Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
adrianufo    0

Czy ktoś może mi powiedzieć jaki to rodzaj skrzyni, 16x16 czy 32x32. Dodam, że jest jeden półbieg pod obciążeniem.

post-11474-1229522047_thumb.jpg

post-11474-1229522047_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Loko1988    0

32+32


W Bełchatowie gra ma GIEKSA Kochana-dałem Serce swe UKOCHANEJ Drużynie! Ja Kocham TYLKO JĄ I ZAWSZE BEDE Z NIĄ NAWET W CHWILI ZŁEJ NIGDY NIE OPUSZCZE JEJ!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Mi to wygląda na skrzynie z dodatkową grupą biegów,a jak jest jeden półbieg pod obciążeniem to speed shift,pierwszy raz widzę MF3080 z dodatkowymi grupami biegów,może była taka wersja aha skrzynia 32/32 dyna shift 16/16 speed shift.


Podziwiać należy wielkie czyny, a nie wielkie słowa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nasil90    96

Skarzynia Speed shift 32x32 mam taką samą w moim 3080 z 89 roku


Massey Ferguson-Uniwersalność przede wszystkim.
mariusz(ZDUN) sprawdzony mechanik polecam.
mirek maszyny sprawdzony sprzedawca maszyn polecam.
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adrianufo    0

czyli wychodzi na to ze w mf seria 30xx skrzynia powershift to 32x32 w tym jeten polbieg dynashift 32x32 w tym 4polbiegi a 16x16 to speedshift z 1 polbiegiem tylko ktora jest najlepsza i najmniej awaryjna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pablo21    26

Najlepsza według mnie jest skrzynia Dyna bo 4 połbiegi to juz jest cos i praca w polu to bajka ale występuje tylko w 3085 a jego ceny sa juz troche wysokie.

 

A skrzynie z 1 półbiegiem tez nie sa złe duzo biegów mają nie ma problemu z dobraniem odpowiedniej predkości a jeśli sie kupi w dobrym stanie i dba się o ciągnik i wymienia oraz nie miesza olejów w skrzyni to nie powinno być większych problemów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adrianufo    0

czy ktos moze mi powiedziec jedna rzecz. po wymianie oleju nie mam kompletnie hamulcow pedal wpada do konca bez zadnego oporu wyglada na to ze sie zapowietrzyly czy jest to mozliwe i w jaki sposób odpowietrzyc tylko chcial bym jasna odp. krok po kroku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piterq1991    3
czy ktos moze mi [owiedziec jaki to rodzaj skrzyni 16x16 czy 32x32 dodam ze jest jedem polbieg pod obciazeniem

Też mam taką skrzynie i mam do niej naklejkę i pisze na niej Plus Power Shift.

Licząc 4 + 4 x 2 = 16 do przodu i tyle samo do tyłu. (4 biegi grupy A + 4 biegi grupy B to wszystko razy 2 - złów, zając i wychodzi nam 16)

Czyli skrzynia 16/16

Jeśli się mylę to mnie poprawcie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pablo21    26

Plus powershift jeszcze czyli 16x2 wychodzi 32 biegi.

 

Skrzynia 16x16 ma 4 biegi główne zółw i zając czyli 8 razy 2 bo Powershift to wychodzi 16.

 

32x32 ma 4 biegi gółwne zółw zając czyli juz 8 do tego zakres A i B (w dzwigni rewewsu) czyli 16 razy dwa bo powerschift czyli 32

 

Skrzynia Dyna 4 32x32 ma 4 biegi główne zółw i zając czyli 8 na każdym biegu 4 pólbiegi czyli 32x32. (Montowana chyba od 93r w MF-ach ponad 90km.)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piterq1991    3

Aha, więc to tak jest. Tylko o co chodzi z tym Powershift'em? Bo nie bardzo wiem...

 

Czyżby to chodziło o wzmacniacz momentu? Jeśli tak to jak on działa jakby mógł mi ktoś wytłumaczyć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pablo21    26

Odswierzam tamat ;)

 

Jest taki problem jeden z uzytkowników który chce kupic MF 3060 pisał do mnie bo ogladał takiego MF-a ma skrzynie 16x16 ale jest jeden mały problem czyli układ biegów wiekszosc ma tak:

1 3

2 4

 

A ten egzemplarz ma tak

1 4

2 3

 

Dlaczego tak jest to jest jakas przeróbka czy były takie wersje skrzyni prosze o szybka opdowiedz :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jarek007    0

Heh. Nie wiem czemu ale posiadam MF 3050 i w mim biegi tez sa wlasnie tak odwrotnie i wszystko dziala jak nalezy ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pablo21    26
Heh. Nie wiem czemu ale posiadam MF 3050 i w mim biegi tez sa wlasnie tak odwrotnie i wszystko dziala jak nalezy ;)

A jaka masz skrzynie 30km/h czy 40km/h?

 

@mirasek możliwe ze tak jest:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja myślę że się nie różnią aby zmienić prędkość na 40km/h przy skrzyni Speed shift trzeba dostać się do skrzyni taka zmiana kosztuje 600zł dziś się pytałem mechaników.


Podziwiać należy wielkie czyny, a nie wielkie słowa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Andrzej121
      Witam kupiłem mf 6270 z 2002 r  i ma dwa półbiegi C i D nie wiem czy ten model tak ma czy ma 4 ABCD
    • Przez gipek69
      Witam wszystkich
      Szukam osób które posiadają ciągnik BELARUS ze skrzynią 24/12. Zależy mi na opisie przełożeń. Dostępności u dealerów. I opinie z użytkownia. Pozdrawiam
    • Przez WiktorGorzaa
      Witam posiadam renault 110.54 na rewersie elkt hydr podczas zmiany  ciagnik czasami szarpie ,oraz zmiana nie odbywa sie zawsze  płynnie czuć jak skrzynia zmienia kierunek jazdy jest takie jak by metaliczne pukniecie , czym moze byc to spowodowane ? czy w tej skrzyni trzeba sie zatrzymywac do 0 aby zmienic kierunek jazdy ?? pozdrawiam:)
    • Przez salas89
      witam dzisiaj podczas orki zakleszczyla mi sie skrzynia biegów, i teraz nie moge przelaczyc z biegów polowych na szosowe  . A teraz pytanie do was jak ta skrzynie odkleszczyc , sa jakies sposoby aby to zrobic bez zagladania do skrzyni ?
    • Przez Xeon
      Witam,
      Zaczyna mi siadać skrzynia w DX 6.30. Sam wyrzuca biegi, poza tym reduktor w położeniu M blokuje się oraz 4 bieg zgrzyta przy włączaniu.
      Trochę poszukałem informacji o tych skrzyniach i znalazłem, że siadają w nich łożyska (prawdopodobnie to jest przyczyną wywalania biegów i blokowania M), natomiast 4 bieg, to prawdopodobnie synchronizator.
      Żeby dobrać się do skrzyni, to trzeba ciągnik rozpołowić w 2 miejscach oraz zrzucić kabinę - ogrom roboty. 
      Teraz zastanawiam się, czy w ogóle zabierać się za jej remont. Ile dostałbym za ten ciągnik (85 rok, wszystko w idealnym stanie  - poza skrzynią)? Tylko z drugiej strony za tą kasę nic sensownego raczej nie kupię z podobną mocą.
      Druga kwestia, czy jestem w stanie ogarnąć tą skrzynię sam (nie pytam o zdjęcie kabiny i rozpołowienie ciągnika) - chodzi o to, czy da się ocenić który element w skrzyni wymaga naprawy/wymiany?
      Robiło się skrzynię w 30ce, 60ce, 80ce, ale z zachodnimi nie miałem styczności. 
      Ktoś remontował taką skrzynię (co było do wymiany i jak chodzi po złożeniu)? Inne DXy mają bliźniaczą skrzynię, więc niekoniecznie mówimy o tej z 6.30.
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.