Skocz do zawartości

Polecane posty

adrianufo    0

Czy ktoś może mi powiedzieć jaki to rodzaj skrzyni, 16x16 czy 32x32. Dodam, że jest jeden półbieg pod obciążeniem.

post-11474-1229522047_thumb.jpg

post-11474-1229522047_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Loko1988    0

32+32


W Bełchatowie gra ma GIEKSA Kochana-dałem Serce swe UKOCHANEJ Drużynie! Ja Kocham TYLKO JĄ I ZAWSZE BEDE Z NIĄ NAWET W CHWILI ZŁEJ NIGDY NIE OPUSZCZE JEJ!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Mi to wygląda na skrzynie z dodatkową grupą biegów,a jak jest jeden półbieg pod obciążeniem to speed shift,pierwszy raz widzę MF3080 z dodatkowymi grupami biegów,może była taka wersja aha skrzynia 32/32 dyna shift 16/16 speed shift.


Podziwiać należy wielkie czyny, a nie wielkie słowa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nasil90    96

Skarzynia Speed shift 32x32 mam taką samą w moim 3080 z 89 roku


Massey Ferguson-Uniwersalność przede wszystkim.
mariusz(ZDUN) sprawdzony mechanik polecam.
mirek maszyny sprawdzony sprzedawca maszyn polecam.
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adrianufo    0

czyli wychodzi na to ze w mf seria 30xx skrzynia powershift to 32x32 w tym jeten polbieg dynashift 32x32 w tym 4polbiegi a 16x16 to speedshift z 1 polbiegiem tylko ktora jest najlepsza i najmniej awaryjna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pablo21    26

Najlepsza według mnie jest skrzynia Dyna bo 4 połbiegi to juz jest cos i praca w polu to bajka ale występuje tylko w 3085 a jego ceny sa juz troche wysokie.

 

A skrzynie z 1 półbiegiem tez nie sa złe duzo biegów mają nie ma problemu z dobraniem odpowiedniej predkości a jeśli sie kupi w dobrym stanie i dba się o ciągnik i wymienia oraz nie miesza olejów w skrzyni to nie powinno być większych problemów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adrianufo    0

czy ktos moze mi powiedziec jedna rzecz. po wymianie oleju nie mam kompletnie hamulcow pedal wpada do konca bez zadnego oporu wyglada na to ze sie zapowietrzyly czy jest to mozliwe i w jaki sposób odpowietrzyc tylko chcial bym jasna odp. krok po kroku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piterq1991    3
czy ktos moze mi [owiedziec jaki to rodzaj skrzyni 16x16 czy 32x32 dodam ze jest jedem polbieg pod obciazeniem

Też mam taką skrzynie i mam do niej naklejkę i pisze na niej Plus Power Shift.

Licząc 4 + 4 x 2 = 16 do przodu i tyle samo do tyłu. (4 biegi grupy A + 4 biegi grupy B to wszystko razy 2 - złów, zając i wychodzi nam 16)

Czyli skrzynia 16/16

Jeśli się mylę to mnie poprawcie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pablo21    26

Plus powershift jeszcze czyli 16x2 wychodzi 32 biegi.

 

Skrzynia 16x16 ma 4 biegi główne zółw i zając czyli 8 razy 2 bo Powershift to wychodzi 16.

 

32x32 ma 4 biegi gółwne zółw zając czyli juz 8 do tego zakres A i B (w dzwigni rewewsu) czyli 16 razy dwa bo powerschift czyli 32

 

Skrzynia Dyna 4 32x32 ma 4 biegi główne zółw i zając czyli 8 na każdym biegu 4 pólbiegi czyli 32x32. (Montowana chyba od 93r w MF-ach ponad 90km.)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piterq1991    3

Aha, więc to tak jest. Tylko o co chodzi z tym Powershift'em? Bo nie bardzo wiem...

 

Czyżby to chodziło o wzmacniacz momentu? Jeśli tak to jak on działa jakby mógł mi ktoś wytłumaczyć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pablo21    26

Odswierzam tamat ;)

 

Jest taki problem jeden z uzytkowników który chce kupic MF 3060 pisał do mnie bo ogladał takiego MF-a ma skrzynie 16x16 ale jest jeden mały problem czyli układ biegów wiekszosc ma tak:

1 3

2 4

 

A ten egzemplarz ma tak

1 4

2 3

 

Dlaczego tak jest to jest jakas przeróbka czy były takie wersje skrzyni prosze o szybka opdowiedz :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jarek007    0

Heh. Nie wiem czemu ale posiadam MF 3050 i w mim biegi tez sa wlasnie tak odwrotnie i wszystko dziala jak nalezy ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pablo21    26
Heh. Nie wiem czemu ale posiadam MF 3050 i w mim biegi tez sa wlasnie tak odwrotnie i wszystko dziala jak nalezy ;)

A jaka masz skrzynie 30km/h czy 40km/h?

 

@mirasek możliwe ze tak jest:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja myślę że się nie różnią aby zmienić prędkość na 40km/h przy skrzyni Speed shift trzeba dostać się do skrzyni taka zmiana kosztuje 600zł dziś się pytałem mechaników.


Podziwiać należy wielkie czyny, a nie wielkie słowa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez WojtekLewandowski
      Witam. Problem jest z ładowaniem w MF 8110. A dokładniej gdy dodam gazu zaczyna lepiej ładować. Na wolnych obrotach 12,5 V. Radio nie chce się włączyć, a lampy przygasają.
      Dodam tylko że regulator wymieniłem na nowy i sprawdziłem przewody.
    • Przez WojtekLewandowski
      Witam. Problem jest z ładowaniem w MF 8110. A dokładniej gdy dodam gazu zaczyna lepiej ładować. Na wolnych obrotach 12,5 V. Radio nie chce się włączyć, a lampy przygasają.
      Dodam tylko że regulator wymieniłem na nowy i sprawdziłem przewody.
    • Przez Dzidek122
      Witam. 
      Mam problem ze sprężarka w mf 255,bierze olej
      Nie jest mi potrzebna, dlatego chcę ją wymontowac, proszę o jakieś wskazówki 
       
    • Przez Dzidek122
      Witam. 
      Mam problem ze sprężarka w mf 255,bierze olej
      Nie jest mi potrzebna, dlatego chcę ją wymontowac, proszę o jakieś wskazówki 
       
    • Przez chudy14145
      Witam.mam taki problem z zetorem 7211.w pewnym momencie przy orce zniknely biegi wsteczny 1 2.Mozna wrzucic jeden z tych biegow i po puszczeniu sprzegla ciagnik jest jakby na luzie dalej,na polowych i drogowych jest tak samo.sciagalem pokrywe skrzyni w kabinie i nie widac zeby ktores z ciegien bylo urwane.tryby tez nie wygladaja na zuzyte.nie bylo zadnych oznak awarii wczesniej zadnych zgrzytow itp.Ma ktos pomysl co sie moglo stac?od czego zaczac szukanie przyczyn awarii?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.