Zaloguj się, aby obserwować  
versus

Proxima plus

Polecane posty

bobert21    0

Dobra juz chyba wszystko wiem. Cena proxy plus nowej 82 konnej to 125000, cena proxy plus 90 konnej to 132000. Roznice miedzy zwykkla proxa a proxima plus:

- w proxie plus jest lepszy podnosnik

- w proxie plus sa 2 predkosci walka w std (1000/540 obr na min)

- w proxie plus jest 6 rozdzielaczy hydrauliki

- w proxie plus jest chyba lepszy przedni naped

- w proxie plus jest lepsza skrzynia w std (16/16 i polbiegi)

- w proxie plus jest rewers w std (niestety mechaniczny)

 

Nie wiem czy to wszystkie roznice ale jesli nie to niech ktos dopisze. Pzdr


Okresowy rolnik z miasta ;)
Na ok. 30 ha - Zetor 5320 i T25, w niedalekiej przyszłości może coś jeszcze...
Niedaleka przyszłość nadeszła - NH T5040 + Metal Fach T241

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tyger    2

nowa proxima ma taki sam przedni most jak stara, tylny most w plusie ma większą nośność, ale skrzynia w plusie 8541 to nadal 30km/ha

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adikpl1    257
nowa proxima ma taki sam przedni most jak stara, tylny most w plusie ma większą nośność, ale skrzynia w plusie 8541 to nadal 30km/ha

Teraz wszystkie proximy mają przedni most Carraro 20.16(który przedtem był tylko w plusie)

Proxima plus ma sprzęgło główne jednostopniowe. Sprzęgło WOM jest mokre 4-tarczowe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
beorn    1

widzialem gdzies filmik z proxima plus i wyswietlaczem elektronicznym i interesuje mnie jakie on ma funkcje i czy mozna w niego wyposazyc zwykla proxe i ile ten bajer kosztuje??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
radson    5

Ten wyświetlacz elektroniczny w Zetorze poakzuje jaki masz walek włączony 540czy1000obr, predkość jazdy , napięcie akumulatora i coś jeszcze ale nie pamietam.Jeśli coś zle napisałem to mnie poprawcie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomi43    0
Ten wyświetlacz elektroniczny w Zetorze poakzuje jaki masz walek włączony 540czy1000obr, predkość jazdy , napięcie akumulatora i coś jeszcze ale nie pamietam.Jeśli coś zle napisałem to mnie poprawcie.

 

 

Jestem posiadaczem zetora plus 8541 a wyświetlacz elektroniczny pokazuje między innymi prędkość obrotów wałka,prędkość jazdy,ilość kilometrów przejechanych, ilość moto godzin.

 

a między innymi ja za ciągnik proxima plus 8541 z wyposażeniem

Klimatyzacja

WOM 540/540E

siedzienie gramera

siedzenie pasażera

skrzynia 40 km/h

rewers

półbiegi

elektroniczny wyświetlacz

obciążniki przód 200kg

opony przód 13,6 24R tył 18,4 34R

 

zapłaciłem w 2008 roku w wrześniu 123 tyś zł cena bez upustów była jakoś 142 tyś ale jak się potarguje to można coś ugryź

 

a jeszcze był to tego tur za 30 tyś

 

Jak ktoś by chciał się czegoś dowiedzieć to piszcie .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez slavo666
      Witam
      Mam problem z nabiciem ciśnienia powietrza  w zetorze 8540. Czasami dobije po jakimś dłuższym czasie i jest ok. Stawiam na zawór zwrotny w sprężarce. Czy czyszczenie i smarowanie ma sens czy odrazu wymieniać na nowy?
    • Przez ZielakKujawy
      Witam forumowiczów. Jestem nowym na Waszym forum . I nie wiem specjalnie jak zacząć . Może od początku ,witam wszystkich jeśli będę w stanie chętnie pomogę w różnych sprawach ale póki co sam potrzebuje pomocy . Problem pojawił się kiedy kupiłem forterre 150 HD . Od samego początku problem jest z elektroniką . Wyrzuca błędy 520500 praktycznie bez przerwy . Wystarczy choćby mały wstrząs i po wyskoczeniu wyżej wymienionego błędu ciągnik odcina obroty do 1.5 tys po ponownym uruchomieniu problem zazwyczaj znika , częściej zaś trzeba rozłączyc kostkę od pompy wtryskowej i po ponownym podłączeniu wszystko jest ok . Niecały rok temu podczas prac polowych ciągnik stanął na polu przy przebiegu 500 mth stanęła pompa wtryskowa , również pokazując ten sam błąd . Regeneracja kosztowała sporo . Ale do niedawna było ok . A dokładnie do przedwczoraj kiedy po myciu ciągnik znowu stanął . Kręci na sucho  jednak nie puszcza ani jednego dymka z komina . Serwis zbytnio nie chce się angażować z tego co zaobserwowałem , więc pozostaje mi szukać innego serwisu albo kogoś kto rozkoduje mi błędy żebym wiedział wgl o co chodzi . Na chwilę obecną wyświetlają mi się dwa : 633 oraz 520500 . Może ktoś coś podpowie ? Miał ktoś podobny problem ? Polecicie jakis dobry serwis bądź mechanika od zetorów na Kujawach ?? Z góry dziękuję , pozdrawiam 
    • Przez jeziosky
      Witam! Mam taki temat do dyskusji;  Oringi na tulejach w Zetorach. Wiadomo że dość często padają w Zetorach uszczelnienia tulei silnikowych.  Jak myślicie dlaczego tak jest? Z mojego doświadczenia, dość skromnego bo dotyczącego tylko dwóch Zetorów wydaję mi się  że oringi są dość luźno pasowane. Tuleje z nowymi uszczelniaczami wpadają w blok właściwie pod swoim ciężarem. Co ciekawe nowe oringi powinny mieć wymiar katalogowy 104x4,2  a mierząc je  mają max 4,0 mm.  Czy ma ktoś doświadczenie z zastosowaniem  innych  uszczelniaczy silikonowych ale grubszych np. 4,4?
    • Przez SPECO
      WITAM !
       
      Mozna powiedzieć że jesli chodzi o ciagniki to jestem "zielony" zakupiłem w ostatnich 5latach 2szt. pierwszy to zetor 5320 2002rok w tym roku zakupiłem model POKAZOWY od zetora z KALISZ-a jest to 2006 z przebigiem 5 Mth - a jeśli chodzi o jego obsługę to jestem ciemny ! Ale powoli sie uczę ! Będą mi słuzyć do odśnieżania zimą no i jakiś lekkich prac leśnych w innych porach - zwożenie dębiny itd. . .
       
       
      Zwracam się z prośbą o jakąś podpowiedz jakich oleji i płynów uzuwacie ?! Czy tylko te podane w książce serwisowej czy może jakiś inne ?? ?? ??
       
       
      Pozdrawiam Radek
    • Przez Marco007
      Witam, zwracam się z zapytaniem do znawców silnika jaki znajduje się w mojej Forterze 11441. Mianowicie postanowiłem zamontować zegar doładowania turbo (chciałem zobaczyć kiedy turbo wstaje bo na niskich obrotach ciężko się rusza - choć ten model tak ma,wiadomo) i mu mojemu zaskoczeniu podczas pracy w pełnym obciążeniu zegar wychyla się na 1,5 bar - co moim zdaniem jest za dużą wartością na ten silnik. I teraz pytanie do was czy to jest norma czy coś szukać A jeżeli tak to gdzie? Dodam że podczas pracy gruszka od zwrotu odpowiedzialnego za ograniczanie ciśnienia nie pracuje a gdy wydłużę sztange tego zaworu to turbo wstaje duuuzo później więc to rozwiązanie odpada. 


×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj