Skocz do zawartości

Polecane posty

odyniec    1

Jestem ciekawy czy do T25 dało by się założyć jakieś najmniejsze turbo a jak tak to czy by wytrzymał silnik. Mi sie zdaje że trzeba by było wymienić wał tłoki itd na jakieś mocniejsze jak wy myslicie o tym ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zdruj77    1

przecież wszystko idzie zrobić ale to miało by bardzo krótka żywotność

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GoRAL1    63

Raczej wał długo by nie wytrzymał bo ma duży skok tłoka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

milanreal1    291

ale kombinujesz... a na co turbina w T-25.z Władka Johna Deera nie zrobisz.Tak jak to było w kabarecie powiedziane "choćbyście nie wiem jak się starali to nie zrobicie z tico ferrari".


Zapraszam na swój profil
Pozdro :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
odyniec    1
(edytowany)

żeby zamiast 27 koni miał 35 ;)

 

Nie cytuj ostatniego postu!!

Edytowano przez robertbara

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zdruj77    1

a jak korbowód wyskoczy to dopiero będą koszta i odechce ci się tych kilku koni więcej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
odyniec    1
(edytowany)

Zawsze sprubować mozna jak ja koło zamachowe urwałem i wszystkie śruby się poucinały i zostały w wale to musiałem puzniej wiercić nowe otwory ;)

 

Nie cytuj ostatniego postu!!

Edytowano przez robertbara

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
odyniec    1
(edytowany)

Ja nie mówie że 35 może być więcej ale żeby władek dobrze pracował zawsze pare kucyków więcej np.

- jak by miał te 40 koni to można ;

1 założyć blizniaki

2 kultywator 3 metry i mozna robić a nie te 27 koni i kultywator 2 metry ;)

 

Nie cytuj ostatniego postu!!

Ostrzeżenie leci i odpoczynek na 7 dni

Edytowano przez robertbara

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bongle    1

Uważam że spokojnie można (jak się umie i chce).Na pewno nic się nie pourywa ,silniki są robione z dużym zapasem, a co ma skok tłoka do ewentualnego większego obciążenia,obrotów przecież nie trzeba zwiększać.Trochę moc można zwiększyć na pompie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Troche odbiegme od tematu ale chcialbym wiedziec czy jak zaloze turbo do ciagnczka do trawy to bedzie dał rade skosic mi zboze.??


sprzedam

 opony 420/70r24    www.olx.pl/oferta/opony-420-70r24-zam-14-9-r24-480-65r24-CID757-IDtMf7z.html

Opryskiwacz Pilmet 2000 

www.olx.pl/oferta/pilmet-2018-2000l-opryskiwacz-nie-hardi-ray-berthoud-krukowiak-CID757-IDuVhk9.html

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
milanreal1    291
Ja nie mówie że 35 może być więcej ale żeby władek dobrze pracował zawsze pare kucyków więcej np.

- jak by miał te 40 koni to można ;

1 założyć blizniaki

2 kultywator 3 metry i mozna robić a nie te 27 koni i kultywator 2 metry ;)

 

Nie cytuj ostatniego postu!!

Ostrzeżenie leci i odpoczynek na 7 dni

ej no bez przesady.35 km na kultywator 3 metry?chyba będzie robić na głębokość 5cm.u mnie 60 w kultywatorze 2,1m nie raz dostanie dobrze po garach.Władek to jest dobry ciągnik ale do lekkich prac.a jak się chce jeździć z kultywatorem 3 m to lepiej zainwestować w ciągnik co ma ok 60-70 kucyków.nie rozumiem po co aż tak sprzęt przeciążać i go niszczyć.Władek z turbina i pod takim ogromnym obciążeniem nie wytrzyma długo.


Zapraszam na swój profil
Pozdro :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe kiedy powstanie temat : czy mozna zalozyc turbo do 330??


sprzedam

 opony 420/70r24    www.olx.pl/oferta/opony-420-70r24-zam-14-9-r24-480-65r24-CID757-IDtMf7z.html

Opryskiwacz Pilmet 2000 

www.olx.pl/oferta/pilmet-2018-2000l-opryskiwacz-nie-hardi-ray-berthoud-krukowiak-CID757-IDuVhk9.html

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    306

sasiad targa C-360 3m kultywator idzie jak burza, ja mam 2,5 do ivanka i daje rade, jak chcesz miec 35KM mozesz to załatwic bez turba, kupując glowice, tloki cylindry Nowego Typu, jak by do tego założył turbine osiagnoł by 40KM. Modernizacja wladimirca T45 to T50 silnik 3cyl z dołożona turbiną ma coś około 55KM czyli ma troche więcej mocy niż poczciwa C-360, dodając że posiada przedni napęd, raczej by mógł sppokojnie konkurowac z c-360


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BSZ110    155

Głupie pytania... po cholere dać turbine? Lepiej już kupić C-360 niż zadawać sobie trud. Przecież to są same problemy, żeby takie coś stworzyć a jak się uda to później siadnie silnik a jak nie silnik to z tą mocą stanie się coś w skrzyni. Widziałem gdzieś C-360 z turbinką i wspomaganiem ale wątpie, że długo pochodziła

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
deer    176

Przecież to jest temat typu: JAK WYWAŻYĆ OTWARTE DRZWI ?

 

Ja bym proponował założyć prysznic z zimną wodą żeby komu czacha nie wysadziła ;).


BŁOGOSŁAWIENI CI, KTÓRZY NIE MAJĄ NIC DO POWIEDZENIA I NIE UBIERAJĄ TEGO W SŁOWA

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    72

Co straszycie że od razu wał bokiem wyjdzie. Kto da mi da gwarancje że paliwo kupowane jest takiej jakosci jak przewidziane w normach. Pomiar mocy ciagnika odbywa sie na hamowni na paliwie idealnym, i w tedy uzyskiwane sa takie prametry silnika podawane w katalogach. A w rzeczywistosci nikt jej nie uzyska.

Założenie turba bez wiekszych przerubek silnika takich jak układu dolotowego duzo nie da. W silnikach przystosowanych moc zwiekszona dzieki turbinie to 30%. A zakładajac tylko turbo bez przeróbek i zmiany konta wtrysku i dawki paliwa mało co da. To bedzie co najwyżej fajny bajer który da nam max 10% mocy wiecej. Więc mozliwe że dojdziemy do mocy jaka deklaruje nam producent. Skrzynia napewno wytrzyma.

Turbo może byc od jakiejs osobówki z silniekiem 2l.

Turbo cos mocy doda ale może zmienić nam charaktrystyke silnika, czyli bedzie silniejszy na nizszych obrotach (w zaleznosci od ustawienia) i bedzie inaczej sie wkrecał na obroty i to bedzie główna zmiana.

A z wiekszym agregatem to może mu zabraknać masy.

Może da sie troszke uzyskać spadek spalania jak ktos jest nie zadowolony z niego.

Nikomu nie mozna zabronic jakichkolwiek przeróbek, wiec kto chce droga wolna.

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gregc330    3

to było by ciekawe c-330 z turbo miało by wtydy jakieś35km dajcie schemat instalacji to robie z wytrzymałością powie za jakiś czas

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gregc330    3
Ciekawe kiedy powstanie temat : czy mozna zalozyc turbo do 330??

to jest ciekawe c-330 z turbo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty
Turbo może byc od jakiejs osobówki z silniekiem 2l.

Za mały silnik jak na turbinę od dwulitrowego auta. Żeby miało sens to turbinka powinna być z silnika o poj. poniżej litra, a takiej nie znajdziesz(chyba, że z jakiegoś smarta 700).

Jeśli władek jest za słaby to zdecydowanie lepiej zamienić go na c 360 albo mf 255, to już ciągniki wyższej klasy(0.8) i praca też całkiem inna.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    72

Co do turbiny to trzeba tymbardziej założyć wiekszą. Po pierwsze turbina z samochodu jest mała, i trzeba jej dodatkowo zmienic zakres obrotów. W samochodzie zaczyna działać skutecznie od 2,5tys obr. a władek ma max 2 tys. obr. Zmniejszajac jej zakres obrotów sapadnie jej wydajność. A turbina wieksza ma wieksze łopatki i bedzie mocniejsza przy niskich obrotach.

W silniku powiedzmy 1,9TDi mamy 4 cylindry i napełniany jest w danym momecie jeden mały cylinder,a we władku o podobnej pojemnosci silnika jeden duży cylinder, wiec wielkośc turbiny może byc tu istotna,

No chyba że sie myle. ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gregc330    3

Z tą wielkością to myślę że masz racje dodatkowo dochodzi jeden szczegul, w silnikach samochodowycz są 4 tłoki które napedzają turbine bardziej ruwnomiernie niz 2 tłoki i tu pytanie czy turbina wytrzyma gwałtowne przyjecie wiekszej ilości spalin z wiekszą przerwą

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Matikrzew24
      Witam wszystkich bardzo serdecznie.
      Posiadam w swoim gospodarstwie ciągnik IMT 577 z mocno uszkodzonym układem napędowym. Posiada on za to sprawny silnik Perkins s 44a po remoncie. Przez co zastanawia mnie kwestia przełożenia tego silnika do jakiegoś Massey Ferguson-a z nieopłacalnym do naprawy silnikiem Perkins A4.248. Konstrukcje są bardzo podobne, ale czy takie same ? Gdzie napotkam problemy ?
    • Przez lukasz2207
      Mam problem z john deerem 1065 kombajn jest słaby brak mu mocy nierówno pracuje a po odpaleniu nawet dymka nie pusci sprawdzona została pompa paliwowa, pompka zasilająca jest nowa, pompka elektryczna działa, przewody zostały sprawdzone sa drożne, filter paliwowy jest nowy, ten zbiorniczek który odpowiada za przelew działa prawidłowo bo na przelew idzie paliwo chociaż według mnie bardzo mało tego paliwa idzie przelewem ma ktoś  jakiś pomysł jeszcze dlaczego dostaje za mało paliwa? PS wiem ze były podobne tematy ale tam nie ma odpowiedzi na mój problem 
    • Przez lukasz2207
      John deere 1065 brak mocy nierowna praca silnika dobrze wkreca sie na obroty ale przy tym nawet dymka nie puści. Sprawdzona pompa wtryskowa, nowa pompka zasilajaca,zbiorniczek odpowiedzialny za przelew sprawny, elektryczna pompka dziala, przewody drozne sprawdzone ,filter paliwa nowy, powietrza czyste, zbiornik wyczyszczony a ciagle dostaje mało paliwa 
    • Przez bazar
      Niedawno miał miejsce kapitalny remont silnika mojego Zetora 7711 (wymiana tłoków, tulei i pierścieni). Spowodowane było to tym, że do komór spalania dostawał się olej. No i problem polega na tym, że po tym remoncie silnik wciąż pobiera olej (stwierdzam to po niebieskim dymie i tłustej klapce). Mechanik, który przeprowadzał remont twierdzi, że na razie tak musi być i dopiero po ok. 50 mth pierścienie się odpowiednio ułożą, przez co olej nie będzie spalany. Po tym czasie również nakazał przeregulowanie zaworów. Jednak mnie przeraża chmura niebieskiego dymu i zastraszające znikanie oleju. Z góry dziękuję za odpowiedź.
    • Przez beton188
      Witam wszystkich. Jak w temacie szukam i szukam książki z insukcją napraw do ZETORA 10145 turbo. Znalazłem książkę do URSUSa 1014 ale nie jestem pewny czy to bliźniaczy model. Proszę o pomoc
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.