Skocz do zawartości

Polecane posty


odyniec    1

Jestem ciekawy czy do T25 dało by się założyć jakieś najmniejsze turbo a jak tak to czy by wytrzymał silnik. Mi sie zdaje że trzeba by było wymienić wał tłoki itd na jakieś mocniejsze jak wy myslicie o tym ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


Wiadomość z agroFakt.pl


milanreal1    290

ale kombinujesz... a na co turbina w T-25.z Władka Johna Deera nie zrobisz.Tak jak to było w kabarecie powiedziane "choćbyście nie wiem jak się starali to nie zrobicie z tico ferrari".

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

odyniec    1

żeby zamiast 27 koni miał 35 ;)

 

Nie cytuj ostatniego postu!!

Edytowano przez robertbara

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

zdruj77    1

a jak korbowód wyskoczy to dopiero będą koszta i odechce ci się tych kilku koni więcej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

odyniec    1

Zawsze sprubować mozna jak ja koło zamachowe urwałem i wszystkie śruby się poucinały i zostały w wale to musiałem puzniej wiercić nowe otwory ;)

 

Nie cytuj ostatniego postu!!

Edytowano przez robertbara

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


odyniec    1

Ja nie mówie że 35 może być więcej ale żeby władek dobrze pracował zawsze pare kucyków więcej np.

- jak by miał te 40 koni to można ;

1 założyć blizniaki

2 kultywator 3 metry i mozna robić a nie te 27 koni i kultywator 2 metry ;)

 

Nie cytuj ostatniego postu!!

Ostrzeżenie leci i odpoczynek na 7 dni

Edytowano przez robertbara

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

bongle    0

Uważam że spokojnie można (jak się umie i chce).Na pewno nic się nie pourywa ,silniki są robione z dużym zapasem, a co ma skok tłoka do ewentualnego większego obciążenia,obrotów przecież nie trzeba zwiększać.Trochę moc można zwiększyć na pompie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach



milanreal1    290
Ja nie mówie że 35 może być więcej ale żeby władek dobrze pracował zawsze pare kucyków więcej np.

- jak by miał te 40 koni to można ;

1 założyć blizniaki

2 kultywator 3 metry i mozna robić a nie te 27 koni i kultywator 2 metry ;)

 

Nie cytuj ostatniego postu!!

Ostrzeżenie leci i odpoczynek na 7 dni

ej no bez przesady.35 km na kultywator 3 metry?chyba będzie robić na głębokość 5cm.u mnie 60 w kultywatorze 2,1m nie raz dostanie dobrze po garach.Władek to jest dobry ciągnik ale do lekkich prac.a jak się chce jeździć z kultywatorem 3 m to lepiej zainwestować w ciągnik co ma ok 60-70 kucyków.nie rozumiem po co aż tak sprzęt przeciążać i go niszczyć.Władek z turbina i pod takim ogromnym obciążeniem nie wytrzyma długo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach



UrsusCzesio    304

sasiad targa C-360 3m kultywator idzie jak burza, ja mam 2,5 do ivanka i daje rade, jak chcesz miec 35KM mozesz to załatwic bez turba, kupując glowice, tloki cylindry Nowego Typu, jak by do tego założył turbine osiagnoł by 40KM. Modernizacja wladimirca T45 to T50 silnik 3cyl z dołożona turbiną ma coś około 55KM czyli ma troche więcej mocy niż poczciwa C-360, dodając że posiada przedni napęd, raczej by mógł sppokojnie konkurowac z c-360

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

BSZ110    154

Głupie pytania... po cholere dać turbine? Lepiej już kupić C-360 niż zadawać sobie trud. Przecież to są same problemy, żeby takie coś stworzyć a jak się uda to później siadnie silnik a jak nie silnik to z tą mocą stanie się coś w skrzyni. Widziałem gdzieś C-360 z turbinką i wspomaganiem ale wątpie, że długo pochodziła

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

deer    176

Przecież to jest temat typu: JAK WYWAŻYĆ OTWARTE DRZWI ?

 

Ja bym proponował założyć prysznic z zimną wodą żeby komu czacha nie wysadziła ;).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

mtracz    71

Co straszycie że od razu wał bokiem wyjdzie. Kto da mi da gwarancje że paliwo kupowane jest takiej jakosci jak przewidziane w normach. Pomiar mocy ciagnika odbywa sie na hamowni na paliwie idealnym, i w tedy uzyskiwane sa takie prametry silnika podawane w katalogach. A w rzeczywistosci nikt jej nie uzyska.

Założenie turba bez wiekszych przerubek silnika takich jak układu dolotowego duzo nie da. W silnikach przystosowanych moc zwiekszona dzieki turbinie to 30%. A zakładajac tylko turbo bez przeróbek i zmiany konta wtrysku i dawki paliwa mało co da. To bedzie co najwyżej fajny bajer który da nam max 10% mocy wiecej. Więc mozliwe że dojdziemy do mocy jaka deklaruje nam producent. Skrzynia napewno wytrzyma.

Turbo może byc od jakiejs osobówki z silniekiem 2l.

Turbo cos mocy doda ale może zmienić nam charaktrystyke silnika, czyli bedzie silniejszy na nizszych obrotach (w zaleznosci od ustawienia) i bedzie inaczej sie wkrecał na obroty i to bedzie główna zmiana.

A z wiekszym agregatem to może mu zabraknać masy.

Może da sie troszke uzyskać spadek spalania jak ktos jest nie zadowolony z niego.

Nikomu nie mozna zabronic jakichkolwiek przeróbek, wiec kto chce droga wolna.

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


gregc330    3

to było by ciekawe c-330 z turbo miało by wtydy jakieś35km dajcie schemat instalacji to robie z wytrzymałością powie za jakiś czas

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty
Turbo może byc od jakiejs osobówki z silniekiem 2l.

Za mały silnik jak na turbinę od dwulitrowego auta. Żeby miało sens to turbinka powinna być z silnika o poj. poniżej litra, a takiej nie znajdziesz(chyba, że z jakiegoś smarta 700).

Jeśli władek jest za słaby to zdecydowanie lepiej zamienić go na c 360 albo mf 255, to już ciągniki wyższej klasy(0.8) i praca też całkiem inna.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

mtracz    71

Co do turbiny to trzeba tymbardziej założyć wiekszą. Po pierwsze turbina z samochodu jest mała, i trzeba jej dodatkowo zmienic zakres obrotów. W samochodzie zaczyna działać skutecznie od 2,5tys obr. a władek ma max 2 tys. obr. Zmniejszajac jej zakres obrotów sapadnie jej wydajność. A turbina wieksza ma wieksze łopatki i bedzie mocniejsza przy niskich obrotach.

W silniku powiedzmy 1,9TDi mamy 4 cylindry i napełniany jest w danym momecie jeden mały cylinder,a we władku o podobnej pojemnosci silnika jeden duży cylinder, wiec wielkośc turbiny może byc tu istotna,

No chyba że sie myle. ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

gregc330    3

Z tą wielkością to myślę że masz racje dodatkowo dochodzi jeden szczegul, w silnikach samochodowycz są 4 tłoki które napedzają turbine bardziej ruwnomiernie niz 2 tłoki i tu pytanie czy turbina wytrzyma gwałtowne przyjecie wiekszej ilości spalin z wiekszą przerwą

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez faofar
      Witam mam takie pytanko na jak długo podłancza sie kabel do podgrzewanie bloku??W instrukcji tego nie znalazłem.
      .Ciągnik ma 1000mth ,niby skandynaw a od -5 jest juz problem .Aku ma rok czasu wiec nowy.
    • Przez Bartekh
      Witam w moim 1080 na osłonie wentylatora, tej co kieruje powietrze na cylindry, pod chłodnicą olejowa jest taka podłużna dziura jak na zdjeciu w załaczniku i chcialbym sie Was spytać czy powinna byc ona otwarta tak jak jest czy tez jest tam jakaś zaslepka albo coś takiego. Kombajn dopiero kupiłem i nie wiem jak to ma wyglądać. Deutz jest z 82r jesli to pomoże, czerwony, silnik Deutz 5 cylindrów Pamietam ze w moim starym m 750 nie było tam dziury ale to juz inny silnik  


    • Przez hubert25a2
      Witam po długiej przerwie  mam problem z  nie gasnącą kontrolką ładowania po odpaleniu silnika jest to denerwujące.
      Jak zauważyłem problem był od dłuższego czasu ponieważ kontrolka od ładowania  aż się stopiła  , więc chcę wziąść się za naprawę.
      Kupiłem  przekaźnik pośredni rozrusznika który jest w kabinie  i przekaźnik blokady włączenia rozrusznika myślałem że są spalone a jednak nie.. problem nie znika , po odpaleniu pali nadal a ładuje ponieważ odpalając na krótko czuć przybywanie prądu.Dopowiem że  alternator prądownica był sprawdzany u mechanika   400W  regulator w  kabinie pozdrawiam





    • Przez Misiak1177
      Witajcie, szybkie pytanie, jak to jest z wierceniem dziury na centralne smarowanie pompy wtryskowej lub turbo w starym typie bloku silnika. 

      Trzeba na pewno zrzucić miske olejową, ale co dalej, jeszcze coś w środku silnika trzeba odkręcać, żeby opiłki nie poszły w nie porządane miejsce ?

      Prosze o szybką odpowiedz kto miał z takim czymś do czynienia, bo turbo komplet leży na półce, a nie ma dziury na smarowanie !! pomóżcie 
    • Przez Minesq
      Witam, jak widać rozpoczął się sezon 2016 i t 25 trzeba ruszyć w pole.. mam mały problem o tuż w t 25 się ciągle urywają łańcuchy boczne 
      np. przy rotacyjnej podczas koszenia, pługu podczas orki... itd. Mamy z ojcem tego dość więc postanowiłem się wziąć za niego i na necie znalazłem trzy różne blachy. Tylko nie wiem jak te dwie czerwone się przykręca, kołnierz to wiem że trzeba do zwolnicy tylko te blachy nie wiem  ( zdjęcia na dole )
       
       I moje pytanie jest takie : czy ktoś już posiada te trzy rodzaje blach ?? i jak się one sprawdzają w pracy urywają się łancuchy  ??
      proszę o odpowiedz bo muszę z tym władkiem porządku troche zrobić  Pozdrawiam. 
       



×