Polecane posty

Kuki19    2

no chyba wszystkich marek jak zamówisz to dorobią mocowanie, chyba chciałeś zapytać jakie odele ładowaczy? ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
drzewis98    8

wielu jest producentów ładowaczy czołowych polskich i zagranicznych, jeżeli planujesz ty albo twoi znajomi zakup ładowacza czołowego do proximy to sprecyzuj ten temat bo narazie to jest bezsensu, a mianowicie jaki ci udźwig by odpowiadał, ile masz ha, jakie prace zamierzasz nim wykonywać i za jaką kwote mozesz kupić tura,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kuki19    2

ale sama rama w tych pieniądzach? za łaodwacz z prostowodami na dżoju 3 sekcje i amortyzator gazowy to min 18-19 tyś za metal fach agromasz ł 106 czy pol mot do tego osprzet ile kosztuje to sobie na allegro możesz sprawdzic, zachodni to będzie stoll f15 około 26 tyś chyba i inne zachondnie ceny w górę, zachodni tur jest 2 razy lzejszy od polskiego polski ponad 800kg sama rama zachodni 400kg sam tur, także wybór jest no i są jeszcze zetorowskie ładowacze ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maciek7    2

Z używanymi to ciężka sprawa. Ja za używanym ładowaczem do zetora 105 40 jeździłem rok i na koniec kupiłem nowy Zetoroski. Jak się jakiś dobry znalazło to kosztował z 16 tyś. + przeróbki ramy bo nie pasowały (bez osprzętu). Ja bym proponował nowego Trac Lifta 220.


my dream... JP :)
ostatnio w głowie tylko Moto :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kuki19    2

no ale jak to jest z mocowaniami bo każdy podaje jakieś do starychj modeli zachodnich ciągników a tak na proxime nie wiadomo czy wszystko dopasuje a strach coś spartolić żeby nowego ciągnika nie złamać a dokupić orginalne mocowanie to wyjdzie prawie jak za nowy polski tur tak czy siak trzeba się wykosztować niestety ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maciek7    2

Właśnie sęk w tym, że używanego tura bedzie ciężko znalezc z mocowaniami, które będą pasowac bez żadnego przerabiania, a koszty przeróbki + ładowacz to wyjdzie prawie tyle co nowy.


my dream... JP :)
ostatnio w głowie tylko Moto :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bodzio1108    181

Najlepiej to wziąść nowy Zetorowski TL220 i spoko ;) Żadnych problemów z mocowaniami i chociarz orginalny do tego ciągnika B) A nie jest wcale taki drogi B)


Sprzedam:
Schładzalnik na mleko Alfa-Laval 650l

kontakt na pw lub gg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karol091193    869

Siema. Chciałbym przy okazji zapytać się was jak macie podłączony oryginalny tur do zetora 8441. Jest on podpięty pod hydraulikę czy macie go z tyłu podpiętego do złącz hydraulicznych? Mógł by ktoś wstawić fotki jak jest on podpięty pod hydraulikę? To jest ważne. Mój stary chce do niego tura i mamy na oku za 14,500zł(brutto)(jeżeli zdecydujemy się do 15 stycznia to będziemy mieli na niego 1000złoty obniżki i tur ten jest 3 sekcyjny ale rama jest taka delikatna na moje oko) tura z goniądza ale chcemy zobaczyć jak on jest podpięty pod hydraulikę,bo z tyłu są tylko 3 złącza a jak tur podczepiamy na 2 to zostaje tylko 1 wolne złącze. Dziękuje z góry za fotki i przypominam to BARDZO WAŻNE!!!


Wszystkie moje posty i zdjęcia są chronione prawem autorskim ;)
Zainteresowanych wykorzystaniem proszę o kontakt na PW

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Balzak    6

TL220 sama rama kosztuje 19.900 + 3 sekcja hydrauliki ok 1200zł. Amortyzator gazowy 1200zł, i Multilock 1.500 zł, Sam planuje zamontowanie Tura na proximie 8441 i wiem ze na pewno bedzie to TL220, niektórzy twierdzą ze za duzy, ale u nas wszyscy ludzie maja 220 i sa zadowoleni. Co do montowania to TL są podłączane w most a nie w hydrauliki jak w przypadku innych ładowaczy, czyli hydraulika z tyłu jest wolna.


<p>Doradca Żywieniowy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karol091193    869

ok ale może ma ktoś fotki jak jest podłączony albo chociaż linki jakieś bardzo proszę


Wszystkie moje posty i zdjęcia są chronione prawem autorskim ;)
Zainteresowanych wykorzystaniem proszę o kontakt na PW

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maciek7    2

Prawdopodobnie z przeróbkami ramy będzie pasował, ale to dodatkowy koszt i przeróbka to nie to samo co orginał.


my dream... JP :)
ostatnio w głowie tylko Moto :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
slawny    7
TL220 sama rama kosztuje 19.900 + 3 sekcja hydrauliki ok 1200zł. Amortyzator gazowy 1200zł, i Multilock 1.500 zł, Sam planuje zamontowanie Tura na proximie 8441 i wiem ze na pewno bedzie to TL220, niektórzy twierdzą ze za duzy, ale u nas wszyscy ludzie maja 220 i sa zadowoleni. Co do montowania to TL są podłączane w most a nie w hydrauliki jak w przypadku innych ładowaczy, czyli hydraulika z tyłu jest wolna.

orientuje sie ktos czy mozna dokupic i zamontowac taki amortzator gazowy do traclifta 260 po ok rocznym uzytkowaniu??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ABC    30

z tego co słyszałem od znajomych i z podpatrywania ich te tury TL220 są za długie i proximke przeważają z ładunkiem muszą kombinować z przciwagą na tył troszki powinny mieć wsunięte mocowanie do kabiny ale znów tłumnik przeszkadza a tyłek lekki i gleba . te turki to do fortrrki a wsam raz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adikpl1    257

Teraz Zetor Polska wprowadzili do sprzedaży nieco mniejszy model TL120SL, który powinien bardziej pasować do Proximy. Ciekawe kiedy wprowadzą nową serię Powerful:

http://www.trac-lift...r-system_PL.pdf

http://www.trac-lift...rac-Lift_PL.pdf

http://www.trac-lift...erful%20ENG.pdf

 

Ktoś wcześniej pytał o podłączenie to proszę bardzo:

Podłączenie do Proxima i Forterra:

http://www.trac-lift..._hydr_Zetor.pdf

http://www.trac-lift...ydroma_3377.pdf

http://www.trac-lift...ce_tlacitek.pdf

 

I katalogi części:

Humpolecké strojírny Humpolec a.s. - tradiční výrobce čelních nakladačů a hydraulické techniky - katalogy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nemezis    19

Ja do swojej Proxy 65 zamówiłem właśnie TL120 Sl , bo 220-stka widziała mi się za duża ,z tym że 120 jest tylko kilkaset zł tańsza od 220

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomcio1    2

Ja do swojej Proxy 65 zamówiłem właśnie TL120 Sl , bo 220-stka widziała mi się za duża ,z tym że 120 jest tylko kilkaset zł tańsza od 220

kolego bedziesz zadowolony ja od czerwca uzytkuje wlasnie tego 120 sl i powiem ci ze chociaz bylby drozszy od 220 to i tak bym go wybrał moim zdaniem to jest idealny model ladowacza do proximy!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez jeziosky
      Witam! Mam taki temat do dyskusji;  Oringi na tulejach w Zetorach. Wiadomo że dość często padają w Zetorach uszczelnienia tulei silnikowych.  Jak myślicie dlaczego tak jest? Z mojego doświadczenia, dość skromnego bo dotyczącego tylko dwóch Zetorów wydaję mi się  że oringi są dość luźno pasowane. Tuleje z nowymi uszczelniaczami wpadają w blok właściwie pod swoim ciężarem. Co ciekawe nowe oringi powinny mieć wymiar katalogowy 104x4,2  a mierząc je  mają max 4,0 mm.  Czy ma ktoś doświadczenie z zastosowaniem  innych  uszczelniaczy silikonowych ale grubszych np. 4,4?
    • Przez SPECO
      WITAM !
       
      Mozna powiedzieć że jesli chodzi o ciagniki to jestem "zielony" zakupiłem w ostatnich 5latach 2szt. pierwszy to zetor 5320 2002rok w tym roku zakupiłem model POKAZOWY od zetora z KALISZ-a jest to 2006 z przebigiem 5 Mth - a jeśli chodzi o jego obsługę to jestem ciemny ! Ale powoli sie uczę ! Będą mi słuzyć do odśnieżania zimą no i jakiś lekkich prac leśnych w innych porach - zwożenie dębiny itd. . .
       
       
      Zwracam się z prośbą o jakąś podpowiedz jakich oleji i płynów uzuwacie ?! Czy tylko te podane w książce serwisowej czy może jakiś inne ?? ?? ??
       
       
      Pozdrawiam Radek
    • Przez Marco007
      Witam, zwracam się z zapytaniem do znawców silnika jaki znajduje się w mojej Forterze 11441. Mianowicie postanowiłem zamontować zegar doładowania turbo (chciałem zobaczyć kiedy turbo wstaje bo na niskich obrotach ciężko się rusza - choć ten model tak ma,wiadomo) i mu mojemu zaskoczeniu podczas pracy w pełnym obciążeniu zegar wychyla się na 1,5 bar - co moim zdaniem jest za dużą wartością na ten silnik. I teraz pytanie do was czy to jest norma czy coś szukać A jeżeli tak to gdzie? Dodam że podczas pracy gruszka od zwrotu odpowiedzialnego za ograniczanie ciśnienia nie pracuje a gdy wydłużę sztange tego zaworu to turbo wstaje duuuzo później więc to rozwiązanie odpada. 


    • Przez pudło
      Bardzo wolno opadają ramiona podnośnika (z obciążeniem 500 kg.trwa to ok 20 sekund ) ,Czy jest możliwość jakoś to wyregulować , jeśli tak to podpowiedzcie jak to zrobić ? (przestawianie dźwigienki w kabinie od regulacji szybkości nic nie daje - żadnej reakcji) Gdzie szukać przyczyny?
       
    • Przez klocek1231
      Witam. Od jakiegoś czasu zauważyłem spadek mocy przy mojej forterra 11441. Widzę ze jak np siałem na dwójce na dwóch polbiegach i zawsze szedł sobie leciutko z dużym zapasem mocy, teraz czuję jakbym nie wiadomo jaki wielki siewnik ciągnął za sobą. Jadę na 1800obr i jak dodam gazu to praktycznie juz te obroty ledwo co sie wkręcają... Bardzo wolno... To samo w orce. Orałem zawsze na jedynce z jednym polbiegiem. Teraz w zasadzie musiałem albo z dwoma polbiegami albo na czwórce polowej....  Większość prac polowych wykonywałem zawsze w zakresie 1700-1800 obr Mam wrażenie ze do tych 1600 obr ciągnik  mniej więcej ma podobna moc co zawsze... Problem pojawia sie od 1700 wzwyz. 
       
       
      Ciągnik nie dymi ani nic 
       
       
      Z góry dziękuję za porady 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj