Skocz do zawartości

Czy macie jakieś problemy z New Hollandami?


Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

New Holland dobry Ciągnik jak się nie psuje .... u mnie było trochę awarii instalacja poszła z dymem , chłodnica cały czas pęka ,sprzęgło to normalka przy turze , synchronizator ,mechanizm różnicowy ,pompa hydrauliczna ,oj było tochę było ale mają już po kilka lat ...

Opublikowano

Jak na razie nie narzekam na swojego TN75SA Jedynie raz zabrakło mu hamulcy ale to buła wina serwisanta bo czegoś nie dokręcił a tak chodzi jak marzenie odpala na dotyk przy -20 po podgrzaniu świec :)

Opublikowano

U mnie w TL100A z 2005 roku (2500 moto) padła pompa hydrauliki i napęd od niej, okazało się że smarowania w napędzie pompy nie było. Trzeba było rozpołowić i przy okazji amortyzator drgań do wymiany. Ostatnio także non stop palił mi się bezpiecznik od skrzyni, przyczyna okazała się głupia bo jeden kabelek był delikatnie przetarty.

Opublikowano

Czy ktoś użytkuje NH T7000 w bardzo ciężkiej pracy? Tzn dba, serwisuje, ale jednocześnie w polu wykonuje bardzo ciężką pracę? Orka, gruber, brona wirnikowa - na ciężkich ziemiach? Daje radę? Nie psuje się?

 

To jeden z najmniej awaryjnych ciągników - z moich i szwagra obserwacji - wygodna i cicha kabina, wytrzymały silnik obliczony na kilkanaście tys. godzin, daje rade nawet w ciezkich warunkach - robi za holownik dla swoich lżejszych i mniej zaawansowanych braci, pije mało paliwa, ma mocną stabilność dzięki oponom i szerokiemu rozstawowi osi (najszerszy na rynku - 3,45 m) no i jesli to ma dla kogoś szczegolne znaczenie, jest produkowany w Basildon (UK), więc nie w Azji.

Opublikowano

3000h. Z grubszych rzeczy tylna zwolnica kompletna, wał pędny, bebechy przedniego mostu kompletne. Dobre ciągniki, ale nie do eksploatacji na maksymalnym obciążeniu...

Opublikowano

witam mam problem z new holland td 80d plus ponieważ ciężko wchodzi rewers, może wiecie co mogło się stać (jak jadę nic podejrzanego nie słyszę) i nie wyłącza się przedni napęd, z góry dzięki za odpowiedź i podpowiedz 

Opublikowano

witam mam problem z new holland td 80d plus ponieważ ciężko wchodzi rewers, może wiecie co mogło się stać (jak jadę nic podejrzanego nie słyszę) i nie wyłącza się przedni napęd, z góry dzięki za odpowiedź i podpowiedz

Witam, odnośnie p. Napędu w TD80D plus, sprawdź ciśnienie w kołach i czujniki na pompkach hamulcowych. Pasują od 60-tki.

Odnośnie rewersu, sprawdź synchronizator i widełki.

Opublikowano

 

To jeden z najmniej awaryjnych ciągników - z moich i szwagra obserwacji - wygodna i cicha kabina, wytrzymały silnik obliczony na kilkanaście tys. godzin, daje rade nawet w ciezkich warunkach - robi za holownik dla swoich lżejszych i mniej zaawansowanych braci, pije mało paliwa, ma mocną stabilność dzięki oponom i szerokiemu rozstawowi osi (najszerszy na rynku - 3,45 m) no i jesli to ma dla kogoś szczegolne znaczenie, jest produkowany w Basildon (UK), więc nie w Azji.

Mówisz że to taki dobry sprzęt? Może w takim razie będę szukał go zamiast TMa ?...

Opublikowano

Orientuje się ktoś jak wywalić automatyczne odbijanie wajchy od sterowania zaworami hydrauliki? Praca z silnikami hydraulicznymi wiąże się z konicznością trzymania cały czas rączki. Możny przywiązać drutem, ale chyba nie o to chodzi. Wszelkie regulacje przepływu na dają efektu. Zawory nie są "konfigurowalne".

Opublikowano

U mnie nie ma z tym problemu. Dźwignie trzymają się same. Nie masz czasami regulowanego dławika na wężu zasilania od silnika hydraulicznego (w takim przypadku dźwignia może odskakiwać, ale można to obejść)?

Opublikowano

Orientuje się ktoś jak wywalić automatyczne odbijanie wajchy od sterowania zaworami hydrauliki? Praca z silnikami hydraulicznymi wiąże się z konicznością trzymania cały czas rączki. Możny przywiązać drutem, ale chyba nie o to chodzi. Wszelkie regulacje przepływu na dają efektu. Zawory nie są "konfigurowalne".

 

Jeżeli rozdzielacza nie idzie skonfigurować to trzeba dorobić jakieś zabezpieczenie na dźwigni aby nie trzymać ręką.

 

Fajnym rozwiązaniem jest konfiguracja rozdzielacza jest 5 typów do ustawienia.

Opublikowano

Witam. Znajomy w swoim T5040, który jest po stopieniu samej instalacji, ma taki problem że wymienił wszystkie stopione wiązki i traktor nie chce ruszyć. Silnik pracuje, hydraulika pracuje wszystko działa oprócz zegarów i to że nie chce jechać. Czy ktoś może coś podpowiedzieć i pomóc rozwiązać ten problem. Z góry dziękuje.

Opublikowano

Witam. Znajomy w swoim T5040, który jest po stopieniu samej instalacji, ma taki problem że wymienił wszystkie stopione wiązki i traktor nie chce ruszyć. Silnik pracuje, hydraulika pracuje wszystko działa oprócz zegarów i to że nie chce jechać. Czy ktoś może coś podpowiedzieć i pomóc rozwiązać ten problem. Z góry dziękuje.

 

Problem rozwiązany. Za obudową komputera schowany jest bezpiecznik, który się spalił. Traktor już w pełni sprawny.

Opublikowano

Jeżeli rozdzielacza nie idzie skonfigurować to trzeba dorobić jakieś zabezpieczenie na dźwigni aby nie trzymać ręką.

 

Fajnym rozwiązaniem jest konfiguracja rozdzielacza jest 5 typów do ustawienia.

 

Czy do zwykłego zaworu mechanicznego można dołożyć konfigurację, czy trzeba wymienić cały zawór?

 

Opublikowano (edytowane)
Dnia 3.03.2014 o 16:33, cezarykkaminski napisał:

 

To jeden z najmniej awaryjnych ciągników - z moich i szwagra obserwacji - wygodna i cicha kabina, wytrzymały silnik obliczony na kilkanaście tys. godzin, daje rade nawet w ciezkich warunkach - robi za holownik dla swoich lżejszych i mniej zaawansowanych braci, pije mało paliwa, ma mocną stabilność dzięki oponom i szerokiemu rozstawowi osi (najszerszy na rynku - 3,45 m) no i jesli to ma dla kogoś szczegolne znaczenie, jest produkowany w Basildon (UK), więc nie w Azji.

Kupiłem TS135 A z przebiegiem 13 tysięcy godzin, w poniedziałek dojedzie, zaczynam się bać i czuję powoil zgrozę, zamiast radości z zakupu, czytając o tych motogodzinach....

Edytowane przez Chleb0
Opublikowano

I ja już mogę wyrazić swoją opinię na temat tej marki- niezbyt pozytywną na fakt ile czasu on pracował :(. Wczoraj wyjechałem z placu i po 4km bach na desce rozdzielczej żółty wykrzyknik (ciągnik 7h pracy na blacie). Dzwonię i pytam czy mogę jechać dalej mówią że mogę. Dojechałem do domu postał chwile i zginęło. Dzisiaj robię sobie przejażdżkę  i znowu bach żółty wykrzyknik z symbolem błędu (wcześniej może nie zauważyłem bo wyświetla się tylko chwilkę) ale postał chwilę i mu przeszło.

Wg instrukcji symbol oznacza "łącznik próżniowy zablokowany, *tylko przekładnia CVT"- a najlepsze jest dalej że trzeba "zatrzymać maszynę, zbadać przyczynę i usunąć usterkę" i tyle nie piszą gdzie tego szukać, czy z lewej czy z prawej itd. no normalnie k... instrukcja że ch... . 

Instrukcja to też temat rzeka. 2 tomy z czego połowę stron można wyrwać bo nie wnoszą nic do pracy, reszta części to bełkot bez ładu i składu (chociaż by dali jakieś przykłady), najbardziej zrozumiałe są tylko czynności obsługowe przed pracą -_-

Oczywiście serwis już jedzie ale kiedy przyjedzie to też nie zadeklarowali kiedy. A ja jestem ciekaw co ten błąd oznacza. Może ktoś wie?

Opublikowano

Tylko wygląda to tak że na środkowym ekraniku wyświetla się na chwilę symbol image.png.d7085f47b1cc7f6fd971436492f2942a.png plus obok migający żółty wykrzyknik , po chwili zostaje tylko żółty wykrzyknik ale świeci na stałę

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez rabit500
      Witam niedawno kupiłem forda/new hollanda 8240 i mam pytanie jaka może być przyczyna agresywnego sprzęgła.
      Sprzęgło działa tylko że przy ruszaniu bierze odrazu na maksa niema niema i odrazu napęd załączony z dość mocnym szarpnięciem. Czy jest jakaś metoda wyregulowania tego oprócz linki pod pedałem. Sprzęgło prawdopodobnie sterowane hydraulicznie z pompy hydrauliki ciągnika. Albo gdzie szukać przyczyny szarpnięć. Półbiegi wchodzą stosunkowo gładko, z minimalnym szarpnięciem. Skrzynia 16x16.
    • Przez rabit500
      Witam.
       
      Mam pytanie czy ma ktoś może opis poszczególnych przełączników/włączników w fordzie/new hollandzie 8240. Interesuje mnie szczególnie do czego służy przełącznik przy lewarkach zmiany biegów.
       
      Jeśli zły dział proszę o przeniesienie.
    • Przez Dayhin
      Witam mam problem od pewnego czasu , mój new Holland t7.200 pc na 19 biegu nie jedzie pełną prędkością tylko np. 39,40 .
      Czasem po dłuższej trasie w czasie jazdy sam przyspieszy do 42,5 .
      Tak jakby coś się działo z blokadą górnej granicy obrotów silnika 
      Dodam tylko że czasem wariuje prędkość na wyświetlaczu 
       
    • Przez martinoss
      Witam,
       
      Mam problem od nowości w swoim New Hollandzie. Mianowicie jak w temacie skrzynia szarpie przy zmianie na podane biegi. Zgłaszając na gwarancję kalibrowali ją, ale oczywiście mówili, że ta skrzynia nie jest idealna i tak ma   Mogłem ich mocniej docisnąć z perspektywy czasu, ale to mój pierwszy ciągnik, nie miałem doświadczenia
      Pojechałem do innego serwisu i wymienili cewkę skrzyni odpowiadającą za te biegi, skalibrowali i... Bajka, wchodzą super.
      Dopóki nie wjechałem w pole. Pod obciążeniem przy przerzuceniu na 7 bieg ciągnik staje na 2 sekundy po czym jakby ktoś młotkiem wbijał ten bieg. Czyli objaw jest taki - podczas jazdy biegi wchodzą super, pod obciążeniem dramat. Ktoś ma jakiś pomysł?
    • Przez bartekpelka
      Witam wszystkich.
      jestem posiadaczem nh t4.95 lecz kupiłem go z błędem 3405.
      Wiem że jest to błąd czujnika temperatury turbiny, układ wydechowy był zdemontowany lecz jest już ogarnięty.
      podpowie ktoś który to czujnik oraz czy można jakoś samemu skasować ten błąd?
       
      dodatkowo wyskakuje czasami błąd od niskiego ciśnienia w układzie kierowniczym. Olej wraz z filtrami wymienione. Wspomaganie działa bez zarzutu. Zaczęło się tak dziać po wymianie sprzęgła gdzie ciągnik był rozebrany. Czyżby układ zapowietrzony?
       
      pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v