Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam

czy ktoś miał podobny problem?

w moim zetorze 12245 nie idzie olej na druga klawiaturę zaworów licząc od rozrządu, dodam że na pierwszej jest ok.

silnik po odpaleniu ma wysokie ciśnienie oleju ponad 5, ale po zgaszeniu szybko spada.

Opublikowano

9Witam. Mam problem. Posiadam ciągnik Ursus C385 . wywala mi płyn z chłodnicy przed otwarciem termostatu. Wymieniłem uszczelke pod głowica, było robione planowanie głowicy, jeździłem bez korka a teraz jeżdżę także bez termostatu. Kupiłem nowy silnik i jest to samo. Doradzcie koledzy bo już nie mam siły. 

Opublikowano

Grzegorz miałem podobny problem głowica została stara? Czasem sama płaszczyzna nie wystarczy  sprawdzałeś na pęknięcia mi powiedział facio że te głowice nie pękają a jednak po spr. była pęknięta. Mogła też tuleja pęknąć właśnie teraz mam taki przypadek w 1014.
Korzystając z okazji może ktoś mi powie jak domowym sposobem osadzić tuleje mokre w 1014 żeby wystawały te 0,20 mam szczelinomierz ale nie posiadam liniału ?

 

Opublikowano

Witam

Rok temu zrobiłem remont silnika , nowe tuleje, tłoki,  pierścienie , szlif wału, remont głowicy (gniazda zawory prowadnice) remont pompy paliwowej, 

Po odpaleniu od razu zaczął kapać olej korektora tłumika . Myślałem że pierscionki sie ułożą i będzie dobrze.

Po zrobieniu około 60 mtg nic się nie poprawiło wręcz przeciwnie przedmuchy wyglądały jak by silnik był całkowice do remontu. 

Użycie oleju na 5 mtg wynosiło około 3l. Przecieki przez komin, aż pękł wał.

Po rozebraniu na dwóch tulejach były lekkie progi. boki tłoków w miarę czyste nie okopcone (czarne)

Mechanik zrobił znowu remont, ( nowy wał , nowe tuleje tłoki ((mahle)) poprzednie były czeskie komplety , jeszcze raz sprawdzenie korbowodów (((tulejek))),  )

Problem jest ten sam , na wolnych obrotach olej kapie z korektora wydechu , panewki na pękniętym wale wszystkie ładne białe , uszczelka pod głowica ok,  głowica na gniazdach trzyma, silnik odpala i pracuje równo nie kopci .

Czekam na wszelkie sugestie i porady . 

Pozdrawiam Artur 

Opublikowano
1 godzinę temu, TwojaBabcia napisał:

Problem jest ten sam , na wolnych obrotach olej kapie z korektora wydechu , panewki na pękniętym wale wszystkie ładne białe , uszczelka pod głowica ok,  głowica na gniazdach trzyma, silnik odpala i pracuje równo nie kopci .

Czekam na wszelkie sugestie i porady .

Nic z tego nie rozumiem   :D  panewki ładne na pękniętym wale, a silnik jednak równiutko pracuje.    :P  I nie kopci.     xD

Opublikowano

No kapie i ma kapać, a  na wolnych obrotach z początku to już na pewno, silnik musi być docierany stopniowo zwiększając mu obciążenie, kapanie zazwyczaj ustąpi definitywnie po dotarciu jak porządnie dostanie po garach, jeśli nie to albo komplety naprawcze z plasteliny, albo remont u Janusza w stodole.      :P

Opublikowano
10 godzin temu, TwojaBabcia napisał:

Witam

Rok temu zrobiłem remont silnika , nowe tuleje, tłoki,  pierścienie , szlif wału, remont głowicy (gniazda zawory prowadnice) remont pompy paliwowej, 

Po odpaleniu od razu zaczął kapać olej korektora tłumika . Myślałem że pierscionki sie ułożą i będzie dobrze.

Po zrobieniu około 60 mtg nic się nie poprawiło wręcz przeciwnie przedmuchy wyglądały jak by silnik był całkowice do remontu. 

Użycie oleju na 5 mtg wynosiło około 3l. Przecieki przez komin, aż pękł wał.

Po rozebraniu na dwóch tulejach były lekkie progi. boki tłoków w miarę czyste nie okopcone (czarne)

Mechanik zrobił znowu remont, ( nowy wał , nowe tuleje tłoki ((mahle)) poprzednie były czeskie komplety , jeszcze raz sprawdzenie korbowodów (((tulejek))),  )

Problem jest ten sam , na wolnych obrotach olej kapie z korektora wydechu , panewki na pękniętym wale wszystkie ładne białe , uszczelka pod głowica ok,  głowica na gniazdach trzyma, silnik odpala i pracuje równo nie kopci .

Czekam na wszelkie sugestie i porady . 

Pozdrawiam Artur 

osiowanie bloku oczywiście robiłeś,olej z wydechu to prowadnice w głowicy

 

Opublikowano
Cytat

,olej z wydechu to prowadnice w głowicy

Nowe komplety założył, silnik na dotarciu, po co mącisz, musi, a przynajmniej powinien rzucać olejem do pewnego momentu, za pierwszym razem definitywnie złej jakości komplety, nie może być po 60mtg już progów.  A faktycznie jeżeli nie zrobił po pęknięciu wału osiowania, to prędzej czy później strzeli znowu.

Opublikowano

Mały problem 

Silnik 1224 po remoncie generalnym po poskładaniu i odpaleniu oczywiście z płynem chłodniczym,po jakiś 3 min za 3-4 odpaleniem silnik zaczął kopcić na biało z odmy , blok w okolicy od 3-6 tłoka wraz z kołem zamachowym bardzo się nagrzał wręcz jakieś 70oC a płyn chłodniczy spuszczany z kranika ma jakieś 30oC.

Silnik pochodzi tak jakąś 1/1,5 min i sam gaśnie z wysokich obrotów, jest problem przekręcenia wałem.

Ktoś spotkał się już z takim czymś albo ma pomysł co to : ) ?

Co mogę dodać to wał firmy tureckiej, tłoki stare a cylindry nowe 

Opublikowano
Dnia 14.11.2018 o 23:58, patryk165 napisał:

Mały problem 

Silnik 1224 po remoncie generalnym po poskładaniu i odpaleniu oczywiście z płynem chłodniczym,po jakiś 3 min za 3-4 odpaleniem silnik zaczął kopcić na biało z odmy , blok w okolicy od 3-6 tłoka wraz z kołem zamachowym bardzo się nagrzał wręcz jakieś 70oC a płyn chłodniczy spuszczany z kranika ma jakieś 30oC.

Silnik pochodzi tak jakąś 1/1,5 min i sam gaśnie z wysokich obrotów, jest problem przekręcenia wałem.

Ktoś spotkał się już z takim czymś albo ma pomysł co to : ) ?

Co mogę dodać to wał firmy tureckiej, tłoki stare a cylindry nowe 

A przypadkiem jak przekładałeś wszystko to korbowody poskładałeś kompletami czy zakładałeś jak popadnie żonglując dolną częścią korbowodu. Znajomy miał podobnie w C-360.

Opublikowano

Panowie mam dylemat co zrobić z turbosprężarką w 1012.
Aktualnie siedzi czeska ale dawno już zaczęła puszczać olej i złapała luzy na wirniku.


Nie wiem czy regenerować czy kupić nową. Regeneracja to ok 800zł.
Z kolei gdybym chciał nową to brać jakiegoś AGTECHa za 700zł czy drugą czeską za prawie dwa razy tyle?

 

 

Opublikowano

Ja kupiłem Polską na chwile obecną  śmiga, mam znajomego co robi w firmie gdzie regenerują to mówił że i tak regenerują na chińskich częściach zamiennych, bo jest problem z dostępnością części zamiennych do tych czeskich.

Opublikowano

A zapytam jeszcze jaki wpływ na pracę silnika z turbosprężarką może miec założenie filtra powietrza od zwykłej 80tki, bez turbo?

 

Zdaje się taki filtr powietrza mam (średnica wkładu z siana 24cm). Wymieniam teraz turbine i myślę czy mniejszy filtr wpłynie jakoś na moc ciągnika i żywotność całego silnika.

Opublikowano

Mniejszy filtr = mniejsza przepustowość powietrza. W silnikach 4 cylindrowych z turbiną powinien być filtr z wkładami o średnicy 280 mm, aczkolwiek ja w swojej 4 Turbo mam założony filtr od wolnossącej i jakoś mocy nie brakuje silnikowi.

Opublikowano

Rok temu wymieniałem komplety naprawcze.Kupiłem czeskie te tańsze ags .Niestety na tulejach w miejscu styku uszczelki z cylindrem są wybite znaki selekcyjne .Teraz poszła mi uszczelka pewnie  w miejscu tego znaku.Co z tym teraz można zrobić .Niestety za póżno to zauważyłem bo bym tego gówna nie brał.

Opublikowano

w tamtym roku robiłem remont 1014 trzy razy zdejmowałem głowicę przed robotą w polu. Jakość dostępnych uszczelek to zgroza. Dorobiłem na zamówienie nie była tania względem zamienników bo 250zl ale od momentu wymiany mam spokój.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez 3sparrow
      po wyłamaniu rozrusznika drży ciągnik, czy możliwe zwichrowanie koła zamachowego?
    • Przez Snuff
      Witam mam problem przy złożeniu tłoków z korbowodem w zetorze 8011 ponieważ zrobiłem sobie trochę liche zdjęcie mianowicie pytanie jest 
      Czy tłok grubsza częścią od denka ma być skierowany do zamka na korbowodzie ? 
      Pytanie drugie czy przy wkładaniu tłoków do silnika korbowody mają być skierowane zamkami do walka rozrządu czy w drugą stronę ?

    • Przez Snuff
      Witam mam problem przy złożeniu tłoków z korbowodem w zetorze 8011 ponieważ zrobiłem sobie trochę liche zdjęcie mianowicie pytanie jest 
      Czy tłok grubsza częścią od denka ma być skierowany do zamka na korbowodzie ? 
      Pytanie drugie czy przy wkładaniu tłoków do silnika korbowody mają być skierowane zamkami do walka rozrządu czy w drugą stronę ?
    • Przez rafal88
      Jest problem tego typu ze.....z pompy paliwowej zostaly wyciagniete sekcje. Da sie we wlasnym zakresie wlozyc je z powrotem tak aby dobrze ustawic je na listwie ktora dawkuje sie paliwo?? Jesli ktos juz to robil to moze bedzie tak mily i podzieli sie wiedza
    • Przez krycha2000
      Drodzy użytkownicy URSUSÓW mam pytanie czy olej w URSUS 1014 mierzy się na bagnecie wkręconym czy na bagnecie wykręconym
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v