Skocz do zawartości
no1NEWHOLLANDno1

Czy macie jakieś problemy z New Hollandami?

Polecane posty

Czesc

Czy macie jakie kolwiek problemy ze swoimi maszynkami?

Moim najwiekszym problemem jest dealer ;/ AGROS-Wrońscy..

3tyg mi przywoza przewod do hamulcow,mimo ze 2razy byli i zly przywiezli..naprawde szlak mnie trafia..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rosolinnio    37

No jak narazie chodzi jak trzeba, serwis tez jest dobry hehe. tylko raz jak robili jakies zdjeci to kabelek mi urwali od czujnika siedzenia i mi ciagle piszczało.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

zenit    0

Znam takiego gościa co ma NH 150 KM, okres gwarancji się już mu skończył i akurat elektronika siadła, serwis przyjechał do niego i skasował za to zabawę coś ponad 8tyś

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tom66    0

wita wszystkich jestem nowy na forum ja mam tl 90a 2005r i mam pytanie do posiadaczy tego modelu mam problem z glosnym tylnym mostem obiawia sie to podczas jazdy wysokim biegem przy obrotach okolo 1400 po dodaniu gazu slychac stukot w tylnym moscie serwis wymienil satelity ale poprawy nie ma stwierdzili ze tak jest w tym modelu prosze o kometasz jak jest uwas

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
charles    0

ja mam TD80D i tez mam wrażenie że glosniej chodzi. ciekaw jestem jak to wyglada u innych uzytkownikow. Prosze o wypowiedzi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

hmmm no nie wiem czy to normalne, ten stukot.... u mnie jak nrazie to cichutko;), chyba ze przód się włączy to wtedy świszcze.Morze nie mieli innej wymówki to tak powiedzieli.Raczej czegoś takie nie powinno być

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tom66    0

dzieki za opinie ale liczylem na wiecej morze ktos mieszka w pobliżu pomorskiego chetnie bym sie skontaktowal z taka osoba posiadajaca tl90a aby sie przejechac i móc porownac wita wszystkich jestem nowy na forum ja mam tl 90a 2005r i mam pytanie do posiadaczy tego modelu mam problem z glosnym tylnym mostem obiawia sie to podczas jazdy wysokim biegem przy obrotach okolo 1400 po dodaniu gazu slychac stukot w tylnym moscie serwis wymienil satelity ale poprawy nie ma stwierdzili ze tak jest w tym modelu prosze o kometasz jak jest uwas

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Damin180894    8

Ja tam poważnych awarii ze swoim TM 125 nie miałem. Jedynie co to :wymian wężyka od płynu hamulcowego; czujnik od ręcznego; raz spadł wąż który prowadzi olej ze skrzyni na chłodnicę oleju no i... wylał się cały olej ze skrzyni jakieś 60l (serwis naprawił i przywiózł)raz też nie chciał odpalic na polu ale serwis przyjechał i zrobił (a co było już nie pamiętam);) z serwisem nie mam problemu także jest dobrze :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lechu    11
wita wszystkich jestem nowy na forum ja mam tl 90a 2005r i mam pytanie do posiadaczy tego modelu mam problem z glosnym tylnym mostem obiawia sie to podczas jazdy wysokim biegem przy obrotach okolo 1400 po dodaniu gazu slychac stukot w tylnym moscie serwis wymienil satelity ale poprawy nie ma stwierdzili ze tak jest w tym modelu prosze o kometasz jak jest uwas

Witam.Widzę że razem przyprowadziliśmy TL. U mnie też występował podobny stukot jak u Ciebie ale u mnie była błahostka.Podłączając nowe maszyny pobierały dużo oleju ze skrzyni w puste siłowniki i nie dopatrzyłem sprawy i był za mały poziom oleju. Po uzupełnieniu stanu oleju problem znikł.Natomiast mnie niepokoi brzęczenie podczas dodawania gazu.Przy ręcznym gazie wszystko jest w porządku ale jak dodajesz gaz nogą to występuje brzęczenie po prawej stronie obok pedału gazu, ale do końca nie można go zlokalizować. Drugą denerwującą rzeczą jest odpalanie zimnego silnika-bardzo późno gaśnie kontrolka smarowania . Zimą to nawet potrafi się zapalić czerwona kontrolka alarmu, ale po zgaśnięciu kontrolki smarowania gaśnie i kontrolka alarmu.Wymiana czujnika nie pomogła a mechanik stwierdził że ten typ tak ma.Dzwoniłem nawet do Płocka ale paniska nie raczyli nawet odpowiedzieć.Czasami nie chcę się też wyłączyć blokada mechanizmu różnicowego .Jeżeli ktoś miał takie problemy i poradził sobie z nimi to proszę o odpowiedź.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tom66    0
Witam.Widzę że razem przyprowadziliśmy TL. U mnie też występował podobny stukot jak u Ciebie ale u mnie była błahostka.Podłączając nowe maszyny pobierały dużo oleju ze skrzyni w puste siłowniki i nie dopatrzyłem sprawy i był za mały poziom oleju. Po uzupełnieniu stanu oleju problem znikł.Natomiast mnie niepokoi brzęczenie podczas dodawania gazu.Przy ręcznym gazie wszystko jest w porządku ale jak dodajesz gaz nogą to występuje brzęczenie po prawej stronie obok pedału gazu, ale do końca nie można go zlokalizować. Drugą denerwującą rzeczą jest odpalanie zimnego silnika-bardzo późno gaśnie kontrolka smarowania . Zimą to nawet potrafi się zapalić czerwona kontrolka alarmu, ale po zgaśnięciu kontrolki smarowania gaśnie i kontrolka alarmu.Wymiana czujnika nie pomogła a mechanik stwierdził że ten typ tak ma.Dzwoniłem nawet do Płocka ale paniska nie raczyli nawet odpowiedzieć.Czasami nie chcę się też wyłączyć blokada mechanizmu różnicowego .Jeżeli ktoś miał takie problemy i poradził sobie z nimi to proszę o odpowiedź.

dzieki za opinie umie jest dokladnie tak samo z gazem i blokada i zapalaniem zima ale poziom oleju jest dobry a i tak slychac stukot to brzeczenie jest chyba przenoszone z łacznika ktory znajduje sie przed silnikiem gdzie masz zaczepiona linke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ralfMTX140    3

No jak narazie mialem jedna usterke. Opuszczalem glebosza i zgasl... i nie chcial juz zapalic :) rozrusznik ladnie krecil a ten nic. Okazalo sie ze byla to "slynna wtyczka" :) oczywiscie nie obylo sie bez interwencji serwisu :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kapec24    31

Hm, widze że często czujniki ludziom wysiadają... U mnie w TL 100 padł od wyświetlania czy przedni napęd jest włączony. Zeby go wymienić facet z serwisu całe koło musiał zdjąć xD I problem jest z klima, a raczej z paskiem bo stary sie wyrobił a nowego nawet w serwisie nie moga dopasować... ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kapec24    31

Nie można dokłądnie numerów spisać, ale mają tam w serwisei te ksiązki wszystkie i dali taki jaki powinien byc a i tak często zapiszczy. Próbowaliśmy dopasować zwykły jakiś ale jak nie ciut za krótki to za szeroki itd. itp... ;/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ralfMTX140    3

A tego TL-a z którego masz roku?? Musiał byś się zapytać kogoś kto ma taki ciągnik żeby zobaczył u siebie na ten numer

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kapec24    31

Z 2003 roku. W wiosce jeden gościu ma z 2002. On z kolei miał problem z komputerem, ale to on zawinił bo spawał pług który był przyczepiony do traktora.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
denzel    12

u mnie do tej pory wszystko bylo jak najbardziej OK niedawno okazalo sie za padl synchronizator od rewersu wstecznego biegu w TD80D z 2005r. ale musi naprawa poczekac do zimy nie ma na to czasu trzeba sie przemordowac jakos. rozbieral juz ktos skrzynie wtym modelu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
olsze    0

Ja mam TD80D też z 2005r. i od około dwóch lat jak chce ruszyć z obciążeniem i puszcze za szybko sprzęgło to jest tylko przerazliwy zgrzyt. Byłem w serwisie próbowali podciągnąć linkę sprzęgła ale to nic nie daje, chcieli mi go rozbierać żeby sprawdzić czy to sprzęgło czy może synchronizator ale sobie darowałem bo póki jezdzi to dobrze gorzej jak padnie :) dodam że mam zrobione 1400mtg. Jeśli ktoś spotkał się z podobnym problemem proszę o odpowiedź.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
olsze    0

FarmerNH a przy jakim obciążeniu ci się to dzieje bo u mnie to najgorzej jest np. przy orce, ale już się nauczyłem że nie mogę opuścić pługu i dopiero wtedy ruszać tylko muszę opuszczać jak już się ciągnik zaczyna toczyć. Nie jest to przyjemne ale jakoś trzeba sobie radzić a jeśli ciągnę załadowaną przyczepe czy rozrzutnik i jak się zatrzymam na grząskim np. na polu to po prostu przed ruszeniem cofam 20 cm i już idzie bo przyczepa ma wygniecione ślady. Jak byś to naprawiał albo dowiedział co to dokładnie jest to proszę o odpowiedź będę bardzo wdzięczny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmerNH    1

U mnie najpierw tak jak by sie rewers blokowal tzn. Jak jechalem do przodu i bez zatrzymywania sie przelaczylem na wsteczny puszczajac sprzeglo za szybko i cofnelem ile potrzeba i przelonczylem do przodu i nie moglem ruszyc poniewarz bieg wsteczny byl na wszystkich pozycjach rewersu i dzwignia rewersu nie wskakiwala do konca na wsteczny.

A teraz jak chce przelanczyc na wsteczny bez zatrzymania sie to zgrzyta jak przy 60-ce. I dlatego musze sie zatrzymac zeby przelanczyc na wsteczny.

Ja narazie tego nie bede robil, moze dowiem sie czegos na agroshow to napisze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×