje nam producent. Skrzynia napewno wytrzyma.

Turbo może byc od jakiejs osobówki z silniekiem 2l.

Turbo cos mocy doda ale może zmienić nam charaktrystyke silnika, czyli bedzie silniejszy na nizszych obrotach (w zaleznosci od ustawienia) i bedzie inaczej sie wkrecał na obroty i to bedzie główna zmiana.

A z wiekszym agregatem to może mu zabraknać masy.

Może da sie troszke uzyskać spadek spalania jak ktos jest nie zadowolony z niego.

Nikomu nie mozna zabronic jakichkolwiek przeróbek, wiec kto chce droga wolna.

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gregc330    3

to było by ciekawe c-330 z turbo miało by wtydy jakieś35km dajcie schemat instalacji to robie z wytrzymałością powie za jakiś czas

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty
Turbo może byc od jakiejs osobówki z silniekiem 2l.

Za mały silnik jak na turbinę od dwulitrowego auta. Żeby miało sens to turbinka powinna być z silnika o poj. poniżej litra, a takiej nie znajdziesz(chyba, że z jakiegoś smarta 700).

Jeśli władek jest za słaby to zdecydowanie lepiej zamienić go na c 360 albo mf 255, to już ciągniki wyższej klasy(0.8) i praca też całkiem inna.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    72

Co do turbiny to trzeba tymbardziej założyć wiekszą. Po pierwsze turbina z samochodu jest mała, i trzeba jej dodatkowo zmienic zakres obrotów. W samochodzie zaczyna działać skutecznie od 2,5tys obr. a władek ma max 2 tys. obr. Zmniejszajac jej zakres obrotów sapadnie jej wydajność. A turbina wieksza ma wieksze łopatki i bedzie mocniejsza przy niskich obrotach.

W silniku powiedzmy 1,9TDi mamy 4 cylindry i napełniany jest w danym momecie jeden mały cylinder,a we władku o podobnej pojemnosci silnika jeden duży cylinder, wiec wielkośc turbiny może byc tu istotna,

No chyba że sie myle. ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gregc330    3

Z tą wielkością to myślę że masz racje dodatkowo dochodzi jeden szczegul, w silnikach samochodowycz są 4 tłoki które napedzają turbine bardziej ruwnomiernie niz 2 tłoki i tu pytanie czy turbina wytrzyma gwałtowne przyjecie wiekszej ilości spalin z wiekszą przerwą

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Chudy44
      witam! mam pytanie chciałbym przerobic mojego MF 3080 rok 1986 typ sil:A6.354 na turbo:D
      co musze zmieniac w silniku?? tłoki korbowody walek rozrządu moze cos z głowiaca? wał korbowy?
      czy moze bez niczego turbo zalozyc??
      prosze o jakies wskazówki:P
      dzieki mam 20 ha
    • Przez faofar
      Witam mam takie pytanko na jak długo podłancza sie kabel do podgrzewanie bloku??W instrukcji tego nie znalazłem.
      .Ciągnik ma 1000mth ,niby skandynaw a od -5 jest juz problem .Aku ma rok czasu wiec nowy.
    • Przez misieq
      Witam wszystkich forumowiczów. Mam takie pytanie dotyczące wyżej wymienionego typu silnika tak jak w temacie: dlaczego w kolektorze ssącym zamontowano tam nagrzewnicę przez którą płynie płyn chłodzący silnika. Co może spowodować wymontowanie tej nagrzewnicy, jakie ona ma znaczenie. Zgóry dziękuje za zainteresowanie. Pozdarawiam.
    • Przez piterq1991
      Witam!
       
      Panowie potrzebuje numer katalogowy uszczelniacza silnika znajdującego się przy pompie paliwa. Dokładnie to ten na wałku poniżej pompy wtryskowej. Dokładnie zaznaczony strzałką na obrazku. Pod tą obudową. Bardzo mi się leje tam olej a jutro zamawiam części do silnika.
      Proszę o pomoc.
       
      Pozdrawiam
      Piotr
    • Przez Bartekh
      Witam w moim 1080 na osłonie wentylatora, tej co kieruje powietrze na cylindry, pod chłodnicą olejowa jest taka podłużna dziura jak na zdjeciu w załaczniku i chcialbym sie Was spytać czy powinna byc ona otwarta tak jak jest czy tez jest tam jakaś zaslepka albo coś takiego. Kombajn dopiero kupiłem i nie wiem jak to ma wyglądać. Deutz jest z 82r jesli to pomoże, czerwony, silnik Deutz 5 cylindrów Pamietam ze w moim starym m 750 nie było tam dziury ale to juz inny silnik  


×