Polecane posty

pitr80    3

Witam od roku mam Proximę, ciągnik bez klimatyzacji.  Po jakimś czasie dopatrzyłem sie, że nowy model, nie ma regulacji obiegu powietrza( wewnętrzny zewnętrzny), ma tylko dwa pokrętła jedno od temperatury, drugie prędkość wentylatora.  Telefon do serwisu tłumaczą mi że jak założę klimę to wtedy będę miał taki obieg. Wytłumaczyli mi, że ciągnik powietrze ciągnie trochę ze środka trochę z zewnątrz kabiny. Ale ten zewnętrzny filtr jest ciągle czysty więc zastawiłem kratkę za siedzeniem operatora, bo tam zasysane jest powietrze do obiegu wewnętrznego i d*pa powietrze nie leci z zewnątrz wcale powietrza nie pobiera tylko pobierał ze środka, wiadomo latem to sie ugotyjesz. Teraz czekam na serwis który przyjedzie i będzie myślał co robić, żeby ciągnik powietrze ciągnął z zewnątrz. Pytałem sie czy ktoś już zgłaszał to powiedzieli, że nie. Wydaje mi się, ze ludzie nawet nie mają pojęcia ze ich ciągnik pobiera powietrze tylko ze środka kabiny a nie z zewnątrz.   Proszę  niech tez inni użytkownicy nowych proxim powiedzą, jak u nich jest. Jestem zażenowany, że w reklamie nowej Proximy mówi się o nowej wydajnej wentylacji a nie mówi się, ze nie ma możliwości regulacji jej jak było przy starym dachu gdzie było trzecie pokrętło powietrze ze środka albo z zewnątrz.  Naprawdę gdybym wiedział, ze tak jest to bym się zastanowił nad kupnem, to że w nowym ciągniku nie ma kranika w bloku i w chłodnicy do spuszczania płynu mogę zrozumieć ale cofać się w rozwoju...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To jest twoja oszczędność, że nie wziąłeś klimatyzacji. Nie lepszej wentylacji a lepszej wydajności klimatyzacji w kabinie, to jest zasadnicza różnica bo w starym dachu była po prostu słaba. Po za tym czego się spodziewać w chłodzeniu tylko z nawiewów dachowych a przy pulpicie nic Również nie brałem klimatyzacji i mam to samo w proximie power 2014, nawet z tym pokrętłem obiegu powietrza. Co byś nie zrobił w takim ciągniku to i tak będziesz musiał jeździć w upale z otwartymi szybami i pocić się w nim. Jedynie co można to wentylator 24v w kabinie zamontować...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez jeziosky
      Witam! Mam taki temat do dyskusji;  Oringi na tulejach w Zetorach. Wiadomo że dość często padają w Zetorach uszczelnienia tulei silnikowych.  Jak myślicie dlaczego tak jest? Z mojego doświadczenia, dość skromnego bo dotyczącego tylko dwóch Zetorów wydaję mi się  że oringi są dość luźno pasowane. Tuleje z nowymi uszczelniaczami wpadają w blok właściwie pod swoim ciężarem. Co ciekawe nowe oringi powinny mieć wymiar katalogowy 104x4,2  a mierząc je  mają max 4,0 mm.  Czy ma ktoś doświadczenie z zastosowaniem  innych  uszczelniaczy silikonowych ale grubszych np. 4,4?
    • Przez SPECO
      WITAM !
       
      Mozna powiedzieć że jesli chodzi o ciagniki to jestem "zielony" zakupiłem w ostatnich 5latach 2szt. pierwszy to zetor 5320 2002rok w tym roku zakupiłem model POKAZOWY od zetora z KALISZ-a jest to 2006 z przebigiem 5 Mth - a jeśli chodzi o jego obsługę to jestem ciemny ! Ale powoli sie uczę ! Będą mi słuzyć do odśnieżania zimą no i jakiś lekkich prac leśnych w innych porach - zwożenie dębiny itd. . .
       
       
      Zwracam się z prośbą o jakąś podpowiedz jakich oleji i płynów uzuwacie ?! Czy tylko te podane w książce serwisowej czy może jakiś inne ?? ?? ??
       
       
      Pozdrawiam Radek
    • Przez Marco007
      Witam, zwracam się z zapytaniem do znawców silnika jaki znajduje się w mojej Forterze 11441. Mianowicie postanowiłem zamontować zegar doładowania turbo (chciałem zobaczyć kiedy turbo wstaje bo na niskich obrotach ciężko się rusza - choć ten model tak ma,wiadomo) i mu mojemu zaskoczeniu podczas pracy w pełnym obciążeniu zegar wychyla się na 1,5 bar - co moim zdaniem jest za dużą wartością na ten silnik. I teraz pytanie do was czy to jest norma czy coś szukać A jeżeli tak to gdzie? Dodam że podczas pracy gruszka od zwrotu odpowiedzialnego za ograniczanie ciśnienia nie pracuje a gdy wydłużę sztange tego zaworu to turbo wstaje duuuzo później więc to rozwiązanie odpada. 


    • Przez pudło
      Bardzo wolno opadają ramiona podnośnika (z obciążeniem 500 kg.trwa to ok 20 sekund ) ,Czy jest możliwość jakoś to wyregulować , jeśli tak to podpowiedzcie jak to zrobić ? (przestawianie dźwigienki w kabinie od regulacji szybkości nic nie daje - żadnej reakcji) Gdzie szukać przyczyny?
       
    • Przez klocek1231
      Witam. Od jakiegoś czasu zauważyłem spadek mocy przy mojej forterra 11441. Widzę ze jak np siałem na dwójce na dwóch polbiegach i zawsze szedł sobie leciutko z dużym zapasem mocy, teraz czuję jakbym nie wiadomo jaki wielki siewnik ciągnął za sobą. Jadę na 1800obr i jak dodam gazu to praktycznie juz te obroty ledwo co sie wkręcają... Bardzo wolno... To samo w orce. Orałem zawsze na jedynce z jednym polbiegiem. Teraz w zasadzie musiałem albo z dwoma polbiegami albo na czwórce polowej....  Większość prac polowych wykonywałem zawsze w zakresie 1700-1800 obr Mam wrażenie ze do tych 1600 obr ciągnik  mniej więcej ma podobna moc co zawsze... Problem pojawia sie od 1700 wzwyz. 
       
       
      Ciągnik nie dymi ani nic 
       
       
      Z góry dziękuję za porady 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj